Solutiile IT cresc performanta Departamentului de Aprovizionare

21 Jan 2014

Solutia pentru Managementul Aprovizionarii dezvoltata de SIVECO Romania este o parte componenta a sistemului informatic SIVECO Applications 2020. Aceasta solutie integrata se pliaza pe cerintele companiilor din toate sectoarele de activitate, iar beneficiul principal pentru utilizator consta in faptul ca introducerea informatiei o singura data in sistem genereaza propagarea ei automata catre toate celelalte module implicate in procesul de aprovizionare. Astfel, se reduce timpul de proces

Solutiile IT cresc performanta Departamentului de Aprovizionare

Solutia pentru Managementul Aprovizionarii dezvoltata de SIVECO Romania este o parte componenta a sistemului informatic SIVECO Applications 2020. Aceasta solutie integrata se pliaza pe cerintele companiilor din toate sectoarele de activitate, iar beneficiul principal pentru utilizator consta in faptul ca introducerea informatiei o singura data in sistem genereaza propagarea ei automata catre toate celelalte module implicate in procesul de aprovizionare. Astfel, se reduce timpul de procesare, de transfer si se minimizeaza redundanta informatiilor.

Sistemul IT pentru Managementul Aprovizionarii implica functionarea urmatoarelor module integrate: Modulul Investitii, Modulul Achizitii, Modulul Stocuri, Modulul Financiar - Contabil si Modulul Contracte, furnizand utilizatorului uneltele informationale si mecanismele necesare pentru automatizarea procesului de aprovizionare.

O solutie scalabila, sigura, care sporeste eficienta companiei

Aplicatia software este de ajutor utilizatorului in gestionarea activitatii de aprovizionare, de la definirea procedurilor de achizitie si contractare pana la gestiunea financiar-contabila si controlul automat al stocului.

Solutia IT SIVECO Applications 2020 pentru Managementul Aprovizionarii utilizeaza o gama de nomenclatoare care micsoreaza redundanta informatiilor si creste acuratetea introducerii datelor. In plus, aplicatia creste flexibilitatea proceselor de achizitii, productie si desfacere prin utilizarea produselor sau unitatilor de masura echivalente si reduce perioada de inventariere prin automatizarea operatiunilor de evaluare a inventarului.

Componentele sistemului permit eliminarea riscului de a achizitiona produse la preturi care nu au fost negociate si conversia automata intre valutele utilizate (EURO/RON etc). Un alt aspect important este faptul ca timpul dedicat analizelor creste, reducand in schimb timpul alocat inregistrarii tranzactiilor.

“Solutia pentru Managementul Aprovizionarii din cadrul pachetului informatic integrat SIVECO Applications 2020 a fost gandita si dezvoltata de specialisti in automatizarea proceselor comerciale, fiind menita sa puna la dispozitia companiilor din sectorul public si privat solutii scalabile si sigure pentru procesul de aprovizionare”, a declarat Lacramioara Barseti, Director Departament SIVECO Applications.

Sistemul IT pentru Managementul Aprovizionarii inglobeaza rezultatele experientei indelungate acumulate de SIVECO Romania in furnizarea si implementarea de sisteme informatice integrate, punand la dispozitia beneficiarilor din domenii diferite de activitate modalitati verificate de crestere a eficientei lor economice.

Despre SIVECO Romania

SIVECO Romania este liderul caselor romanesti de software si unul din liderii regionali de succes in domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment si eBusiness din Europa Centrala si de Est. Compania dezvolta si exporta solutii IT si proiecte de consultanta cu valoare adaugata ridicata catre tari din Comunitatea Europeana, Orientul Mijlociu, Africa de Nord si spatiul Comunitatii Statelor Independente.

Compania a fost infiintata in 1992 si are, la nivel international, peste 1.000 de angajati. Adresandu-se organizatiilor private si publice, SIVECO Romania s-a specializat in executia de proiecte informatice complexe si de mare amploare.

Solutiile SIVECO Romania contribuie la reducerea decalajelor digitale si imbunatatesc activitatea multor institutii publice precum Ministerul Agriculturii, Ministerul Educatiei Nationale, Ministerul Sanatatii, Ministerul pentru Societatea Informationala, Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, Ministerul de Finante.

De-a lungul celor 22 de ani de existenta, compania si-a construit o reputatie solida, fiind recompensata cu peste 180 de premii interne si internationale.

Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitand www.siveco.ro, www.facebook.com/siveco si www.linkedin.com/company/siveco-romania.

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări din Comunitatea Europeană, Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi spaţiul Comunităţii Statelor Independente.

Compania a fost înfiinţată în 1992 şi are, la nivel internaţional, peste 1.000 de angajaţi.

Adresându-se organizaţiilor private şi publice, SIVECO Romania s-a specializat în execuţia de proiecte informatice complexe şi de mare amploare.

Soluţiile SIVECO Romania contribuie la reducerea decalajelor digitale şi îmbunătăţesc activitatea multor instituţii publice precum Ministerul Agriculturii, Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul Sănătăţii, Ministerul pentru Societatea Informaţională, Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, Ministerul de Finanţe.

De-a lungul celor 22 de ani de existenţă, compania şi-a construit o reputaţie solidă, fiind recompensată cu peste 200 de premii interne şi internaţionale.

Mai multe informaţii despre companie şi produsele sale puteţi obţine vizitând www.siveco.ro, www.facebook.com/siveco şi www.linkedin.com/company/siveco-romania.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul