Zilele TotalSoft 2013. Cel mai important eveniment de business dedicat aplicațiilor software

30 octombrie 2013

În zilele de 29-30 octombrie are loc cel mai important eveniment de business din România, Zilele TotalSoft, mediul ideal de prezentare al celor mai eficiente aplicații software, aflate sub umbrela TotalSoft. Au fost anunțate 1400 de oportunități de networking, 83 de teme de discuție, invitați din 25 de țări, 24 de studii de caz și 15 verticale industrial.

În zilele de 29-30 octombrie are loc cel mai important eveniment de business din România, Zilele TotalSoft, mediul ideal de prezentare al celor mai eficiente aplicații software, aflate sub umbrela TotalSoft. Au fost anunțate 1400 de oportunități de networking, 83 de teme de discuție, invitați din 25 de țări, 24 de studii de caz și 15 verticale industrial.

Alături de speakerii panelului dedicate, Softlead a urmărit care sunt cele mai noi funcționalități lansate pentru Charisma ERP, un sistem informatic integrat destinat managementului resurselor companiilor de orice dimensiune, în vederea optimizării şi simplificării proceselor interne de business. Printre cele mai importante module ale aplicației, specialiștii TotalSoft au inclus Trasabilitatea Evenimentelor, un concept nou integrat în Charisma, cu scopul de a controla procesele de business. În acest moment, ecranul de trasabilitate afișează și evenimentele, ce pot fi determinate de acțiuni ale utilizatorilor, distincte de cele dedicate generării unui document.

Facturarea electronica permite integrarea eficientă a procesului de facturare cu furnizorii de servicii de semnare electronica sau de marcare temporară și de activare. Prin intermediul acestui modul, utilizatorii beneficiază de beneficii precum: eficientizare. Simplificare și o relație îmbunătățită cu fiecare dintre clienții pe care îi deține.

Modulul cuprinde următoarele componente: Charisma, serviciul de semnare/marcare temporară, portal de descărcare a facturilor, modul Alerter care trimite facturi pe e-mail, server de arhivare electronica.

Integrarea cu Motorul de Stocuri și Wizard presupune un upgrade continuu cu tot ceea ce înseamnă Charisma: platforma Adoptive preia din ce în ce mai mult componentele din Core.

Validare plătitori TVA este un modul care permite determinarea furnizorilor care sunt sau nu plătitori TVA prin integrarea cu site-ul ANAF.

În ceea ce privește modulul dedicat producției agricole, TotalSoft anunță următoarele update-uri: implementarea unui nou set de funcționalități, post-calcul specific, precum și atribute specifice Zootehniei.

Modulul Arhivare bază de date păstrează trasabilitatea și coerența documentelor, generând următorul rezultat: datele corespunzătoare perioadei arhivate se reduc cu aproximativ 95%. Mecanismul are la bază un proces intelligent

Modulul Audit bază de date prezintă un mechanism ce poate fi folosit și pentru evenimente cu semnificație de business, cum ar fi modificarea informațiilor unui partener.

Sistemul Cash Flow 2013 este un instrument de urmărire și planificare a fluxurilor de bani, oferind viziunea asupra plăților anticipate sau a celor neplanificate, evitarea situațiilor de risc, precum și posibilitatea vizualizării extraselor de cont, facturilor, însoțite de explicarea provenienței lor. Din punctul de vedere al actualizărilor aplicației software, TotalSoft anunță implementarea configurației standard, posibilitatea vizualizării diferențelor de curs valutar în cashflow, deconturilor sau excepțiilor.

Charisma este partener de încredere pentru mai mult de 1000 de companii, reunind practic cea mai mare bază de clienți din sectorul Medium-Large Enterprise din România. Din portofoliul său fac parte lideri de piață, companii precum TCE 3 Brazi, MedLife, UniCredit Țiriac Bank, Raiffeisen Leasing, Fildas Trading, Caroli, GE sau Mediplus. TotalSoft, prin Charisma ERP, a ocupat în ultimii 3 ani consecutiv locul 1 în topul furnizorilor de soluții ERP din România, conform studiilor realizate de compania de analiză de piață Pierre Audoin Consultans. 

TotalSoft

Înfiinţată în 1994, TotalSoft este cea mai importantă casă de software din România, cu peste 400 de dezvoltatori software, consultanţi şi analişti de business. În cei 19 ani de existenţă, compania a derulat cu succes peste 1500 de proiecte complexe în 27 de ţări, pe 4 continente. Compania are sediul central ...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward

Zitec oferă acces gratuit la Mirro, soluția sa de creștere a performanței echipei

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, recunoscut ca unul dintre cei mai apreciați angajatori din România, anunță că le va oferi companiilor doritoare, timp de trei luni, acces gratuit la aplicația Mirro, prima soluție completă de performance management din țară. În contextul în care din ce în ce mai mulți angajați sunt nevoiți s...

Citește tot arrow_forward