Softlead lansează campania #SalveazăUnProgramator – un manifest împotriva rutinei din birourile IT

10 martie 2019

Softlead, singurul marketplace din România dedicat 100% aplicațiilor software și generării lead-urilor pentru companiile IT, lansează proiectul creativ #SalveazăUnProgramator, al cărui rol principal este de creștere a notorietății și de recrutare a acelor colegi care nu își doresc ca rutina să devină parte a programului de la birou.

Softlead lansează campania #SalveazăUnProgramator – un manifest împotriva rutinei din birourile IT
Extinderea echipelor sau procesele de selecție și de recrutare necesită o reîmprospătare a viziunii și a modului în care sunt plasate în piața de profil, cu atât mai mult cu cât vorbim despre industrii extrem de competitive. Aflându-ne în una dintre acestea, ne-am gândit să ieșim, încă o dată, din tipare! Astfel, am creat un video al cărui mesaj vine chiar din mijlocul echipei noastre, punând accent pe beneficiile pe care le oferim la birou: flexibilitate, implicare, potențial de creștere, inovație.  #SalveazăUnProgramator este un proiect-manifest împotriva rutinei de la birou.

De ce un video cu rol de recrutare?

Într-o industrie cu perspective de creștere uriașe, cu profesioniști care sunt permanent în căutarea acelor beneficii care să le aducă motivare constantă, companiile mici și medii trebuie să țină pasul în direcția dictată de corporații sau de start-up-urile care au primit investiții consistente și care au departamente dedicate resurselor umane. De aceea, pentru a crea diferența și pentru a atrage colegi noi, Softlead a ales comunicarea prin imagini, prin dinamica personajelor desenate, dar care întruchipează fapte reale, de la birou.

Conform CareerBuilder, companiile care apelează la forme neconvenționale de creștere a awareness-ului, cum ar fi crearea unui video dedicat recrutării, au avut cu 34% mai multe aplicări pentru job-urile active. Mai mult decât atât, segmentul de candați vizat inclusiv de Softlead, cel de millenials, petrece ore întregi pe Youtube, România având peste 6.5 milioane de utilizatori lunari ai platformei. Așadar, apetitul pentru video-uri este evident, iar până în 2030, millenials vor fi aproximativ 75% din forța de lucru globală.

Care sunt rezultatele vizate ale campaniei?

Crearea și lansarea unui astfel de proiect video are un dublu rol: acela de creștere a notorietății companiei ca brand de angajator și poziționarea Softlead la nivelul companiilor care investesc în strategii digitale, cât și acela al recrutării efective în principal a developerilor, conform profilului căutat (ex.: PHP/Symfony Mid/Senior), precum și a unor posturi complementare (Business Development Manager, Marketing Specialist). Mai multe detalii despre job-urile disponibile pot fi găsite aici sau aplicările pot fi trimise direct la adresa [email protected].

Despre Softlead

Softlead este singurul marketplace din România dedicat 100% aplicațiilor software și proceselor de lead generation de tip B2B, oferind servicii de consultanță în implementare software, analiză de business și dezvoltare pentru aplicațiile noi, care nu sunt listate în cadrul platformei.

În prezent, Softlead deține aproximativ 300 de conturi corporate, ale companiilor software din România sau ale filialelor locale ale multinaționalelor.

Unul dintre cele mai importante proiecte Softlead este Regatta IT, competiția de sailing a pasionaților de tehnologie, care, anul acesta anunță cea de-a patra ediție. Regatta IT este, de asemenea, un concept gândit în egală măsură pentru companiile partenere, cât și pentru angajații Softlead.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Safetech Innovations lansează iSAM, prima soluție de securitate informatică dezvoltată in-house, în urma unei investiții de jumătate de milion de euro

 Lansarea vine după 18 luni de activitate a echipei dedicate de programatori și experți în domeniul securității informatice și o investiție de 550.000 de euro, sumă din care aproximativ 70% a fost acoperită de Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional pentru Competitivitate pentru anii 2014 – 2020.Soluția iSAM permite managerilor de securitatea...

Citește tot arrow_forward

Centraleyezer – soluția de securitate cibernetică, cu până la 25% mai accesibilă companiilor

Astfel, începând cu data de 11 martie, timp de 2 săptămâni, Centraleyezer le oferă acces companiilor preocupate de securitatea datelor lor la un set de pachete predefinite, la costuri reduse, obiectivul campaniei fiind acela de testare a aplicației la capacitatea sa maximă:99 Euro/lună – pachet Basic, dedicat companiilor foarte mici199 Euro/lună – pachet Consul...

Citește tot arrow_forward

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

Datele lansate de Registrul Comerțului arată că, în ultimii zece ani, e-commerce-ul a înregistrat o creștere de peste 500% a cifrei de afaceri, devenind unul dintre cele mai rentabile sectoare de activitate. Cu toate acestea, piața de e-commerce din România nu este încă o piață matură, jucătorii concurând pentru puțin peste 5 milioane de cumpărători.Pe m...

Citește tot arrow_forward