Softlead Updated 6 - 12 februarie

06 februarie 2017

Google Maps a primit o nouă actualizare, care permite utilizatorilor să găsească mai rapid informațiile de care au nevoie.

Softlead Updated 6 - 12 februarie

 

Pentru a fi mereu la curent cu cele mai importante achiziții, lansări și noutăți ce vizează tehnologia și, în special, aplicațiile software, Softlead te invită să urmărești zona Softlead Updated.

 

Vineri, 10 februarie

  • Amazon Rekognitioncel mai nou serviciu al liderului în comerț electronic și cloud computing, construit pe tehnologie deep learning de identificare și clasificare a imaginilor, „învață” să recunoască sexul și chiar vârsta personajelor din fotografii. Detalii suplimentare, aici.

  • WhatsApp a implementat o nouă modalitate de securizare a contului. Acum, utilizatorii își pot proteja conturile printr-un cod format din 6 cifre, care trebuie setat la înregistrarea numărului de telefon. Există, de asemenea, opțunea de a introduce un e-mail, pe care utilizatorii să îl acceseze ca rezervă la uitarea parolei. Mai multe informații, aici.

Joi, 9 februarie

  • Gigantul SAP - vendor de soluții complexe de tip ERP, introduce inteligența artificială și analize integrate în cadrul celui mai recent produs software în cloud, propriu. Prin SAP S/4HANA, compania și-a propus să devină un participant mult mai activ pentru factorii de decizie umani, prin generarea unor insight-uri cu un grad mai mare de autonomie, pentru datele colectate de către sistemul ERP. Aici puteți afla mai multe detalii.

  • Microsoft a introdus o nouă funcționalitate pentru asistentul său virtual, Cortana, amintindu-le utilizatorilor să își respecte angajamentele pe care le-au comunicat în cadrul e-mail-urilor. Prin utilizarea tehnologiei de tip machine learning, acesta are capacitatea de a identifica frazele care indică promisiunile luate la serviciu sau în timpul liber. Informații suplimentare, aici.  

  • Google aduce tehnologia VR în Chrome. Prin intermediul WebVR, companiile pot crea experiențe VR inedite, fără a trebui să le găzduiască într-o aplicație nativă. Această actualizare permite website-urilor, pe lângă găzduirea unui conținut video 360°, și posibilitatea utilizării echipamentului pentru realitate virtuală Google - Daydream. Mai multe informații, aici.

  • Nokia dorește să își consolideze imaginea de companie software, respectându-și promisiunea prin investiții strategice. Una dintre acestea o reprezintă achiziția Comptel, business specializat în dezvoltarea soluțiilor software pentru telecomunicații. Împreună, cele două și-au propus să devină un competitor puternic pentru companii precum Cisco, Amdocs și Ericsson. Mai multe detalii despre planurile acestora, aici.

 
Miercuri, 8 februarie

  • Prin intermediul noii funcționalități Pinterest - ”Shop the Look”, brand-urile se pot eticheta astfel încât utilizatorii să achiziționeze produsele pe care le regăsesc în fotografii. Aici puteți afla mai multe informații despre cum funcționează aceasta, la nivel de brand și la nivel de utilizator.
  • Într-o piață în care cererea pentru tehnologia în cloud este din ce în ce mai mare, Microsoft a hotărât să se diferențieze de concurență prin furnizarea către utilizatorii săi a unei funcționalități care să îi protejeze împotriva posibilelor procese judecătorești legate de proprietatea intelectuală. Informații despre ce implică Azure IP Advantage program, aici.
  • Reunite sub umbrela proiectului IoT Cybersecurity Alliance – AT&T, IBM, Nokia, Palo Alto Networks, Symantec și Trustonic Form și-au propus să studieze vulnerabilitățile, să îmbunătățească standardele și politicile și să ofere suport real atât companiilor, cât și utilizatorilor, în protecția împotriva atacurilor din industria IoT (Internet of Things). Mai multe detalii, aici.
  • Microsoft Visual Studio este un mediu integrat pentru dezvoltare (IDE), care oferă instrumente și servicii dedicate dezvoltării aplicațiilor, pentru orice platformă, indiferent de limbajul folosit. Prin extenisa Continuous Delivery Tools for Visual Studio, Microsoft îi ajută pe developeri să automatizeze și să monitorizeze fluxul implicat, trimițându-le notificări în cazul în care apariției erorilor. Mai multe informații, aici.


Marți, 7 februarie

  • Google lansează Cloud Search, permițându-le angajaților unei companii să găsească rapid informații din surse multiple folosite în cadrul acesteia (de la e-mail-uri, la detalii din fișierele transferate către colegi sau din evenimentele salvate în Google Calendar). Mai multe despre noul serviciu, aici.
  • Facebook a deschis astăzi înscrierile la evenimentul său anual dedicat programatorilor – F8 – care va avea loc pe 18-19 aprilie, în San Jose. Participanții (ce pot fi prezenți fie fizic, fie prin acces online), se pot înregistra până pe 21 februarie, iar biletul costă 595$.  Mai multe detalii, aici.
  • Hootsuite, platforma care le permite marketerilor gestionarea interacțiunilor dintre o companie și publicurile sale prin intermediul rețelelor sociale, achiziționează AdEspresso, în scopul migrării înspre business-ul anunțurilor publicitare plătite. Aici, mai multe informații.
  • Vești bune pentru domeniul software B2B din Europa: Frontline Ventures, companie axată pe fonduri de investiții, plănuiește să acorde start-up-urilor din industria software, aflate în fază de înființare și/sau lansare - fonduri între 200.000 și 3 milioane de euro. Aici, puteți afla mai multe informații despre Frontline Fund II.


Luni, 6 februarie

  • Google Maps a primit o nouă actualizare, care permite utilizatorilor să găsească mai rapid informațiile de care au nevoie. La o glisare distanță de home screen, aceștia vor putea vedea care sunt condițiile curente ale traficului și care este impactul acestora în drumul către casă/birou, orarele cu trafic intens, localuri, ATM-uri sau farmacii din apropiere și multe altele. Detalii, aici.  
  • După ce au folosit în mod agresiv JavaScript, pentru a distribui programe malware în atașamentele din e-mail-uri, hackerii își îndreaptă acum atenția către tipuri de fișiere mai puțin suspicioase. Cercetătorii din cadrul Microsoft Malware Protection Center avertizează că noul val al e-mail-urilor de tip spam poartă cu el fișiere .LNK în interiorul arhivelor ZIP, ce conțin scripturi PowerShell dăunătoare. Mai multe informații utile, aici.  
  • Facebook și-a propus îmbunătățirea experienței utilizatorilor din perspectiva anunțurilor publicitare, motiv pentru care folosește inteligența artificială pentru a înțelege mai bine ce tip de conținut preferă aceștia. Concentrându-se pe componenta video, gigantul plănuiește să meargă dincolo de un news feed filtrat în funcție de preferințele prietenilor din listă și să se îndrepte către un conținut axat pe interese și pe profesionalism. Aici puteți afla mai multe detalii.  
  • Kayvon Beykpour – CEO Periscope, conduce, începând de astăzi, toate produsele Twitter de tip live video. Unul dintre motive ar putea fi acela că Twitter vede acest tip de conținut drept componentă majoră a strategiei sale viitoare. Mai multe detalii, aici.

 

În fiecare săptămână, de luni până duminică, va exista un articol actualizat permanent, pe care îl poți accesa pentru a fi mereu informat.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Monitorizarea fermelor direct de pe telefon - control mai bun cu ajutorul tehnologiei

Inovația tehnologică este motorul din spatele agriculturii de precizie

Citește tot arrow_forward

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește tot arrow_forward

Mirro, aplicația dezvoltată de Zitec care crește performanța echipelor, se lansează internațional pe platforma Product Hunt

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, anunță lansarea la nivel internațional a Mirro.io, aplicație completă de management al performanței resurselor umane și cel de-al doilea produs propriu al companiei, prin listarea pe Product Hunt, una dintre cele mai mari platforme internaționale de resurse pentru industria IT. ...

Citește tot arrow_forward