Specialistii in retail se pregatesc pentru schimbarile din 2018

16 Nov 2017

Noua legislatie privind implementarea caselor de marcat cu jurnal electronic determina specialistii in domeniu sa-si eficientizeze activitatea, sa dezvolte noi solutii si sa-si consolideze parteneriatele. In perioada 3-5 noiembrie a.c., la a opta editie a Intalnirii anuale a Partenerilor Magister - eveniment consacrat in randul furnizorilor de solutii hardware si software pentru retail – aproape 100 de profesionisti, reprezentand peste 60 de companii din toata tara, au analizat provocarile

Specialistii in retail se pregatesc pentru schimbarile din 2018

Organizat de Magister Software, companie cu peste 15 ani de activitate pe piata, evenimentul se adreseaza Partenerilor Certificati Magister si Dealerilor Autorizati  de solutii SmartCash RMS – cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Intalnirea s-a desfasurat la Complexul turistic Cheile Gradistei – Fundata Resort si a debutat cu Conferinta Partenerilor Magister, precedata de prezentari de solutii menite sa sporeasca performanta, precum si o expozitie de echipamente pentru comertul cu amanuntul, unde participantii au descoperit, printre altele, cele doua modele de imprimante fiscale inteligente, Athlos V-WS si FMC Epson TM-T810 – primele de acest tip fabricate integral in Romania.

Sambata, 4 noiembrie 2017, s-a desfasurat Conferinta Partenerilor Magister - contextul optim pentru a analiza colaborarea din cadrul retelei Magister, precum si modalitatile de a dezvolta solutii performante, ce vor permite extinderea portofoliului de implementari in concordanta cu schimbarile iminente de pe piata de retail.

In prima parte a evenimentului, Mihaela Petcu, director vanzari nationale Magister, a prezentat rezultatele programului anual de certificare al companiei, rezultatele comerciale obtinute anul acesta de parteneri, precum si informatii despre noul sistem online, ce ofera instrumente indispensabile partenerilor si dealerilor SmartCash, necesare unei bune colaborari cu clientii comercianti.

In vederea eficientizarii procesului de ofertare, Magister Software pune la dispozitia propriei retele de parteneri cotatii pentru solutii standard disponibile electronic imediat, pliante actualizate la zi, mereu la indemana si o lista unificata de produse.

In cadrul evenimentului au fost premiati cei mai performanti si dinamici parteneri, pe baza rezultatelor comerciale inregistrate anul acesta. Astfel, pe primul loc s-a clasat compania Velvet Com din Bacau, locul al II-lea a fost ocupat de firma Simon Electronics S.R.L. din Satu Mare, iar locul trei i-a revenit companiei Fisc Consulting S.R.L. din Cluj-Napoca.

In cea de-a doua parte a conferintei, dedicata prezentarilor sustinute de partenerii invitati, Bogdan Bratu si Nadir Azam din cadrul companiei Zucchetti Worldwide Operation au expus noile functionalitati inovatoare ale solutiei Mago4, integrata cu platforma software SmartCash RMS. In continuare, Nicu Piroi, reprezentant al companiei Accord Electronics, a descris avantajele integrarii noului concept de AMEF cu sisteme de retail precum platforma SmartCash RMS.

Spre finalul evenimentului, Dor Bujor Padureanu, director general Magister Software, a prezentat strategia de dezvoltare a parteneriatelor in 2018, cu ajutorul noilor instrumente comerciale disponibile acum in sistemul online, ce vor permite profesionistilor din reteaua nationala Magister sa obtina performante mai bune, printr-un management eficient al proceselor de pre-vanzare si contractare. “Inovatia reprezinta, astazi, o conditie esentiala pentru succes si, totodata, un proces complex, bazat pe interactiune – singura modalitate prin care vom reusi sa implementam, impreuna, strategia de dezvoltare a produselor si serviciilor din suita de solutii SmartCash RMS”, a conchis Padureanu.

Înființată în anul 2002, compania Magister s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator și integrator de soluții informatice pentru retail din România, specializându-se în managementul eficient al magazinelor și lanțurilor de retail.

În cei 20 de ani de activitate, Magister a contribuit la dezvoltarea și implementarea unor proiecte de anvergură din comerțul românesc.

Compania are acoperire națională, prin rețeaua sa de parteneri certificați, evaluați și licențiați anual în cadrul programului de perfecționare profesională Partener Certificat Magister.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul