UniSystems transformă contact center-ul Orange România prin intermediul platformei Genesys Customer Experience

15 mai 2018
UniSystems anunță implementarea celui mai mare program de upgrade pentru contact center-ul companiei Orange România. Orange România, ca parte a Grupului Orange, este lider pe piața națională de telefonie mobilă de 14 ani consecutiv, fiind rețeaua folosită de către 1 din 2 români.

În urma unui proces de evaluare și pe baza necesităților existente și viitoare ale Orange, UniSystems s-a implicat în implementarea serviciilor pentru dezvoltarea strategică a contact center-ului companiei. Obiectivul principal a vizat  transformarea acestuia într-o platformă de generație viitoare, menită să ofere clienților un înalt grad de satisfacție în utilizarea serviciilor, precum și o experiență personalizată.

Pentru transformarea digitală a contact center-ului, Orange România a ales tehnologia Genesys, lider mondial în domeniul omnichannel customer experience și al soluțiilor pentru contact center. Astfel, a implementat Genesys PureEngage, un pachet care ofera experiențe competitive superioare, în timp real.

Câteva dintre caracteristicile implementate includ rutarea de tipul omnichannel, raportarea, înregistrarea interacțiunilor și arhitectura geo-redundantă Genesys Business Continuity.

Cerințele de business și specificațiile tehnice cheie, cum ar fi adoptarea unor soluții software inovatoare – soluții pentru inbound/oubound și self service, virtualizarea contact center-ului, creșterea eficienței operaționale și implicarea consecventă vizavi de cerințele aflate într-o continuă dezvoltare ale clientului, au fost îndeplinite.

Ștefan Lungu – Responsabil livrare proiecte în cadrul departamentului Orange Customer Service, a afirmat: „Pentru a oferi clientului o experiență incomparabilă, investim în mod constant în noi tehnologii ce facilitează interacțiunile cu serviciul clienți. Astfel, optimizarea platformei de IVR ne-a ajutat să îmbunătățim activitatea din cadrul Departamentului de Relații cu Clienții, contribuind la simplificarea eforturilor noastre prin intermediul transformării digitale. De asemenea, transformarea call center-ului într-un mediu de tip SIP, ne permite adaptarea rapidă a infrastructurii acestuia la mediul business și ne oferă posibilitatea de a fi mai aproape de așteptările clienților noștri, precum și noi oportunități de dezvoltare a unor servicii inovatoare.”

„Cel mai mare furnizor de telefonie mobilă din România a ales UniSystems drept partener într-un proiect strategic de transformare, încheiat cu succes”, a declarat Gabriella Apergi - Manager de Vânzări al UniSystems SRL. „Dedicați sprijinirii clienților noștri în concretizarea dorințelor lor de schimbare, satisfacția este cu atât mai mare cu cât am putut duce la bun sfârșit acest proiect pentru atingerea obiectivelor unui client de talia Orange. Având în vedere utilizarea eficientă a tehnologiei Genesys și oferta UniSystems de servicii cu valoare adăugată, clientul nostru are posibilitatea de a oferi servicii la un nivel și mai ridicat utilizatorilor săi, într-un mediu extrem de competitiv.”

UniSystems menține parteneriatul de tip Silver cu Genesys și este un Value Added Reseller ce acoperă regiunile Greciei, Ciprului, Maltei, Albaniei, României, Bulgariei, Serbiei, Turciei și Macedoniei.

unisystems-transforma-contact-center-ul-orange-romania-prin-intermediul-platformei-genesys-customer-exper 

2018-05-15 13:00:17 

UniSystems transformă contact center-ul Orange România prin intermediul platformei Genesys Customer Experience

Softlead

Ai nevoie de o aplicație?

1
2

alte articole it&c

Sistem de gestiune profesional folosit de peste 900 companii din România

Transart, unul dintre cei mai dinamici și experimentați furnizori naționali de soluții integrate pentru managementul afacerilor celebrează 23 de ani de când Neomanager a debutat pe piața din România. Fiind una dintre primele aplicații native Windows, Neomanager s-a impus ca sistem integrat de gestiune a afacerilor datorită „motorului” performant de gestiune comercială și a sistemului de raportare extrem de flexibil.

citeste tot

System Innovation Romania deschide birou de consultanţă SAP Business One la Cluj

System Innovation Romania, furnizor de solutii ERP şi principalul partener SAP Business One în România, a deschis un birou la Cluj-Napoca pentru a oferi un suport mai prompt în cadrul proiectelor din nord-vestul ţării. Compania va fi astfel mai aproape de clienţi, va înţelege mai bine specificul mediului de afaceri local şi va putea creşte calitatea serviciilor.  Biroul este deja functional şi are o echipă dedicată pentru consultanţă şi implementare.

citeste tot

elefant.ro alege platforma Intershop pentru a-și dezvolta operațiunile în următorii ani

Magazinul online elefant.ro anunță încheierea unui parteneriat cu compania germană Intershop în urma căruia retailerul online va migra pe o nouă platformă eCommerce ce va permite dezvoltarea sa în următorii ani, atât pe plan local cât și internațional.

citeste tot