Zitec devine partener tehnologic Startarium, comunitatea pentru antreprenori

13 Apr 2021

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală, anunță parteneriatul cu Startarium în contextul extinderii infrastructurii digitale și a portofoliului de produse pe platformă.

Zitec devine partener tehnologic Startarium, comunitatea pentru antreprenori

Startarium este cea mai complexă platformă pentru antreprenori din România, ce oferă resurse pentru startup-uri pentru lansarea, dezvoltarea și susținerea acestora ca business-uri de succes. În cadrul platformei, antreprenorii au acces la cursuri, articole și video-uri educaționale, mentorat gratuit, oportunități de networking într-o comunitate de afaceri extinsă, dar și evenimente dedicate precum webinarii sau competiții.

Diversitatea serviciilor oferite de echipa Zitec a permis companiei să se implice atât în scalarea arhitecturii produsului, cât și în dezvoltarea de noi funcționalități privind gestionarea conținutului acesteia, dar și realizarea unui nou design pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor care accesează platforma. Printre noile funcționalități integrate se numără noi formate de învățare precum “Value Proposition Canvas” interactiv, cursuri ghidate pentru antreprenori, chestionare și teste online sau catalogul de profile de organizații, investitori, mentori și consultanți cu care se pot conecta.

În prezent, Startarium și Zitec lucrează pentru lansarea unor noi produse sau la optimizarea celor deja existente pe platformă, toate grupate într-un meniu simplu astfel încât să puncteze mai direct nevoile antreprenorilor, identificate în urma studiului desfășurat de Startarium: Învață / Practică / Găsește aliați / Obține finanțare. În urma noilor dezvoltări, majoritatea articolelor au fost deschise și utilizatorilor neautentificați, iar secțiunea "Contul Meu" a devenit "centrul de comandă" în care antreprenorul își poate gestiona toate noile instrumentele și cursurile ghidate cu care poate interacționa în platformă.

În plus, Zitec va contribui cu experiența membrilor echipei sale și în organizarea și susținerea de webinarii pentru antreprenorii care utilizează platforma. Până în prezent, specialiști din echipa Zitec au susținut deja webinarii tematice despre e-commerce, digital marketing sau metode de finanțare. Sunt în plan și materiale despre digitalizare iar expertiza Zitec va rămâne deschisă întregii comunități antreprenoriale Startarium.

„Ne bucurăm să fim partener al platformei Startarium, o platformă de succes și unică în România, iar împreună cu echipa Startarium să continuăm dezvoltarea și optimizarea instrumentelor atât de necesare antreprenorilor aflați la început de drum. Echipa Zitec s-a implicat activ atât în zona de dezvoltare a noilor funcționalități ale platformei, optimizate pentru diferite tipuri de conținut, dar și în crearea unor interfețe grafice mai ușor de folosit. Mai mult, vom împărtăși din experiența noastră către comunitatea de antreprenori prin webinarii tematice susținute de membrii echipei Zitec, sau chiar în cadrul programelor de mentorat unde mă voi implica personal în calitate de aliat al tinerilor antreprenori”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și Co-Fondator Zitec.
“Am început conversațiile cu Zitec lansându-le o provocare — cea de a reconstrui împreună produsul tehnic care să scaleze impactul Startarium la 100.000 de utilizatori educați profund. Un plan care a implicat extinderea arhitecturii în jurul a 4 noi piloni, dezvoltarea de la zero a noi formate de învățare și un refresh de UX care să servească ambiții ancorate în 5 ani de insight-uri, de la sute de antreprenori. Odată cu acest upgrade, produsul Startarium intră în etapa sa de maturitate și ne bucurăm să avem alături echipa Zitec nu doar ca simpli furnizori, ci ca aliați și parteneri pasionați. Faptul că ei înșiși sunt un exemplu de succes antreprenorial local și că au ales să ni se alăture în susținerea celor la început de drum, este doar unul dintre bonusuri.” Monica Alexandru, Product Manager, Programs & Entrepreneurial Growth Division Impact Hub Bucharest

Lider pe piața IT & Digital Marketing din România, cu birouri în București și Brașov, Zitec este specializată în dezvoltarea de soluții de afaceri, servicii și produse tehnologice personalizate, aplicații mobile, blockchain, precum și servicii de digital marketing.

Zitec este una dintre puținele companii românesti certificată Google Cloud Premier Partner, Microsoft Application Development, Microsoft Gold Cloud Platform, Amazon AWS Technology Partner și furnizor al platformei de soluții eCommerce în cloud VTEX, precum și Adobe Solution Bronze Partner.

Cele 650+ de proiecte implementate în peste 20 de țări pentru clienți din domeniul turismului, sănătății, finanțelor, educației, lifestyle, distribuție sau comerț electronic atestă experiența Zitec în toate industriile, cu diferite modele de business, pe tehnologii și platforme variate. 

Servicii integrate: 

  • Audit și consultanță
  • Soluții software
  • Dezvoltare de aplicații mobile
  • Quality assurance
  • Soluții blockchain
  • DevOps
  • Securitate și protecția datelor
  • Digital marketing
  • UI/UX design
  • Soluții eCommerce 
  • Mentenanță Magento, WordPress, Symfony
  • Servicii Cloud
  • Consultanță în fonduri de inovare

Între clienții locali ai companiei se numără PayU, Sameday, Flanco, eMAG, Arctic, Paravion sau 7card.

Printre clienții internaționali putem număra ST.com, Pegasus Legal Funding, Roche, The Wine Society sau The Fundworks.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul