Soluții inovatoare pentru planificarea intervențiilor chirurgicale

04 noiembrie 2014

Primul sistem informatic dedicat managementului complet al intervențiilor chirurgicale din România, ARMONIA®Bloc Operator, a fost prezentat în exclusivitate în cadrul Congresului al 13-lea, organizat de Asociația Chirurgilor Plastici din România, în perioada 30 octombrie-1 noiembrie 2014.

Primul sistem informatic dedicat managementului complet al intervențiilor chirurgicale din România, ARMONIA®Bloc Operator, a fost prezentat în exclusivitate în cadrul Congresului al 13-lea, organizat de Asociația Chirurgilor Plastici din România, în perioada 30 octombrie-1 noiembrie 2014.

Disponibil pe dispozitive mobile, sistemul acoperă activitățile de planificare, gestionare și efectuarea raportărilor pentru intervenții chirurgicale.

Utilizatorii sistemului pot accesa lista de pacienții aflați în așteptare și pot gestiona resursele necesare intervenției chirurgicale: personal medical, materiale sanitare, echipamente, dispozitive, sala de operație etc. Validarea etapelor pregătitoare, dosarul anestezistului, registrul intervenției chirurgicale sunt doar câteva dintre funcționalitățile, dedicate personalului medical abilitat, care oferă o perspectivă completă asupra fluxului de lucru și asupra pacientului, pe tot parcursul șederii în Blocul Operator. 

ARMONIA®Bloc Operator este interoperabil cu sistemul HIS (Hospital Information System) și poate fi integrat cu alte aplicații medicale de laborator, ANAPAT sau radiologie. Informațiile despre istoricul medical al pacientului în spital, inclusiv rezultatele analizelor, pot fi preluate și puse la dispoziția personalului de pe sectia de Chirurgie. În plus, informațiile de raportare din aplicație sunt preluate în raportări SIUI și DRG.

"Soluția noastră pentru chirurgie propune mai mult decât o serie de functionalități pentru managementul resurselor. Este un instrument de colaborare pe zona de chirurgie și are un rol important în simplificarea comunicării și în reducerea riscului. La nivel managerial, avantajul constă în transparență asupra întregului flux." Luigi Perrone, Consultant Teamnet Dedalus

Sistemul aduce și o serie de funcționalități prin care răspunde nevoii de mobilitate și de rapiditate a personalului care lucrează în Blocul Operator. Timpul de introducere a datelor este minim datorită listelor de protocoale și șabloane de lucru, care necesită doar adaptări la particularitățile fiecărui caz. 

Sistemul este disponibil pe dispozitive mobile, astfel încât informațiile pot fi completate pe măsura primirii lor, direct în sistemul informatic. În plus, date despre disponibiltatea sălilor, despre resursele disponibile sau despre pacienți, pot fi consultate din salon sau din orice altă locație.

"Interfața este foarte intutitivă și permite personalului medical să partajeze rapid informații și să rezolve probleme organizatorice. Cu ajutorul sistemului informatic, am crescut eficiența procesului de planificare și am ușurat munca tuturor celor implicați." Dr. Maurizio Sebastiani, Director Bloc Operator, A.O. Umberto I - Ancona, un consorțiu de 3 spitale, cu 24 de Sali de operație și peste 18000 de intervenții/an.  

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

România, cea mai afectată țară din lume de amenințarea informatică a momentului

Specialiștii în securitate informatică de la Bitdefender au descoperit o amenințare informatică agresivă care se ascunde pe dispozitivul infectat și are acces la toate datele personale ale victimei.Denumită Scranos, amenințarea se răspândește rapid la nivel global, cu activitate extrem de intensă în România, India, Brazilia, Franța, Italia și Indonezia. Scranos...

Citește tot arrow_forward

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

“Mai multe studii recente ne arata ca antreprenorii, managerii si specialistii in resurse umane au ajuns sa petreaca prea mult timp pentru a rezolva procesele administrative, cum ar fi salarizarea si administrarea de personal, si au prea putin timp disponibil pentru angajati si pentru problemele lor. Sunt statistici care spun ca, de exemplu, activitatile de salarizare si administra...

Citește tot arrow_forward

Implementare abas ERP la SC Apulum SA Alba Iulia

Situatia initiala Aplicatii dezvoltate intern pentru Vânzari, Achizitii, Gestiune stocuri, Normare/Salarizare.Aplicatie separate (dezvoltata de furnizor local) pentru ContabilitateCele doua aplicatii nu erau conectate între ele, astfel ca datele se operau de doua ori.Situatia initiala Punct forte: se utiliza scanare etichete cu coduri de bara la intrarea în stoc a produselor fini...

Citește tot arrow_forward