Transart CORTEX, platformă pentru dezvoltarea business-ului colaborativ producător-distribuitori

27 Apr 2018

Transart anunță platforma CORTEX, rezultatul experienței acumulate în 14 ani de proiecte ce presupun colectarea de date direct din sistemul ERP instalat la distribuitori. Transart CORTEX este un sistem inovativ de colectare, curățare, consolidare și vizualizare date, ce integrează componente de Business Intelligence, sistem ce facilitează planificarea și coordonarea acțiunilor comune, în cadrul parteneriatului dintre un producător și distr

Transart CORTEX, platformă pentru dezvoltarea  business-ului colaborativ producător-distribuitori

Platforma Transart CORTEX a evoluat constant, cumulând în cei 14 ani: 10 proiecte, 27 sisteme ERP distincte integrate și 152 distribuitori din România conectați.

La început aceste proiecte au venit natural către noi, în urma succesului implementării aplicației HERMES SFA & RETAIL EXECUTION integrată cu ERP-ul producătorului, dar și prin valorificarea competențelor noastre din zona de Business Intelligence. Ulterior, după ce am acumulat experiență,  am început să câștigăm noi proiecte de tip CORTEX atât datorită numărului mare de sisteme ERP distincte cu care am învățat să ne integrăm cât și datorită faptului că în multe cazuri cel puțin o treime dintre distribuitori utilizau un sistem ERP dezvoltat tot de Transart.” -- a declarat Marius IURIAN, Managing Partner TRANSART.

Pe lângă ideea de parteneriat win-win, integrarea TRANSART CORTEX în fluxul de informații de business pe relația producător - distribuitori aduce beneficii consistente pentru ambele părți. Iată câteva dintre acestea:

Beneficii producători

Beneficii distribuitori

Dintre clienții pentru care am implementat proiecte din gama TRANSART CORTEX, amintim: Unilever, Mondelēz, Heineken, JDE, Molson Coors (Bergenbier în România), Prodvinalco sau PepsiCo. Alte câteva proiecte CORTEX sunt în curs de derulare (de exemplu Kandia Dulce), în timp ce câțiva dintre cei mai importanți distribuitori FMCG din România au adoptat în ultimul an suita de business construită în jurul sistemului ERP dezvoltat TRANSART (de exemplu: Punctual Comimpex, M.Tabac sau Farel).

Dintre cele peste 200 companii de distribuție care folosesc sistemul ERP dezvoltat de Transart, amintim în continuare câțiva dintre cei mai reprezentativi distribuitori FMCG: Amigo & Intercost, Bere Bauturi București, TDG (Argeș, Vâlcea, Mehedinți), Vandana Distribuție, Josi Logistic, Geraico, Dorsan, Prosoft, Prodalcom, Intercompany, Andrada, El Casio, Kara Distrib, Salf, Comexmar, Derșidan, Nasticom, Resco Distribuție, Nicole Mi sau MCA Comercial.

#1 în Romania pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzari și merchandising. Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri. Dispunand de o gamă completă de aplicații profesionale proprii  - B-Org ERP, HERMES SFA, BI Adviser și Warehouse Manager, Transart propune un sistem stabil, verificat, integrat într-o platformă ERP de top, perfect adaptată la legislația si la specificul pieței din Romania.

Oferind aplicatii stabile si ergonomice cu grad ridicat de adaptabilitate la specificul afacerii, Transart a castigat increderea mai multor companii multinationale de prestigiu. Astfel, sistemele mobile din gama HERMES SFA precum si o serie de proiecte la cheie dezvoltate de Transart pe zona de Business Intelligence sunt utilizate astăzi în 24 de tari.

Societatea TRANSART are birouri comerciale in Bucuresti, Iasi si Timisoara, sediul si centrul de dezvoltare software fiind in Cluj-Napoca. Avand o colaborare foarte buna cu Universitatea Babes-Bolyai din Cluj Napoca, absolventii acesteia sunt principala sursa de recrutare de personal pentru firma TRANSART.

Experienta firmei acopera o arie vasta in domeniul IT:

• solutii pentru automatizarea fortei de vanzare (SFA)
• solutii software pentru distributie si retail
• solutii software pentru logistica si sisteme de management al depozitelor
• solutii in domeniul “Business Intelligence”
• aplicatii web
• dezvoltarea de software outsourcing pentru pietele externe
• sisteme pentru managementul afacerilor

Principalele domenii acoperite de TRANSART in dezvoltarea de software outsourcing (SDO) sunt:

• project management
• analiza de business si consultanta
• proiectarea si dezvoltarea aplicatiilor
• instalarea on-site a sistemelor software
• realizarea integrala de produse software, bazata pe specificatiile clientului
• documentatie tehnica si de utilizator
• training si consultanta
• asistenta tehnica, mentenanta si service

Viziunea Transart

  • Pornim cu o fundație solidă, facem lucrurile temeinic, verificăm o data în plus și suntem atenți la detalii.
  • Pentru noi este importantă stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clienților noștri, stabilitatea produselor pe care le livrăm.
  • Facem lucrurile ca pentru noi: trainic, temeinic, alegând cele mai potrivite tehnologii, platforme și echipamente.
  • Suntem deschiși la îmbunătățiri, dar conservatori când vine vorba de afectarea performanței și stabilității produselor noastre.
  • Livrăm soluții adaptabile la nevoile clientului, soluţii ce sunt puse în valoare prin spiritul ThinkClient! al echipelor de analiza, dezvoltare, testare, implementare si suport.
  • Lucrăm în echipă și creștem împreună cu clienții noștri.
Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul