Un nou studiu: Organizaţiile care mizează pe IT vor fi în fața concurenței

13 Apr 2018

Dell EMC a anunţat rezultatele unei noi cercetări efectuate de Enterprise Strategy Group (ESG) pe tema beneficiilor transformării IT, care confirmă faptul că transformarea IT poate duce la beneficii esenţiale care determină diferenţierea, inovaţia şi creşterea în afaceri.

Un nou studiu: Organizaţiile care mizează pe IT vor fi în fața concurenței

Mediul de afaceri din zilele noastre este marcat de fenomene disruptive, multe dintre ele alimentate de organizaţii care folosesc tehnologia în moduri noi sau inovatoare. Pentru a supravieţui şi prospera în universul digital de azi, firmele implementează tehnologii, procese şi seturi de abilităţi noi, ca să adreseze în cel mai bun mod schimbările din peisajul nevoilor clienţilor. Un prim pas fundamental este repezentat de transformarea IT-ului, cu scopul de a ajuta companiile să aducă produse pe piaţă mai repede, să rămână competitive şi să genereze inovaţie. Conform studiului ESG intitulat  2018 IT Transformation Maturity Study (1) şi comandat de către Dell EMC şi Intel:

“Datele reprezintă noul avantaj competitiv – cu toate acestea, ele sunt din ce în ce mai distribuite în universul format din reţea, centrul de date şi cloud. Organizaţiile îşi dau seama că trebuie să se mişte rapid ca să transforme aceste date în informaţii relevante de afaceri – fapt care necesită o infrastructură IT integrată care să poată gestiona, analiza, stoca şi proteja datele oriunde s-ar afla ele”, a spus Jeff Clarke, Vice Chairman, Products and Operations, Dell Technologies. “Datoria noastră este să furnizăm rezultate de afaceri mai bune, oferindu-le clienţilor noştri abilitatea de a transforma în realitate strategia de integrare şi de a impulsiona inovaţia cu caracter disruptiv fără teama de a se trezi ei înşişi antrenaţi în procese disruptive.”

Studiul ESG 2018 IT Transformation Maturity

Studiul ESG 2018 IT Transformation Maturity urmează studiului fundamental comandat anul trecut de către Dell EMC, ESG 2017 IT Transformation Maturity Study, şi a fost realizat pentru a furniza informaţii relevante despre stadiul transformării IT, despre beneficiile de afaceri ale companiilor complet transformate şi despre rolul jucat de tehnologiile critice în cadrul transformării IT. ESG a folosit un model de maturitate bazat pe cercetare şi alimentat cu date reale pentru identificarea diferitelor etape ale progresului transformării IT şi pentru a determina gradul de completare a acestor etape de către organizaţiile globale, totul bazându-se pe răspunsurile lor la întrebări legate de adoptarea de tehnologii modernizate de centre de date, procese IT automatizate şi dinamică organizaţională transformată.

“Astăzi companiile trebuie să fie agile ca să rămână competitive şi să antreneze creşterea, iar transformarea IT poate constitui un atu major în acest sens”, a spus John McKnight, Vice President of Research, Enterprise Strategy Group. “Este limpede că transformarea IT generează un ecou tot mai profund în rândul companiilor şi că factorii de decizie recunosc tot mai mult că transformarea IT este esenţială pentru strategia generală de afaceri şi pentru competitivitate. Chiar dacă transformarea în sine poate însemna o încercare majoră, cercetarea noastră arată că firmele "transformate" se bucură de rezultate real pozitive, incluzându-l pe acela al creşterii probabilităţii de a fi înaintea concurenţei în ceea ce priveşte aducerea de produse şi servicii noi pe piaţă, de luare a deciziilor rapid şi mai bine şi de depăşire a obiectivelor legate de venituri.”

Cele 4000 de organizaţii care au participat la studiul din acest an au fost segmentate pe aceleaşi etape de maturitate a transformării IT ca şi anul trecut:

Rezultatele din acest an arată cum progresează organizaţiile în termeni de maturitate IT şi, în general, cum consideră ele că transformarea reprezintă un imperativ strategic.

Maturitatea transformării IT poate accelera inovaţia, poate stimula creşterea, poate creşte eficienţa IT şi poate reduce costurile. Mai specific:

Transformarea IT şi cea Digitală devenite realitate

Organizaţii precum Rio Grande Pacific, cu sediul în Texas, înţeleg beneficiile transformării IT din experienţă proprie. Compania s-a desprins dintr-un holding feroviar – care muta şi manevra fizic vagoane de cale ferată – pentru a deveni un furnizor de servicii tehnologice pentru alte companii feroviare şi operaţiuni de transbordare active feroviare. Rio Grande Pacific a intrat în proces de transformare IT pentru sprijinirea creşterii agresive a propriei afaceri. Prin modernizarea centrului propriu de date, compania a crescut de zece ori viteza de furnizare a serviciilor, a înregistrat o scădere cu 93% a consumului energetic în centrul de date, şi-a îmbunătăţit semnificativ performanţele rack-urilor şi de provizionare timpi de operare, şi şi-a creat o nouă linie de afaceri  – domeniul “RIOT” sau Railway Internet of Things.

“Ca parte a unei industrii vechi de 150 de ani, recunoaştem faptul că viitorul domeniului feroviar este legat de tehnologie”, a spus Jason Brown, CIO, Rio Grande Pacific. “Companiile feroviare au nevoie de informaţii în timp real ca să ia decizii repede. Prin combinarea mai multor sisteme într-un singur panou de control peste domeniul nostru RIOT obţinem o imagine holistică pentru clienţi şi putem respecta orarele de transport ale trenurilor. Aceste servicii noi, care folosesc cea mai modernă tehnologie, diferenţiază Rio Grande Pacific de competiţie şi ne-au condus la creşteri puternice.”

Bank Leumi, cea mai veche şi mai importantă corporaţie bancară israeliană, profită la rândul ei de pe urma beneficiilor transformării IT prin aducerea la viaţă a soluţiei proprii de bancă exclusiv mobilă, Pepper. Organizaţia a plecat la drum cu ideea de a crea o platformă care să furnizeze clienţilor o experienţă mai bună, care să interacţioneze mai rapid cu ei şi care să ajungă la o nouă generaţie de clienţi. Pentru asta, firma avea nevoie de o infrastructură mai rapidă şi mai flexibilă, aşa că a început să profite de un model de cloud hibrid și  un centru de date software-defined. Asta a permis profesioniştilor băncii să transfere aplicaţii din zona de dezvoltare în cea de producţie în ore în loc de săptămâni, ca înainte, să stabilească mai rapid medii noi de operare şi să facă toate acestea cu costuri mai mici. Prin aceasta, banca a lansat pe piaţă un produs nou şi inovator.

“Suntem în mijlocul unei ere digitale de fenomene disruptive, în cadrul căreia cererile şi aşteptările clienţilor se schimbă rapid”, a spus Ilan Buganim, Chief Technology and Chief Data Officer, Bank Leumi. “Noi, ca bancă, trebuie să ne adaptăm şi să continuăm să furnizăm o experienţă superlativă pentru client. Am observat oportunitatea de a face asta cu noua noastră soluţie de bancă exclusiv mobilă, ‘Pepper.’ Trecând la un model de cloud hibrid şi un mediu de centru de date software-defined, am obţinut infrastructura necesară pentru real-time banking, având abilitatea de a opera rapid şi de a scurta timpii de furnizare a noilor funcţionalităţi.”

La Dell Technologies World, care se va desfăşura între 30 aprilie şi 3 mai 2018, experţii Dell EMC vor discuta aceste rezultate şi vor demonstra cum generează transformarea IT un avantaj digital care ajută firmele să devină mai valoroase pentru clienţi şi mai competitive pe pieţele lor.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul