Zilele TotalSoft 2013. Cel mai important eveniment de business dedicat aplicațiilor software

30 octombrie 2013

În zilele de 29-30 octombrie are loc cel mai important eveniment de business din România, Zilele TotalSoft, mediul ideal de prezentare al celor mai eficiente aplicații software, aflate sub umbrela TotalSoft. Au fost anunțate 1400 de oportunități de networking, 83 de teme de discuție, invitați din 25 de țări, 24 de studii de caz și 15 verticale industrial.

În zilele de 29-30 octombrie are loc cel mai important eveniment de business din România, Zilele TotalSoft, mediul ideal de prezentare al celor mai eficiente aplicații software, aflate sub umbrela TotalSoft. Au fost anunțate 1400 de oportunități de networking, 83 de teme de discuție, invitați din 25 de țări, 24 de studii de caz și 15 verticale industrial.

Alături de speakerii panelului dedicate, Softlead a urmărit care sunt cele mai noi funcționalități lansate pentru Charisma ERP, un sistem informatic integrat destinat managementului resurselor companiilor de orice dimensiune, în vederea optimizării şi simplificării proceselor interne de business. Printre cele mai importante module ale aplicației, specialiștii TotalSoft au inclus Trasabilitatea Evenimentelor, un concept nou integrat în Charisma, cu scopul de a controla procesele de business. În acest moment, ecranul de trasabilitate afișează și evenimentele, ce pot fi determinate de acțiuni ale utilizatorilor, distincte de cele dedicate generării unui document.

Facturarea electronica permite integrarea eficientă a procesului de facturare cu furnizorii de servicii de semnare electronica sau de marcare temporară și de activare. Prin intermediul acestui modul, utilizatorii beneficiază de beneficii precum: eficientizare. Simplificare și o relație îmbunătățită cu fiecare dintre clienții pe care îi deține.

Modulul cuprinde următoarele componente: Charisma, serviciul de semnare/marcare temporară, portal de descărcare a facturilor, modul Alerter care trimite facturi pe e-mail, server de arhivare electronica.

Integrarea cu Motorul de Stocuri și Wizard presupune un upgrade continuu cu tot ceea ce înseamnă Charisma: platforma Adoptive preia din ce în ce mai mult componentele din Core.

Validare plătitori TVA este un modul care permite determinarea furnizorilor care sunt sau nu plătitori TVA prin integrarea cu site-ul ANAF.

În ceea ce privește modulul dedicat producției agricole, TotalSoft anunță următoarele update-uri: implementarea unui nou set de funcționalități, post-calcul specific, precum și atribute specifice Zootehniei.

Modulul Arhivare bază de date păstrează trasabilitatea și coerența documentelor, generând următorul rezultat: datele corespunzătoare perioadei arhivate se reduc cu aproximativ 95%. Mecanismul are la bază un proces intelligent

Modulul Audit bază de date prezintă un mechanism ce poate fi folosit și pentru evenimente cu semnificație de business, cum ar fi modificarea informațiilor unui partener.

Sistemul Cash Flow 2013 este un instrument de urmărire și planificare a fluxurilor de bani, oferind viziunea asupra plăților anticipate sau a celor neplanificate, evitarea situațiilor de risc, precum și posibilitatea vizualizării extraselor de cont, facturilor, însoțite de explicarea provenienței lor. Din punctul de vedere al actualizărilor aplicației software, TotalSoft anunță implementarea configurației standard, posibilitatea vizualizării diferențelor de curs valutar în cashflow, deconturilor sau excepțiilor.

Charisma este partener de încredere pentru mai mult de 1000 de companii, reunind practic cea mai mare bază de clienți din sectorul Medium-Large Enterprise din România. Din portofoliul său fac parte lideri de piață, companii precum TCE 3 Brazi, MedLife, UniCredit Țiriac Bank, Raiffeisen Leasing, Fildas Trading, Caroli, GE sau Mediplus. TotalSoft, prin Charisma ERP, a ocupat în ultimii 3 ani consecutiv locul 1 în topul furnizorilor de soluții ERP din România, conform studiilor realizate de compania de analiză de piață Pierre Audoin Consultans. 

TotalSoft

TotalSoft

Înfiinţată în 1994, TotalSoft este cea mai importantă casă de software din România, cu peste 400 de dezvoltatori software, consultanţi şi analişti de business. În cei 19 ani de existenţă, compania a derulat cu succes peste 1500 de proiecte complexe în 27 de ţări, pe 4 continente. Compania are sediul central ...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
Charisma Cost Control

Charisma Cost Control este un produs proiectat special pentru a ajuta companiile să controleze fluxul de administrare a costurilor operaţionale şi contractele cu furnizorii. Produsul optimizează fluxurile de achiziţii, de la structurarea bugetului, administrarea cererilor de cheltuieli, gestionarea şi dezvoltarea relaţiilor cu furnizorii, şi până la urmărirea contractelor cu aceşt...

Citește tot arrow_forward
Charisma Analyzer

Un software BI sau instrumentul de analiză comparativă este un element cheie obligatoriu în viaţa de zi cu zi a oricărei organizaţii moderne. Utilizarea unei solutii business intelligence este cu atât mai importantă într-o economie în plină transformare ca cea românească, în care orice manager trebuie să previzioneze scenarii de evoluţie, resurse neces...

Citește tot arrow_forward
Charisma Medical Software

Piaţa serviciilor medicale din România se confruntă cu serioase probleme derivate din lipsa fondurilor, supra-aglomerare, calitatea scazută a serviciilor şi a tratamentelor administrate. Toate aceste provocări pot fi depăşite în momentul în care unităţile medicale au acces la o imagine de asamblu asupra întregii activităţi desfăşurate, care le permite controlul...

Citește tot arrow_forward
Charisma HCM

În organizaţiile moderne, capitalul uman înlocuieşte capitalul financiar ca resursă strategică. Managementul resurselor umane a depăşit rolul pur administrativ, devenind o componentă cheie în maximizarea performanţelor organizaţiei.   Datorită mediului concurenţial aflat în continuă schimbare, principala provocare este menţinerea şi loializarea angajaţi...

Citește tot arrow_forward
Charisma ERP

Implementarea unei solutii ERP produce valoare reală companiilor prin oferirea unui suport real în transformarea proceselor interne din cadrul companiei şi prin susţinerea obiectivelor de business. Charisma ERP 2013 este un sistem informatic integrat destinat managementului resurselor companiilor de orice dimensiune, în vederea optimizării şi simplificării proceselor interne de ...

Citește tot arrow_forward
Charisma Collection

Charisma Collection este o soluţie software puternică, special proiectată pentru a uşura activităţile de colectare a debitelor, pentru procesul de reposesie precum şi în privinţa remarketing-ului. Această platformă permite creşterea eficienţei returnării restanţelor avute de clienţii companiei, creşterea lichidităţilor şi reducerea costurilor cu gestionarea creanţelor cli...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

SonicWall: La început de an, infractorii informatici caută noi tipuri de atacuri. Trebuie să fim vigilenți în lunile următoare

În paralel cu scurgerile masive de date care au avut loc încă de la începutul anului, atacurile malware s-au situat la un nivel foarte ridicat. Există însă și câteva vești bune: numărul total al atacurilor de tip malware și ransomware au manifestat o tendință descrescătoare. Potrivit ultimelor rapoarte generate cu ajutor SonicWall Capture Threat Network, re...

Citește tot arrow_forward

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Potrivit lui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC, „creșterea de aproape 30 de procente este una dintre cele mai mari din Europa pentru al doilea an consecutiv, fapt care demonstrează potențialul uriaș al pieței românești de e-commerce. Dacă facem o medie, românii au cheltuit pentru cumpărături online aproape 10 milioane de euro în fiecare zi din 2018, în cre...

Citește tot arrow_forward

Centraleyezer – soluția de securitate cibernetică, cu până la 25% mai accesibilă companiilor

Astfel, începând cu data de 11 martie, timp de 2 săptămâni, Centraleyezer le oferă acces companiilor preocupate de securitatea datelor lor la un set de pachete predefinite, la costuri reduse, obiectivul campaniei fiind acela de testare a aplicației la capacitatea sa maximă:99 Euro/lună – pachet Basic, dedicat companiilor foarte mici199 Euro/lună – pachet Consul...

Citește tot arrow_forward