Soluția de gestiune SmartCash RMS, în rețeaua Pambac

29 iulie 2013

Cele 13 unitati din reteaua de retail a producatorului bacauan Pambac adopta solutia de gestiune SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister Software. In luna iunie 2013 s-a demarat proiectul pilot ce vizeaza informatizarea head office-ului retelei si a primelor magazine.

Soluția de gestiune SmartCash RMS, în rețeaua Pambac

Cele 13 unitati din reteaua de retail a producatorului bacauan Pambac adopta solutia de gestiune SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister Software. In luna iunie 2013 s-a demarat proiectul pilot ce vizeaza informatizarea head office-ului retelei si a primelor magazine. Se estimeaza ca implementarea solutiei SmartCash RMS in toata reteaua Pambac se va finaliza in luna august a acestui an.

Producatorul Pambac SA, specializat in produse de morarit, panificatie si paste fainoase, detine in prezent o retea de 13 magazine in orasul Bacau. Unitatile sunt de tip traditional, cu servire asistata, comercializand atat marca Pambac, cat si produse de larg consum.

In cadrul solutiei configurate pentru magazinele Pambac s-au avut in vedere o serie de aspecte esentiale pentru activitatea retelei: controlul strans al activitatii din magazine, optimizarea fluxurilor de aprovizionare, precum si integrarea cu platforma ERP utilizata de producator.

Despre Magister Software

De-a lungul celor peste 11 ani de activitate, Magister Software a dezvoltat proiecte de retail pentru numerosi producatori autohtoni din industria alimentara. Printre intreprinderile cu acelasi profil de business precum Pambac, care folosesc solutii de gestiune SmartCash RMS, se numara Racova Grup, Agropan si Vel Pitar, lideri de piata in domeniul produselor de morarit si panificatie. Experienta in implementarea si utilizarea solutiilor SmartCash in retele extinse din segmentul producatorilor de panificatie, precum si portofoliul vast de clienti, utilizatori ai platformei SmartCash RMS, au constituit motivele principale pentru care societatea Pambac a ales solutia furnizata de Magister.

Despre Pambac

Infiintata in anul 1968, societatea Pambac este un jucator important pe piata produselor de morarit si panificatie din Romania, alaturi de Dobrogea, Titan, Vel Pitar si Baneasa. Producatorul este specializat in fabricarea si comercializarea produselor de morarit si panificatie, a produselor de patiserie si zaharoase, a pastelor fainoase, precum si in prestarea de servicii, respectiv operatiuni de import-export in activitatea proprie. In 2003, unitatile de retail Pambac din municipiul Bacau au fost modernizate, iar in iunie 2013 incepe procesul de informatizare a retelei de magazine.

Magister Software

Magister Software

Infiintata in 2002 si avand capital integral romanesc, compania Magister Software s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator si furnizor de solutii la cheie pentru retail din Romania, specializandu-se in managementul eficient al unitatilor comerciale mici si mijlocii. In cei 16 ani de activitate, Magister a fost partenerul principal in dezvoltar...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
SmartCash RMS 2018

Implementata in mii de unitati comerciale si numarand o comunitate de peste 40.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza retelelor comerciale cu un numar mediu si mare de puncte de prezenta, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoria...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Peste o treime (37%) dintre organizațiile din România au trecut prin cel puțin un atac cibernetic, cu diferite consecințe, în ultimele 24 de luni

Peste un sfert (27,7%) dintre factori decidenți din domeniul IT din România spun că autorii nu au lăsat nicio urmă în cadrul ultimului atac asupra organizației lor

Citește tot arrow_forward

Două cunoscute grupări de limbă rusă, descoperite de experții Kaspersky Lab că folosesc aceeași infrastructură

Experții Kaspersky Lab au identificat o suprapunere a atacurilor cibernetice între două grupuri, GreyEnergy – care se crede că este succesorul BlackEnergy – și gruparea de spionaj cibernetic Sofacy. Ambii actori au folosit aceleași servere în același timp, dar în scopuri diferite.

Citește tot arrow_forward

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro....

Citește tot arrow_forward