TeCOMM’14: Specialiştii de la Fashion Days, Aoro şi F64 oferă insight-uri în comportamentul consumatorilor din mediul online

24 septembrie 2014

Au mai rămas cinci săptămâni până la cea de-a patra ediţie a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM, evenimentul care reuneşte comunitatea magazinelor online din România, la Cluj Napoca.

TeCOMM’14: Specialiştii de la Fashion Days, Aoro şi F64 oferă insight-uri în comportamentul consumatorilor din mediul online

Au mai rămas cinci săptămâni până la cea de-a patra ediţie a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM, evenimentul care reuneşte comunitatea magazinelor online din România, la Cluj Napoca.

Dezvoltarea dinamică a mediului online din ultimii ani a condus la apariţia unui nou tip de consumator, cu alte nevoi decât cele deja cunoscute. Dacă până nu de mult aveam de a face cu un consumator constant, cu un stil de viaţă bine definit, fidel anumitor branduri, noul consumator este informat, explorează permanent noile posibilităţi şi este deschis la tot ceea ce înseamnă nou. Totuşi, consumatorii sunt în continuare raţionali, conform unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown, mai mult de 70% dintre români se informează din mai multe surse înainte de a lua o decizie de cumpărare pe internet.

Conform unui alt studiu - Daniel Belingher, The Behaviour of the Digital Consumer, 67% dintre romanii au o atitudine pozitivă faţă de cumpărăturile online, principalii factori care le influenţează decizia de cumpărare fiind calitatea produselor (38%), economiile făcute în urma achiziţionării produselor online  (21%) şi experienţa de navigare în timpul cumpărăturilor (19%).  

Înţelegerea comportamentului consumatorului digital este o prioritate pentru deţinătorii magazinelor online, iar realizarea unor statistici periodice cu privire la obiceiurile de cumpărare este absolut necesară pentru păstrarea portofoliului de clienţi, dar şi pentru a atrage noi vizitatori, potenţiali cumpărători. 

Vino la TeCOMM pe 30 şi 31 Octombrie, unde Camelia Gânga de la Fashion Days, Laurenţiu Cenuşă de la Aoro.ro şi Marian Alecsiu de la F64 îţi vor oferi sfaturi practice despre cum poţi să îţi cunoşti mai bine consumatorii şi cum să le anticipezi deciziile de cumpărare!

Mai mult, TeCOMM oferă o serie de prezentări şi workshopuri pe teme precum: SEO, web analytics, conversii, usability, plăţi online, logistică, branding & reputation, care se aplică oricărui tip de magazin online. Vezi aici agenda şi speakerii ediţiei!

Sub cupola TeCOMM stau încă patru evenimente de profil: MarkDay, Digital Travel Forum, HotSpot Fashion şi TeCOMM Hackathon.
Profită acum de oferta lunii septembrie! Mai multe informaţii despre eveniment şi despre oferta de care poţi beneficia la achiziţionarea unui bilet în această perioadă se găsesc pe site-urile http://tecomm.ro/ pentru ediţia din Cluj şi pe iaşi.tecomm.ro pentru ediţia din Iaşi.

TeCOMM is Powered by Cargus. Gold Partners: Fan Curier şi Mediatic.
Susţinut de Chic Ville, Euro GSM, Okian.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Ocean Fish proceseaza 12 tone pe zi cu solutia WMS de la Senior Software

Ocean Fish, unul dintre cei mai mari producatori de produse din peste din tara, proceseaza peste 12 tone pe zi cu ajutorul solutiei pentru gestiunea depozitelor de la Senior Software. Evolutia continua a companiei sustinuta de pachetul unic de sisteme software ales in ultimii 8 ani au dus la vanzari de peste 20 de tone pe zi....

Citește tot arrow_forward

Phishing-ul cu teme romantice s-a dublat comparativ cu 2018, conform datelor Kaspersky Lab

În apropierea zilei de Sfântul Valentin, experții Kaspersky Lab au detectat o creștere accentuată a activităților de phishing, infractorii oferindu-le utilizatorilor diverse produse romantice. Numărul total de încercări ale utilizatorilor de a vizita site-uri web frauduloase care au o temă romantică, detectate și blocate în prima jumătate a lunii februarie, s-a d...

Citește tot arrow_forward

ScarCruft: Un grup de limbă coreeană creează malware capabil să identifice dispozitivele Bluetooth conectate

Cercetătorii Kaspersky Lab care monitorizează activitatea ScarCruft, un grup experimentat de atacatori, de limbă coreeană, au descoperit că grupul testează și creează noi instrumente și tehnici și își extinde atât gama, cât și volumul de informații colectate de la victime. Printre altele, grupul a creat un cod capabil să identifice dispozitive Bluetooth conectate....

Citește tot arrow_forward