Softlead lansează o campanie dedicată exclusiv celor mai importante soluții software

06 Feb 2019

În primul trimestru al anului, interesul manifestat pentru achiziția aplicațiilor software crește cu până la 30%. De aceea, începând cu luna februarie, pentru cele mai importante soluții software, Softlead va lansa campanii dedicate de informare.

Softlead lansează o campanie dedicată exclusiv celor mai importante soluții software

Conform topului celor mai importante soluții software cu apetit crescut de implementare în anul 2018, Softlead a ales ca trei dintre acestea să beneficieze de un plus de notorietate în rândul potențialilor clienți.

Astfel, timp de câte o săptămână, fiecare dintre cele trei soluții, ERP (Enterprise Resource Planning), HR, Document Management, vor fi prezentate pe înțelesul achizitorilor prin studii de caz, infografice, date concrete referitoare la implementări, dar și eșecuri care au dus la pierderi semnificative.

Rolul campaniilor este acela de a oferi perspective complete asupra tipologiilor de soluții software, explicarea modului în care se face corect o achiziție software, precum și definirea unor elemente definitorii ce stau la baza stabilirii tipului de aplicați potrivit pentru fiecare companie în parte.

Campaniile dedicate vor fi gândite și implementate în cadrul platformei Softlead.ro, iar vendorii software pot prezenta soluțiile software și serviciile complementare, prin alăturarea în aceste proiecte speciale.

Calendarul campaniilor:

Săptămâna ERP – 19-26 februarie

Săptămâna HR – 12 – 19 martie

Săptămâna DM – 9 16 aprilie

Pentru mai multe detalii, companiile interesate pot trimite un e-mail la adresa: [email protected]

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul