Zitec a înregistrat venituri de 6 milioane de euro în 2018, în creștere cu 22% față de anul precedent.

26 Feb 2019

Un produs propriu, investiții de succes în industria fintech și digitalizare, dar și mutarea sediului în Timpuri Noi Square, printre câștigurile anului 2018

Zitec a înregistrat venituri de 6 milioane de euro în 2018, în creștere cu 22% față de anul precedent.

Zitec, lider pe piața de IT din România, specializat în dezvoltarea de soluții, servicii și produse tehnologice personalizate, a încheiat anul 2018 cu venituri de 6 milioane de euro, în creștere cu 22% față de anul precedent. Pentru anul 2019, compania are în plan dezvoltarea parteneriatelor recente în zona de RPA și IoT, creșterea activității pe piețele din UK și USA, și lansarea Mirro.io, noul produs Zitec, în prima jumătate a anului.

Investiția în divizia de consultanță în inovare de la începutul lui 2018 a adus companiei proiecte noi în portofoliu, atât prin câștigarea de licitații internaționale, reflectate în creșterea cifrei de afaceri la peste 5.2 milioane de euro (o creștere de 17% față de 2017), cât și prin obținerea de finanțări nerambursabile, reflectate în creșterea de venituri la peste 6 milioane de euro în 2018. Astfel, Zitec derulează în prezent proiecte pentru Agenția Spațială Europeană și National Health Service Scotland, precum și proiecte din zona de imagistică medicală, dar și primul proiect european de realizare a unei curricule blockchain pentru cadre didactice și antreprenori, BLOCKS.

În portofoliul Zitec pe 2018 se numără clienți din peste 15 țări, care activează în industrii variate precum fintech, logistică, e-commerce, tehnologie, pentru care compania a extins pachetul de servicii de la dezvoltarea de soluții personalizate, la optimizări de performanță sau componente de digital marketing, poziționându-se ca partener strategic al clienților săi, cu o viziune integrată asupra business-ului acestora. Printre cei mai importanți clienți internaționali ai Zitec se numără Amadeus, ST Microelectronics, TechSoup, The FundWorks, The Wine Society, Sandton Capital, iar in România: PayU, SameDay Courier, Porsche Romania, Credit Europe Bank, Noriel, Urban Monkey, Depanero sau Network One Distribution.

Divizia de Digital Marketing din cadrul Zitec a continuat în 2018 creșterea echipei, oferind clienților servicii digital marketing end-to-end. Echipa acoperă întreg spectrul de activități în zona de prezență și promovare în mediul online, inclusiv dezvoltarea și optimizarea website-urilor, SEO, social media, promovarea în sistem Pay-Per-Click, dar și media buying direct pe site-urile locale și în sistem programatic. Prin integrarea tuturor canalelor de comunicare, clienții Zitec au vizibilitate completă asupra datelor și astfel optimizarea mediilor de promovare devine mult mai eficientă.

Zitec a început în 2018 și dezvoltarea celui de-al doilea produs propriu, după succesul înregistrat cu Regista.ro (aplicație completă de registratură electronică, folosită în prezent în peste 200 de primării din peste 37 de județe din România). Mirro (mirro.io) se adresează organizațiilor pentru care dezvoltarea oamenilor este prioritară. Performanța fiecărui membru al echipei este privită în ansamblu, oferind o perspectivă nouă asupra evoluției în carieră și impactului individual în cadrul organizației și a rezultatelor de business. Mirro este un SaaS aflat în private beta testing și va fi lansat public în prima parte a anului 2019.

„Anul 2018 a fost pentru noi un an cu o activitate intensă, în care ne-am concentrat energiile pe multe planuri, cu rezultate foarte bune. Am investit în dezvoltarea portofoliului de clienți, în servicii noi, în startup-uri, în dezvoltarea Mirro.io, un produs pe care ne pregătim să-l lansăm în prima jumătate a anului. În 2019 pornim cu parteneriate strategice noi în zona de RPA și IoT, și urmărim o creștere a veniturilor atât prin creșterea cifrei de afaceri din servicii, dar și din zona de produse, precum și obținerea de granturi europene.", a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și co-fondator Zitec.

2018 a însemnat pentru Zitec și investiția în Instant Factoring, prima platformă fintech românească de factoring lansată în luna aprilie. InstantFactoring.com a încheiat anul cu un volum de peste 1500 de finanțări acordate în valoare de 2,7 milioane de euro, o finanțare de 1,5 milioane euro primită de la un fond de investiții din USA, dar și premiul pentru cel mai bun Start-up Fintech al Anului din Europa Centrală în cadrul Central European Startup Awards 2018 de la Varșovia.

Una dintre provocările anului a fost și mutarea în noul sediu Zitec, în ansamblul de clădiri Timpuri Noi Square, pentru creșterea eficienței echipei și încurajarea creativității. Noile birouri Zitec se desfășoară pe o suprafață de 1.700 mp, iar designul și conceptul de amenajare au fost inspirate de pasiunile comune împărtășite de membrii organizației: muzica, literatura și filmele science fiction. Echipa a reprezentat un atribut valoros și în nominalizarea companiei în topul realizat de platforma undelucram.ro, susținând Zitec să se claseze în Top 3 Cei mai Apreciați Angajatori din România în IT&C, dar și în toate ariile de activitate.

Lider pe piața IT & Digital Marketing din România, cu birouri în București și Brașov, Zitec este specializată în dezvoltarea de soluții de afaceri, servicii și produse tehnologice personalizate, aplicații mobile, blockchain, precum și servicii de digital marketing.

Zitec este una dintre puținele companii românesti certificată Google Cloud Premier Partner, Microsoft Application Development, Microsoft Gold Cloud Platform, Amazon AWS Technology Partner și furnizor al platformei de soluții eCommerce în cloud VTEX, precum și Adobe Solution Bronze Partner.

Cele 650+ de proiecte implementate în peste 20 de țări pentru clienți din domeniul turismului, sănătății, finanțelor, educației, lifestyle, distribuție sau comerț electronic atestă experiența Zitec în toate industriile, cu diferite modele de business, pe tehnologii și platforme variate. 

Servicii integrate: 

  • Audit și consultanță
  • Soluții software
  • Dezvoltare de aplicații mobile
  • Quality assurance
  • Soluții blockchain
  • DevOps
  • Securitate și protecția datelor
  • Digital marketing
  • UI/UX design
  • Soluții eCommerce 
  • Mentenanță Magento, WordPress, Symfony
  • Servicii Cloud
  • Consultanță în fonduri de inovare

Între clienții locali ai companiei se numără PayU, Sameday, Flanco, eMAG, Arctic, Paravion sau 7card.

Printre clienții internaționali putem număra ST.com, Pegasus Legal Funding, Roche, The Wine Society sau The Fundworks.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul