Softlead.ro te trimite in nori!

30 septembrie 2013

Softlead.ro te trimite in nori, alaturi de cele mai mari companii din industria software din Romania, in cadrul evenimentului Internet&Mobile World, ce va avea loc in perioada 9-10 octombrie 2013.

Softlead.ro te trimite in nori, alaturi de cele mai mari companii din industria software din Romania, in cadrul evenimentului Internet&Mobile World, ce va avea loc in perioada 9-10 octombrie 2013.

Pentru a beneficia de o invitatie gratuita la eveniment, toti cei interesati vor da Like paginii de Facebook https://www.facebook.com/Softlead si vor trimite un e-mail pe adresa [email protected], in care vor mentiona care este compania de software pe care doresc sa o intalnesca in cadrul evenimentului IMWorld (e-mail-ul va fi trimis pan ape data de 1 octombrie, ora 24:00).

Despre Softlead

Softlead este prima platforma dedicata promovării produselor de tip software din Romania: aplicatii, Content Management System (CMS), Customer Relationship Management (CRM), Enterprise Resource Planning (ERP), soft-uri dedicate dezvoltarii si managementului organizational, educative, de management al informatiilor, dedicate gestiunii stocurilor,  din domeniul juridic, multimedia, precum si multe altele.

Cu ajutorul www.softlead.ro, utilizatorii vor reusi optimizarea timpului de cercetare a nisei vizate, prin aplicarea filtrelor de selectie potrivite sau prin intermediul contentului specializat (advertoriale, comunicate de presa, evenimente actualizate).

Softlead vizeaza un segment larg de utilizatori si de potentiali consumatori: Companii interesate de achizitionarea unui software, Dezvoltatori software, Organizatori de evenimente, Publicatii specializate sau de business.

Despre IMWorld

Editia a doua a Internet & Mobile World va avea loc la Romexpo Bucuresti intre 9 si 10 octombrie 2013 si este structurata pe trei arii de business: Marketing Technologies, Mobile and Apps si Business Software. Fiecare arie are propria sa scena de conferinta si o zona expozitionala dedicata.

Evenimentul este sustinut de Romtelecom si Cosmote – in calitate de parteneri principali – si de Nokia, S&T Romania, Qualysoft, Telcor Communications, Entersoft, Microsoft, Fujitsu, Zitec, MailAgent, Agilio, Safetech, Agile Media, MODE360, Transart, Dynamic Web, Voxility, Mediapost Hit Mail, Mobixera si SEO monitor, Star Storage, Cisco, Bittnet, Pay Pro, in calitate de sponsori ai proiectului. Partenerul creativ al evenimentului este Saatchi&Saatchi.

Partenerii media sunt Radio Guerrilla, The Money Channel, Getica OOH, Wall-Street.ro, HotNews.ro, AdHugger, Agora, B2B Advertising, Business Review, Business24.ro, Cariere, Comunicatedepresa.ro, Connect, DailyBusiness.ro, Digital Trends, Forbes, Incont.ro, IT Channel, IT TRENDS, Market Watch, Today Software Magazine, Ziare.com si Zona IT.

La aceasta a doua editie a IMWorld sunt asteptati 5.000 de vizitatori si si-au anuntat deja participarea peste 25 de speakeri internationali si 130 de companii din domeniile digital si software. Evenimentul este organizat de Universum Events, care este, de asemenea, si organizatorul „Innovation Summit”, primul eveniment dedicat in exclusivitate inovatiei in business din Romania.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Monitorizarea fermelor direct de pe telefon - control mai bun cu ajutorul tehnologiei

Inovația tehnologică este motorul din spatele agriculturii de precizie

Citește tot arrow_forward

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward