Un producător internațional de acoperișuri investește în soluții software pentru managementul afacerii din România

28 Nov 2017

Reprezentantul din România al principalului producător european de acoperișuri a implementat soluții software pentru managementul fluxurilor de lucru și al proceselor de analiză și raportare. Este vorba despre filiala din Cluj a companiei Bauder, un producător german cu o experiență de 160 de ani în industria construcțiilor, care a implementat sistemele ERP și Business Intelligence de la Senior Software.

Un producător internațional de acoperișuri investește în soluții software pentru managementul afacerii din România

Cu o cifră de afaceri de peste 4,3 milioane de euro, Bauder România este filiala producătorului german Bauder de sisteme pentru acoperiș. Compania include șase fabrici în Germania și Austria, 13 filiale în Europa și peste 850 de angajați,  situându-se în top trei producători de membrane bituminoase la nivel european. Filiala Bauder din România și-a început activitatea în 2005 și principalele produse din portofoliul companiei sunt acoperișurile pentru terasă, acoperișurile verzi și cele șarpantă.

Dezvoltarea din ultimii ani a afacerii a determinat creșterea volumului de vânzări și, implicit, a volumului de date generat de Bauder România. Astfel, compania întâmpina dificultăți în emiterea de rapoarte și analize de business la timp, iar managementul operațiunilor a devenit o adevărată provocare. Pentru a rezolva aceste probleme, conducerea companiei a decis să implementeze soluțiile integrate SeniorERP – pentru managementul resurselor și SeniorVisualBI – pentru raportare și analiză avansată.

“Odată cu creșterea volumului de vânzări, implementarea unei soluții de tip ERP a devenit o necesitate. Programele pe care le foloseam nu mai făceau față cerințelor noastre. Aveam nevoie de rapoarte emise într-un timp mult mai scurt, cu informații la zi și cu date relevante și la obiect. Experiența pe piață și validarea dată de alte companii ne-au convins să colaborăm cu Senior Software. Totodată, am apreciat know-how-ul și profesionalismul echipei care ne-a ajutat să înțelegem cum se poate adapta sistemul în funcție de necesitățile companiei Bauder”, a declarat Abram Arpad, Director General Bauder România.

Cu ajutorul sistemului ERP de la Senior Software, compania urmărește mai ușor situația încasărilor și a altor parametri financiari. Soluția oferă echipei de management posibilitatea de a optimiza permanent fluxurile de documente și procesele din cadrul Bauder România prin accesul la date în timp real, asigurând o imagine completă și corectă asupra business-ului.

În același timp, furnizorul de acoperișuri de la Cluj utilizează cu succes și sistemul Business Intelligence de la Senior Software cu ajutorul căruia reușește să creeze analize de business complexe și astfel, să ia decizii mai rapide și informate. Mai mult, filiala din România și-a îmbunătățit comunicarea cu Bauder Internațional, reușind să întocmească și să trimită la timp rapoartele si bugetele de business.

“Aveam nevoie de un sistem de raportare și analiză intuitiv care să ne permită să trimitem producătorului din Germania rapoarte cu date relevante și precise, în timp real. Cel mai important beneficiu pe care ni-l oferă soluțiile este cel de a avea o situație la zi în privința raportărilor și a bugetării, ceea ce ne ajută să eliminăm problema întârzierilor. În industria în care noi activăm, implementarea soluțiilor ERP și BI sunt, fără îndoială, investiții necesare”, a adăugat directorul general Bauder România.

Senior Software este furnizor și dezvoltator de sisteme software performante pentru managementul integrat al afacerilor. Fondată în 2003, compania a realizat peste 500 de implementări de succes, utilizând cele mai noi tehnologii. Senior Software implementează sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce și Hardware. Compania își desfășoară activitatea în 5 locații din România (București, Constanța, Cluj, Iași, Timișoara), cu o echipă formată din circa 200 de angajați.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul