Studiu SAP: 85% dintre clienții magazinelor de fashion consideră Customer Service cel mai important aspect din experiența de consumator

21 Jan 2020

Conform unui sondaj realizat de SAP, lider global în transformare digitală, și Qualtrics, companie de experience management achiziționată de SAP anul trecut, 85% dintre clienții magazinelor de fashion consideră că asistența și suportul oferite consumatorilor sunt cele mai importante aspecte în alegerea unui brand.

Studiu SAP: 85% dintre clienții magazinelor de fashion consideră Customer Service cel mai important aspect din experiența de consumator

Rezultatele sondajului au fost incluse în SAP Fashion Index, acesta fiind realizat pe un eșantion de peste 5.500 de consumatori care au fost chestionați despre percepția lor asupra brandurilor de fashion și comportamentul de cumpărare per ansamblu.

Un alt diferențiator puternic pentru branduri îl reprezintă promoțiile personalizate. Astfel, 81% dintre respondenții sondajului SAP se așteptă să primească oferte personalizate pentru produsele care îi interesează în mod direct.

Pentru a satisface așteptările consumatorilor, brandurile trebuie să analizeze datele clienților pentru a crea cea mai bună strategie de personalizare a experiențelor de conținut pe canalele preferate de fiecare consumator în parte.

“Companiile pot avea succes în peisajul actual de retail doar înțelegând consumatorul și idealul său de experiență de cumpărare. De exemplu, clientii premium, care preferă să facă achiziții în funcție de evenimentele la care participă, pentru care 60% din produse sunt achiziții de impuls, asteaptă să fie tratați complet personalizat: de la promoțiile pe care le primesc până la experiența în magazinul online, dar și offline. Aceeași categorie de clienți consideră esențial ca nivelul de calitate al serviciului de customer suport să fie extraordinar”, a declarat Ionuț Militaru, Customer Experience Senior în cadrul SAP.

Personalizarea conținutului în momente cheie din viața consumatorului este esențială în atragerea și menținerea de clienți loiali. Multe branduri, însă, ratează șansa de a se conecta cu consumatorii la un nivel personal, așa cum o arată datele din raportul SAP Fashion Index. Pentru a elimina decalajul dintre așteptările consumatorilor și ceea ce livrează brandurile în realitate, companiile au nevoie de o strategie consolidată de Experience Management (XM).

SAP Fashion Index poate fi consultat gratuit aici.

Mai multe detalii despre soluțiile SAP de Experience Management puteți găsi aici.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare