TeCOMM 2018: Într-o piață în care consumul este în creștere au magazinele online ceea ce trebuie pentru a fi în eCommerce?

02 Aug 2018

România înregistrează cea mai rapidă dezvoltare în eCommerce în ultimul an conform raportului eCommerce Europe, cu toate că un studiu ASE poziţionează România pe ultimul loc în Europa privind ponderea eCommerce în PIB şi în totalul retail-ului.

TeCOMM 2018: Într-o piață în care consumul este în creștere au magazinele online ceea ce trebuie pentru a fi în eCommerce?

În egală măsură, piața se maturizează treptat, fiind țara în care 24% din cumpărătorii din Europa au făcut achiziții peste granițe. Piaţa de eCommerce din România a ajuns anul trecut la 2.8 miliarde de euro, urmând ca în 2018 să depășească valoarea de 3 miliarde de euro.

România, la o creștere a consumului fără precedent de la criza din 2008 până în prezent. Cum pot beneficia cei care vând în online de aceasta creștere?

Conform ZF, pe partea de utilizare a PIB, consumul a fost principalul motor al creşterii economice. Accentul pe consum (am avut o creştere a cifrei de afaceri în comerţ cu 11%) care a crescut graţie majorărilor salariale şi reducerilor de taxe, aduce oportunitati pentru retailerii care stiu cum să atragă clienții către magazinele lor.

În acest context TeCOMM ridică provocarea celor care fac comerț în online și totodată vine cu răspunsuri și soluții.

"Fiecare magazin online trebuie să țină pasul cu noutățile în industrie, să întâlnească posibili parteneri la evenimetele dedicate industriei. Modul în care achiziționăm produse s-a schimbat în ultimul deceniu. Alexa ne poate fi partener de cumpărături pentru un gadget nou, la fel cum Siri ne înțelege nevoile cât am clipi. Clienții sunt ușor distrași, nerăbdători, vor să economisească timp, bani și energie, ținând cont în același timp de o experiență excelentă în procesul de cumpărare. Călătoria către client nu mai este o pistă de la A la B, este un proces care îmbină online-ul și offline-ul." declară Iulia Pascal, marketing manager TeCOMM eCommerce Conference&Expo de la Cluj-Napoca.

Evenimentul se desfășoară în perioada 9-10 noiembrie BT Arena din Cluj Napoca și aduce un nou format, adaptat pieței actuale de eCommerce. In cadrul TeCOMM, retailerii prezenți află de ce trebuie să țină cont pentru a atrage cat mai mulți clienți către magazinele lor și cum pot să își crească astfel business-urile online.

TeCOMM 2018 Cluj -Napoca: ce aduce nou această ediție?

Anul acesta, TeCOMM Cluj are o nouă structură (agenda). Cele două zile ale evenimentului includ zonă expozițională complexă, workshop-uri tehnice axate pe eCommerce, sesiuni de Masterclass AI&Big Data și RO Magento pentru developers, prezentările fiind susținute de speakeri naționali și internaționali care dau tonul în aceste domenii.

TeCOMM

Evenimentul dedicat exclusiv industriei și comunității eCommerce oferă de peste 8 ani conținut de calitate, dar a creat și o comunitate formată din peste 2000 profesioniști în industrie.  Începând de astăzi, înscrierile pentru biletul Best-price se realizează pe site-ul oficial al evenimentului TeCOMM. Industria de comerț electronic are un potențial de creștere imens, atât din perspectiva pieței, cât și a resursei umane ce se formează în domeniu, iar cifrele au confirmat deja acest lucru. TeCOMM eCommerce Conference&Expo a reunit în ultimii 8 ani în Cluj-Napoca peste 2500 de participanţi și a inclus peste 350 de prezentări, workshop-uri şi dezbateri susținute de peste 300 de speakeri naţionali şi internaţionali. Companiile care sprijină și contribuie la industria de eCommerce sunt: Exponea, Netopia, DWF, C-Solution,  Emag Marketplace, Profitshare, Conectoo, iAgency, Gomag, Online Mastery.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul