TeCOMM’14: Specialiştii de la Fashion Days, Aoro şi F64 oferă insight-uri în comportamentul consumatorilor din mediul online

24 septembrie 2014

Au mai rămas cinci săptămâni până la cea de-a patra ediţie a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM, evenimentul care reuneşte comunitatea magazinelor online din România, la Cluj Napoca.

TeCOMM’14: Specialiştii de la Fashion Days, Aoro şi F64 oferă insight-uri în comportamentul consumatorilor din mediul online

Au mai rămas cinci săptămâni până la cea de-a patra ediţie a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM, evenimentul care reuneşte comunitatea magazinelor online din România, la Cluj Napoca.

Dezvoltarea dinamică a mediului online din ultimii ani a condus la apariţia unui nou tip de consumator, cu alte nevoi decât cele deja cunoscute. Dacă până nu de mult aveam de a face cu un consumator constant, cu un stil de viaţă bine definit, fidel anumitor branduri, noul consumator este informat, explorează permanent noile posibilităţi şi este deschis la tot ceea ce înseamnă nou. Totuşi, consumatorii sunt în continuare raţionali, conform unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown, mai mult de 70% dintre români se informează din mai multe surse înainte de a lua o decizie de cumpărare pe internet.

Conform unui alt studiu - Daniel Belingher, The Behaviour of the Digital Consumer, 67% dintre romanii au o atitudine pozitivă faţă de cumpărăturile online, principalii factori care le influenţează decizia de cumpărare fiind calitatea produselor (38%), economiile făcute în urma achiziţionării produselor online  (21%) şi experienţa de navigare în timpul cumpărăturilor (19%).  

Înţelegerea comportamentului consumatorului digital este o prioritate pentru deţinătorii magazinelor online, iar realizarea unor statistici periodice cu privire la obiceiurile de cumpărare este absolut necesară pentru păstrarea portofoliului de clienţi, dar şi pentru a atrage noi vizitatori, potenţiali cumpărători. 

Vino la TeCOMM pe 30 şi 31 Octombrie, unde Camelia Gânga de la Fashion Days, Laurenţiu Cenuşă de la Aoro.ro şi Marian Alecsiu de la F64 îţi vor oferi sfaturi practice despre cum poţi să îţi cunoşti mai bine consumatorii şi cum să le anticipezi deciziile de cumpărare!

Mai mult, TeCOMM oferă o serie de prezentări şi workshopuri pe teme precum: SEO, web analytics, conversii, usability, plăţi online, logistică, branding & reputation, care se aplică oricărui tip de magazin online. Vezi aici agenda şi speakerii ediţiei!

Sub cupola TeCOMM stau încă patru evenimente de profil: MarkDay, Digital Travel Forum, HotSpot Fashion şi TeCOMM Hackathon.
Profită acum de oferta lunii septembrie! Mai multe informaţii despre eveniment şi despre oferta de care poţi beneficia la achiziţionarea unui bilet în această perioadă se găsesc pe site-urile http://tecomm.ro/ pentru ediţia din Cluj şi pe iaşi.tecomm.ro pentru ediţia din Iaşi.

TeCOMM is Powered by Cargus. Gold Partners: Fan Curier şi Mediatic.
Susţinut de Chic Ville, Euro GSM, Okian.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Centraleyezer – soluția de securitate cibernetică, cu până la 25% mai accesibilă companiilor

Astfel, începând cu data de 11 martie, timp de 2 săptămâni, Centraleyezer le oferă acces companiilor preocupate de securitatea datelor lor la un set de pachete predefinite, la costuri reduse, obiectivul campaniei fiind acela de testare a aplicației la capacitatea sa maximă:99 Euro/lună – pachet Basic, dedicat companiilor foarte mici199 Euro/lună – pachet Consul...

Citește tot arrow_forward

Amenințarea pentru spionaj Triout revine mascată într-o aplicație gratuită foarte populară

Aplicația infectată Psiphon, folosită pentru accesarea unor pagini de internet cenzurate sau blocate, era distribuită prin magazine neoficiale și conține aceeași mostră de amenințare informatică identificată în vara lui 2018, când era încorporată într-o aplicație cu conținut destinat adulților. Dincolo de Triout, aplicația compromisă mai include și trei co...

Citește tot arrow_forward

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Potrivit lui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC, „creșterea de aproape 30 de procente este una dintre cele mai mari din Europa pentru al doilea an consecutiv, fapt care demonstrează potențialul uriaș al pieței românești de e-commerce. Dacă facem o medie, românii au cheltuit pentru cumpărături online aproape 10 milioane de euro în fiecare zi din 2018, în cre...

Citește tot arrow_forward