Specialiștii HR: În anul 2016, profesioniștii IT investesc mai mult în cursuri dedicate

14 ianuarie 2016

Conform platformei www.cio.com, în anul 2016 se așteaptă ca aproximativ 65% dintre angajații din domeniul IT&C care obțin certificări specializate să reușească renegocieri semnificative ale salariilor.

Specialiștii HR:  În anul 2016, profesioniștii IT investesc mai mult în cursuri dedicate

Conform platformei www.cio.com, în anul 2016 se așteaptă ca aproximativ 65% dintre angajații din domeniul IT&C care obțin certificări specializate să reușească renegocieri semnificative ale salariilor. De asemenea, 60% dintre companii acordă bugete importante pentru a investi în cursuri oferite angajaților în vederea validării abilităților acestora și a experienței în relația cu potențialii clienți.

66% dintre angajații în domeniul IT&C consideră că certificările sunt extrem de importante în definirea profilului profesional și în confirmarea aptitudinilor obținute.

Compania LearningManager recomandă cursurile managerilor, managerilor de produs, managerilor de proiect, personalului implicat în servicii profesionale, inclusiv servicii de dezvoltare software (membri ai echipelor de dezvoltare, analiști de business, Scrum Product Owners, Scrum Masters), ce doresc îmbunătățirea cunoștințelor în Lean / Agile).

Aptitudinile tehnice și cele de tip Soft sunt o cerință de bază a angajatorilor în 2016, ambele fiind abordate în metodologia cursului Kanban Management Professional

Proiectat ca un atelier de lucru practic, ce folosește tehnici de gamificare în vederea înțelegerii corecte a celor mai importante aspecte ce definesc nu doar cursul, ci și capacitățile derivate ulterior, cursul promite stâpânirea tactilor de reducere sau chiar eliminare a blocajelor existente în procesul dezvoltării continue a organizației”,Eugen Dragomir, trainer  și coach LeanKanban, cât și ca Agile Coach / Agile Project Manager în proiecte specifice dezvoltării software.  Absolvenții celor 2 cursuri  (Fundamente I – Kanban Start, Fundamente II – Practicarea metodei Kanban.) vor intra în posesia certificării LKU – Kanban Management Professional. Cursul se desfășoară conform programei originale LeanKanban University.

Beneficiază pentru tine sau pentru fiecare dintre angajații tăi de o reducere de tip Early Bird de 15% din costul total al cursului până în data de 22 februarie 2016. Cursul va avea loc în perioada 11-12 martie 2016, în cadrul Hotel Novotel București.

Pentru oferta completă (grupuri de minim 2 persoane) și pentru informații suplimentare, poți accesa www.learningmanager.ro

 Despre Learning Manager

LearningManager are la bază dorința de a oferi organizațiilor metode de planificare adaptivă, schimbare evolutivă, îmbunătățire continuă și de a încuraja răspunsul rapid și flexibil la schimbările din mediul de afaceri. LearningManager construiește acest lucru printr-o gamă bine aleasă de cursuri Lean / Agile și prin suportul oferit - coaching, consultanță - în implementarea conceptelor Lean / Agile în practică. Compania beneficiază de o experiență vastă în sectorul serviciilor profesionale, dezvoltare software și în producție.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește tot arrow_forward

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward