UniSystems transformă contact center-ul Orange România prin intermediul platformei Genesys Customer Experience

15 mai 2018
UniSystems anunță implementarea celui mai mare program de upgrade pentru contact center-ul companiei Orange România. Orange România, ca parte a Grupului Orange, este lider pe piața națională de telefonie mobilă de 14 ani consecutiv, fiind rețeaua folosită de către 1 din 2 români.

În urma unui proces de evaluare și pe baza necesităților existente și viitoare ale Orange, UniSystems s-a implicat în implementarea serviciilor pentru dezvoltarea strategică a contact center-ului companiei. Obiectivul principal a vizat  transformarea acestuia într-o platformă de generație viitoare, menită să ofere clienților un înalt grad de satisfacție în utilizarea serviciilor, precum și o experiență personalizată.

Pentru transformarea digitală a contact center-ului, Orange România a ales tehnologia Genesys, lider mondial în domeniul omnichannel customer experience și al soluțiilor pentru contact center. Astfel, a implementat Genesys PureEngage, un pachet care ofera experiențe competitive superioare, în timp real.

Câteva dintre caracteristicile implementate includ rutarea de tipul omnichannel, raportarea, înregistrarea interacțiunilor și arhitectura geo-redundantă Genesys Business Continuity.

Cerințele de business și specificațiile tehnice cheie, cum ar fi adoptarea unor soluții software inovatoare – soluții pentru inbound/oubound și self service, virtualizarea contact center-ului, creșterea eficienței operaționale și implicarea consecventă vizavi de cerințele aflate într-o continuă dezvoltare ale clientului, au fost îndeplinite.

Ștefan Lungu – Responsabil livrare proiecte în cadrul departamentului Orange Customer Service, a afirmat: „Pentru a oferi clientului o experiență incomparabilă, investim în mod constant în noi tehnologii ce facilitează interacțiunile cu serviciul clienți. Astfel, optimizarea platformei de IVR ne-a ajutat să îmbunătățim activitatea din cadrul Departamentului de Relații cu Clienții, contribuind la simplificarea eforturilor noastre prin intermediul transformării digitale. De asemenea, transformarea call center-ului într-un mediu de tip SIP, ne permite adaptarea rapidă a infrastructurii acestuia la mediul business și ne oferă posibilitatea de a fi mai aproape de așteptările clienților noștri, precum și noi oportunități de dezvoltare a unor servicii inovatoare.”

„Cel mai mare furnizor de telefonie mobilă din România a ales UniSystems drept partener într-un proiect strategic de transformare, încheiat cu succes”, a declarat Gabriella Apergi - Manager de Vânzări al UniSystems SRL. „Dedicați sprijinirii clienților noștri în concretizarea dorințelor lor de schimbare, satisfacția este cu atât mai mare cu cât am putut duce la bun sfârșit acest proiect pentru atingerea obiectivelor unui client de talia Orange. Având în vedere utilizarea eficientă a tehnologiei Genesys și oferta UniSystems de servicii cu valoare adăugată, clientul nostru are posibilitatea de a oferi servicii la un nivel și mai ridicat utilizatorilor săi, într-un mediu extrem de competitiv.”

UniSystems menține parteneriatul de tip Silver cu Genesys și este un Value Added Reseller ce acoperă regiunile Greciei, Ciprului, Maltei, Albaniei, României, Bulgariei, Serbiei, Turciei și Macedoniei.

unisystems-transforma-contact-center-ul-orange-romania-prin-intermediul-platformei-genesys-customer-exper 

2018-05-15 13:00:17 

UniSystems transformă contact center-ul Orange România prin intermediul platformei Genesys Customer Experience

Softlead

Ai nevoie de o aplicație?

1
2

alte articole it&c

EXCLUSIVE dendrio și CRESCENDO își vor uni forțele pentru a crea un jucător IT&C reprezentativ pentru industria românească

Până la finalul lui 2019, compania rezultată țintește venituri din integrare IT&C de peste 100 milioane le

citeste tot

Dorin Pena, Cisco România: „Extindem conceptul de simplificare operațională în întreg portofoliul de soluții Cisco”

 Cisco a prezentat la Connect România 2018 inovațiile care ajută la valorificarea adevăratului potențial al rețelei

citeste tot

UniSystems deschide un Centru de Dezvoltare la Distanță în colaborare cu Knowledge Broadband Services

UniSystems și Knowledge Broadband Services anunță semnarea unui acord de cooperare care pune bazele înființării unui Centru de Dezvoltare la Distanță în Patras, Peloponezia, menit să îmbunătățească strategia de dezvoltare a UniSystems prin utilizarea eficientă a serviciilor de dezvoltare software ale Knowledge.

citeste tot