Ştiţi cât costă documentele tipărite?

20 Mar 2018

Noul produs lansat de SIVECO România, SIVADOC Lite, ajută managerii să-și optimizeze costul gestionării documentelor pentru a lua decizii fundamentate pe informații corecte și ușor accesibile

Ştiţi cât costă documentele tipărite?

 Gestionarea inteligentă a documentelor într-o organizație reduce semnificativ cheltuielile inutile și generează avantaje competitive importante pentru aceasta. Din păcate, multe oportunităţi de creştere a afacerii sunt ignorate sau pierdute atunci când managerii nu cunosc aspecte importante din organizațiile pe care le conduc.

Costurile gestionării documentelor joacă un rol important în orice firmă. Conform analiştilor Gartner Inc., sistemele de management al documentelor pot reduce cu până la 40% costurile legate de documente.

Piața de sisteme de management al documentelor electronice se va extinde într-un ritm excepțional în următorii șase ani, conform unui studiu al Global Market Insights. Acest trend ascendent se datorează extinderii pe scară largă a serviciilor de tipul SaaS, Big Data și a tendinței crescute de utilizare a propriului dispozitiv (BYOD - bring your own device) la locurile de muncă. Mai mult, organizațiile mari pun un accent tot mai mare asupra fluxului de lucru, îmbunătățirii practicilor de gestionare a documentelor și asupra centralizării bazelor de date nestructurate.

SIVADOC Lite, soluția de management a documentelor dezvoltată de SIVECO România, creează posibilităţi de eficientizare a fluxurilor de lucru, îmbunătățește productivitatea individuală, permite organizațiilor să centralizeze conținutul și să obțină rapid informațiile legate de afaceri.

SIVADOC Lite este ușor de folosit în organizarea, sortarea și monitorizarea documentelor, rezultatele fiind structurate conform unor criterii prestabilite.

Cu SIVADOC Lite, managerii organizaţiilor pot controla modul în care documentele digitale sunt create, duplicate, șterse și distribuite, precum și felul în care sunt gestionate mai multe versiuni ale aceluiași document. De asemenea, SIVADOC Lite permite luarea  unor decizii bazate pe informații și date corecte și accesibile, având la dispoziţie mijloace de căutare avansată.

„Cu o experiență semnificativă în dezvoltarea și implementarea sistemelor de gestiune a documentelor, SIVECO România a dovedit deja, prin produsul SIVADOC, realizat pentru companii mari, utilitatea și eficacitatea acestei soluții în numeroase organizații importante din România. Noutatea adusă de SIVADOC Lite constă în transformarea modului de stocare și transmitere a informației în interiorul organizațiilor, iar costurile aplicației sunt accesibile și pentru întreprinderile mici și mijlocii din România”, a declarat Bogdan Savu, Manager departament CAD și SIVADOC în cadrul SIVECO România.

SIVADOC Lite poate fi cumpărat sub formă de abonament, în cloud, sau cu licență pe viață.

Pentru mai multe detalii puteți vizita site-ul nostru www.sivadoclite.ro.

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări din Comunitatea Europeană, Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi spaţiul Comunităţii Statelor Independente.

Compania a fost înfiinţată în 1992 şi are, la nivel internaţional, peste 1.000 de angajaţi.

Adresându-se organizaţiilor private şi publice, SIVECO Romania s-a specializat în execuţia de proiecte informatice complexe şi de mare amploare.

Soluţiile SIVECO Romania contribuie la reducerea decalajelor digitale şi îmbunătăţesc activitatea multor instituţii publice precum Ministerul Agriculturii, Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul Sănătăţii, Ministerul pentru Societatea Informaţională, Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, Ministerul de Finanţe.

De-a lungul celor 22 de ani de existenţă, compania şi-a construit o reputaţie solidă, fiind recompensată cu peste 200 de premii interne şi internaţionale.

Mai multe informaţii despre companie şi produsele sale puteţi obţine vizitând www.siveco.ro, www.facebook.com/siveco şi www.linkedin.com/company/siveco-romania.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cum a reușit Blackberry să eficientizeze fluxurile de expediere cu ajutorul soluției software 2Ship?

Probabil mulți cunosc deja faimosul brand canadian „BlackBerry”. Compania a fost fondată în 1984 sub numele de Research In Motion (RIM) și este cunoscută în special pentru linia sa de smartphone-uri Blackberry, care au...

Citește articolul
Softlead

Ce este o aplicație software de Trasabilitate?

O aplicație software de trasabilitate este un instrument utilizat pentru a urmări și a gestiona mișcarea produselor și a materialelor prin lanțul de aprovizionare. Un caz comun de utilizare a unui software de trasabilitate este în...

Citește articolul