Up România lansează Up Mobil, o nouă aplicație pentru gestiunea cardurilor de beneficii

16 Sep 2019

Up România lansează o nouă aplicație care va purta numele de Up Mobil, prin intermediul căreia utilizatorii își vor putea gestiona, într-o manieră simplă și rapidă, cardurile de beneficii de la Up România: Up Dejun, Up Cadou, Up Vacanță și Up Cultură. Up Mobil oferă beneficiarilor de carduri Up o experiență plăcută, acces facil la informațiile personale și securitate sporită.

Up România lansează Up Mobil, o nouă aplicație pentru gestiunea cardurilor de beneficii

Pentru a putea folosi aplicația, utilizatorii își pot crea cu ușurință un cont nou, folosind o adresă de e-mail validă și câteva date de identificare. Ulterior, accesul în aplicație se face rapid și sigur datorită autentificării biometrice, care permite posibilitatea de login cu amprentă sau scanare facială.

Cu un design modern și intuitiv, Up Mobil dispune de un ecran principal care facilitează accesarea tuturor informațiilor importante: lista cardurilor, istoricul tranzacțiilor, soldul și sumele care urmează să expire pentru fiecare dintre cardurile disponibile, lista comercianților și partenerilor unde pot fi folosite cardurile, ofertele în curs, precum și opțiunea de a face recomandări de noi parteneri.

Noul modul cu opțiuni de management al cardurilor, care poate fi accesat direct din ecranul principal sau din meniul aplicației, permite activarea, blocarea, deblocarea cardurilor și reemiterea codului PIN.

Practică și prietenoasă, Up Mobil aduce și un plus de transparență în privința detaliilor disponibile despre tranzacții: tipul tranzacției, comerciantul și adresa unde a fost efectuată tranzacția, suma și informații despre dată și oră.

Pe lângă accesul la harta interactivă a partenerilor unde pot fi folosite cardurile emise de Up România, utilizatorii Up Mobil au la dispoziție oferte speciale din partea acestora, afișate în funcție de locație. Astfel, utilizatorii își vor putea planifica mesele și cumpărăturile, atât în funcție de locul în care se află, cât și de ofertele disponibile.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul