Trendurile anului 2014: Clientii

06 decembrie 2013

In anul 2014, cei mai importanti jucatori ai fiecarei industrii de activitate pun accent pe clienti, pe consumatorii activi, cei care asigura fluxurile de lucru in organizatii, angajatii motivate.

In anul 2014, cei mai importanti jucatori ai fiecarei industrii de activitate pun accent pe clienti, pe consumatorii activi, cei care asigura fluxurile de lucru in organizatii, angajatii motivate.

Cea mai sigura metoda de optimizare si eficientizare a seturilor complete de activitati si generarea unor rezultate optime in raport cu obiectivele setate este implementarea unei solutii de tip Customer Relationship Management (CRM).

CAS genesisWorld, o solutie distribuita in Romania de CRM4YOU, este aplicatia standard de tip CRM, ce reuseste, prin flexibilitate si capacitatea de modelare, o perfecta adaptare la nevoile companiei. In luna decembrie a acestui an, CAS genesisWorld le ofera clientilor care achizitioneaza solutia de doua ori mai multe avantaje: eficienta, performanta, optimizare si o reducere pentru licentele si modulele dedicate.

“Pentru ca este luna dedicata creionarii bugetelor pentru anul viitor si pentru ca acum ne indreptam total atentia catre clientii nostri, integrarea unei solutii de tip CRM este vitala celor mai multe dintre afaceri. In acest sens, ne dorim sa sprijinim actiunile de indeplinire a propriilor obiective prin solutia CAS genesisWorld, la a carei achizitionare va oferim o reducere de 10%, valabila pana la data de 20 decembrie 2013. Pentru toti cei interesati de achizitionarea aplicatiei, reducerea se aplica pretului de lista si include acces la toate modululele CAS genesisWorld. De asemenea, pachetul de reducere include si modulul geomarketing, oferit cadou tuturor utilizatorilor”, Mihai Ravici, Director general CRM4YOU.

Modulul de geomarketing este un instrument extrem de util, in vederea urmaririi activitatii de vanzari prin segmentari geografice. Astfel, modulul ofera o perspectiva completa din punct de vedere geografic al zonelor cu potential financiar ridicat, al dispunerii clientilor vizati, toate acestea fiind esentiale in actiunile de management al consumatorilor si al valorificarii corecte a propriei afaceri.

CRM4YOU

CRM4YOU

Cu o experienta de peste 10 ani în domeniul consultantei pentru solutii integrate hardware si software, membrii echipei noastre sunt gata sa va ofere cele mai bune solutii care sa satisfaca pe deplin nevoile companiei dumneavoastra. În plus, experienta de aproape 5 ani cu produsele CAS Software AG ne-a convins sa devenim Parteneri CAS si sa...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
CAS genesisWorld xRM - CRM

Ce garanteaza succesul unei companii? Mintile din spatele acesteia, clientii  multumiti ca element central, angajatii motivati.Toate  acestea pot fi realitate cu o solutie CRM adecvata.   CAS genesisWorld este solutia standard pentru CRM, care va sprijina optim în managementul clientilor dumneavoastra. Este atât de flexibil si poate fi  adaptat în mod id...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Amenințarea pentru spionaj Triout revine mascată într-o aplicație gratuită foarte populară

Specialiștii în securitate informatică de la Bitdefender au depistat reapariția amenințării informatice Triout, specializată în colectarea de informații de pe telefonul mobil – apeluri telefonice, mesaje, fotografii, videoclipuri și coordonate GPS, într-o aplicație populară de VPN pentru Android, descărcată din Google Play de 50 milioane de ori și cu peste un m...

Citește tot arrow_forward

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro....

Citește tot arrow_forward

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard î...

Citește tot arrow_forward