Studiu de caz: Tourpaq Destination App - o solutie pentru ghizi si turisti care doresc sa rezerve si sa gestioneze calatorii

06 Dec 2019

Tourpaq Destination App este o solutie pentru ghizi si turisti deopotriva, care ii ajuta sa rezerve si sa gestioneze diferite calatorii.

Studiu de caz: Tourpaq Destination App - o solutie pentru ghizi si turisti care doresc sa rezerve si sa gestioneze calatorii

Clientul nostru este Tourpaq ApS, o companie daneza care asigura solutii software pentru operatorii de turism.

Solutiile lor pentru agentiile de turism si furnizorii de servicii turistice includ structura datelor, instrumente SEO, gestionarea finantelor, instrumente de monitorizare a platilor, ticketing, gestionarea creditelor, instrumente automate de optimizare a preturilor, CRM si solutii de marketing.

Tourpaq si Roweb au o relatie de business, construita pe incredere si comunicare care dureaza de mai mult de 9 ani.

Nevoia clientului

 

Tourpaq a ales sa lucreze cu noi la acest proiect dupa o serie de intalniri, in timpul carora factorul decisiv a fost abilitatea noastra de a le intelege problema. Le-am oferit cele mai eficiente solutii, precum si competenta tehnica a expertilor nostri in software.

Clientul a solicitat o aplicatie care permite ghizilor turistici sa vanda excursii mai repede, sa gestioneze problemele intampinate de turisti, si o modalitate prin care oamenii pot cumpara experientele.

Aceasta aplicatie este de asemenea un bun inlocuitor pentru oamenii care puteau cumpara excursii doar pe site-urile agentiilor. Acum, daca cineva doreste sa cumpere calatorii sau experiente locale, intra in contact cu un ghid care ii arata care sunt pachetele disponibile iar apoi poate face achizitia.

Solutia noastra

 

Solutia pe care am oferit-o noi include toate necesitatile clientului si totul a fost construit de o echipa de doar 3 oameni.

Aplicatia pe care am dezvoltat-o are un feature pentru cazuri de service, care reprezinta cazurile raportate de turisti. Prin utilizarea acestei aplicatii este mult mai usor si rapid sa fie gestionate diversele probleme care apar deoarece fiecare ghid are cu el o tableta sau un telefon. Nu trebuie sa foloseasca un PC cu un ecran foarte mic, trebuie doar sa foloseasca dispozitivele mobile personale.

Ghidul poate vedea excursiile rezervate si le poate anula daca clientul ii cere acest lucru. Tot ceea ce trebuie sa faca clientul este sa contacteze ghidul si el poate anula calatoria chiar din aplicatie. Ghizii pot vedea diferite statistici sau extrage rapoarte.

Turistii au si o optiune de chat, folosita pentru a vorbi direct cu ghidul agentiei. Daca clientul final are o problema, el poate trimite un mesaj agentiei chiar din aplicatia sa.

Beneficiile utilizatorului

 

Printre beneficiile utilizatorului se numara faptul ca turistii pot cumpara o experienta foarte usor si chiar pot discuta cu ghidul alocat in cazul in care se confrunta cu probleme in calatoria lor.

Pot anula o calatorie foarte usor daca, de exemplu, se imbolnavesc sau nu mai doresc sa mearga. Tot ce este necesar din partea lor este sa foloseasca functia de chat, de unde contacteaza agentia iar apoi pe ghidul lor, caruia ii solicita anularea calatoriei.

Mai jos sunt cateva dintre avantajele utilizatorului:

Beneficiile clientului

 

Colaborarea dintre Roweb si Tourpaq a fost posibila datorita echipei noastre de experti care sunt intotdeauna gata sa asculte, sa planifice si sa dezvolte conform cerintelor clientului.

Cateva dintre avantajele colaborarii cu noi includ:

Tehnologii

 

Tehnologiile folosite pentru a construi aplicatia au fost alese pentru a fi rapide, stabile si de incredere.

Pentru moment avem o versiune de iOS dar dorim sa dezvoltam si o versiune de Android. Durata aproximativa de livrare pentru aplicatie a fost de 5 luni si cu o echipa de doar 3 oameni.

Clientul s-a bucurat de o perioada de dezvoltare rapida, de beneficiile prezentate de o echipa mica, si totul cu un buget limitat.

Apreciem acest parteneriat datorita comunicarii extraordinare pe parcurs si datorita bunului management de proiect.

Suntem o companie de software, certificata Microsoft, cu peste 15 ani de experienta in implementarea de proiecte complexe, la cel mai ridicat nivel de securitate, atat pentru clienti corporate, cat si pentru clienti aflati in dezvoltare.

Avand o prezenta puternica pe piata nationala, cu birouri in 5 orase mari din Romania- Bucuresti, Craiova, Pitesti, Galati, Valcea si cu multiple proiecte internationale dezvoltate, acordam atentie si intelegem nevoile companiilor de orice dimensiune, de la start up-uri la companii mari, cu vechime pe piata.

Gestionam proiecte de dezvoltare, pe intregul ciclu al acestuia, de la analiza de business, consultanta si arhitectura solutiei, pana la testare post-implementare si mentenanta.

Avem o echipa de peste 127 de experti, care prin expertiza tehnica si know how-ul dobandit, pot ajuta in configurare oricarui tip de solutie software. Lucram cu cele mai recente tehnologii si limbaje de programare iar in procesul de dezvoltare aplicam principiile Agile.

Credem in parteneriate pe termen lung cu clientii nostri si ne mandrim cu abilitatea noastra de a-i mentine multumiti an dupa an.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare