Ultimele 4 zile de inscrieri la Mobile Awards 2014!

18 martie 2014

Terminalele mobile au devenit tot mai prezente in viata utilizatorilor romani, schimband modul de interactiune al acestora cu brand-urile si companiile. In 2013 au fost lansate pe piata locala tot mai multe aplicatii creative si inovatoare care au dictat tendintele anului.

Ultimele 4 zile de inscrieri la Mobile Awards 2014!

Terminalele mobile au devenit tot mai prezente in viata utilizatorilor romani, schimband modul de interactiune al acestora cu brand-urile si companiile. In 2013 au fost lansate pe piata locala tot mai multe aplicatii creative si inovatoare care au dictat tendintele anului.

Cea de-a doua editie Mobile Awards Romania va premia si anul acesta cele mai inedite aplicatii si campanii de mobile realizate in Romania, in 2013. Gala de premiere va avea loc pe 10 aprilie 2014, la Hotel Howard Johnson, in cadrul Mobile Marketing Forum, organizata de compania Evensys.

 „Prima editie ne-a aratat ca pe plan local au fost realizate numeroase aplicatii utile, dar si campanii interesante. Am vazut un interes foarte mare din partea participantilor, asteptam ca si in acest an sa fim surprinsi de cele mai bune proiecte!” Cristian Manafu (Managing Partner, Evensys)

Inscrierile sunt GRATUITE si se desfasoara in perioada 20 februarie -21 martie. Aplicatiile si campaniile pot fi inscrise in competitie intr-una din cele 10 categorii ce vor fi jurizate de un grup de practicieni in marketing, comunicare si mobile.

Cele 10 categorii anuntate sunt: Marketing (Cea mai buna campanie prin SMS; Cea mai buna campanie de marketing mobil; Cel mai bun mobi site de companie / brand; Cea mai buna aplicatie mobila de brand / produs; Cea mai buna campanie care a folosit tehnologii noi ), Aplicatii (Utilities; Payment; Entertainment; Special Projects), Premiu special (Aplicatii Banking).

Premiul special va fi acordat celor mai bune aplicatii de banking de pe piata locala, urmand ca aceasta categorie sa fie jurizata separat, de catre un grup de specialisti din mobile.

In competitie pot fi inscrise doar proiectele care nu au participat in cadrul editiei anterioare Mobile Awards, exceptie fac doar aplicatiile care au avut update-uri majore si au implementat noi instrumente. Un proiect poate fi inscris doar intr-o singura categorie. Jurizarea efectiva se va desfasura in perioada  21 martie-3 aprilie.  

Pentru mai multe detalii despre inscrierea proiectelor la Mobile Awards 2014 accesati linkul: http://www.2014.mobilemarketingforum.ro/awards.php#top

Despre Evensys

Cu 8 ani de experienta in dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizeaza in acest moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera 5 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, Real Estate si Retail.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Cosmin Vilcu, SonicWall: Atacurile cu ransomware asupra instituțiilor de stat și organizațiilor guvernamentale sunt în creștere. Cum le prevenim?

Atacurile cu ransomware asupra instituțiilor de stat și organizațiilor guvernamentale sunt în creștere conform SonicWall, iar apariția situației de la spitalele românești nu este tocmai o surpriză.

Citește tot arrow_forward

Peste o treime (37%) dintre organizațiile din România au trecut prin cel puțin un atac cibernetic, cu diferite consecințe, în ultimele 24 de luni

Peste un sfert (27,7%) dintre factori decidenți din domeniul IT din România spun că autorii nu au lăsat nicio urmă în cadrul ultimului atac asupra organizației lor

Citește tot arrow_forward

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard î...

Citește tot arrow_forward