Zitec inaugurează noul sediu al companiei, la aniversarea a 15 ani de activitate

26 Jun 2018

 Zitec, lider pe piața IT din România, specializat în dezvoltarea de soluții, servicii și produse tehnologice personalizate, împlinește în această lună 15 ani de activitate și inaugurează noul sediu al companiei în ansamblul de birouri Timpuri Noi Square. Noul sediu poate acomoda o echipă de până la 190 de specialiști într-un spațiu neconvențional, desfășurat pe o suprafață de 1.700 mp.

Zitec inaugurează noul sediu al companiei, la aniversarea a 15 ani de activitate

Universul science fiction și spațiul cosmic sunt motivele principale pe care Zitec le-a folosit în design-ul noului birou. Echipa și-a dorit ca noul spațiu de lucru să transpună în elemente de decor ambiția de a crește prin inovație și curajul de a explora teritorii necunoscute. Indiferent că vorbim de tehnologie, muzică, cultura science fiction sau univers, în noul sediu Zitec se regăsesc simboluri îndrăznețe care subliniază autenticitatea din abordarea proiectului.

În conceptul noului birou au fost folosite elemente caracteristice pasiunilor comune împărtășite de echipă: literatura, filmele science fiction și muzica. Conceptul a fost realizat de studioul de arhitectură Prographic, iar elementele grafice au fost concepute intern, de către echipa de Graphic Design a Zitec. Ilustrațiile din spațiile de întâlnire au fost desenate de către Andrei Moldovan, desenatorul revistei “Harap Alb continuă”, și Bogdan Chelaru, desenator al benzii desenate “Tinerețe fără bătrânețe”.

Printre elementele de decor inedite se numără spațiile dedicate momentelor de relaxare, de citit sau pentru o simplă pauză, la care se adaugă o zonă verde cu hamac și muschi decorativi naturali, precum și o salină cu sare româneasca de Praid, decorată cu sare de Himalaya.

Spațiul în care ne petrecem o mare parte din zi este foarte important pentru noi. Pe de o parte căutăm eficiența lucrului în echipă, iar pe de altă parte ne dorim un mediu care să încurajeze creativitatea. Astfel, amenajarea unui birou care să răspundă pasiunilor și preocupărilor colegilor, dar și nevoilor de business este o investiție importantă și pe termen lung în echipa noastră. Nu în ultimul rând, am reușit să includem elemente inovatoare, păstrând eficiența unei clădiri moderne.”, declară Alexandru Lăpușan, CEO și co-fondator Zitec.

Timpuri Noi Square este unul dintre cele mai noi și mai importante proiecte urbane din Capitală, ce beneficiază de o amenajare flexibilă, datorită etajelor înalte, aportului sporit de lumină naturală și sistemelor de ventilație cu 100% flux de aer proaspăt, cu acces direct la stația de metrou Timpuri Noi și facilități complete pentru bicicliști.

Pentru mutarea în noul sediu, Zitec a colaborat cu societatea de avocați bpv GRIGORESCU ȘTEFANICĂ pentru negocierea contractului de închiriere, în timp ce conceptul de amenajare a fost implementat de echipa Mobexpert Office și coordonat de compania de consultanță imobiliară JLL, prin departamentul de Project & Development Services

Lider pe piața IT & Digital Marketing din România, cu birouri în București și Brașov, Zitec este specializată în dezvoltarea de soluții de afaceri, servicii și produse tehnologice personalizate, aplicații mobile, blockchain, precum și servicii de digital marketing.

Zitec este una dintre puținele companii românesti certificată Google Cloud Premier Partner, Microsoft Application Development, Microsoft Gold Cloud Platform, Amazon AWS Technology Partner și furnizor al platformei de soluții eCommerce în cloud VTEX, precum și Adobe Solution Bronze Partner.

Cele 650+ de proiecte implementate în peste 20 de țări pentru clienți din domeniul turismului, sănătății, finanțelor, educației, lifestyle, distribuție sau comerț electronic atestă experiența Zitec în toate industriile, cu diferite modele de business, pe tehnologii și platforme variate. 

Servicii integrate: 

  • Audit și consultanță
  • Soluții software
  • Dezvoltare de aplicații mobile
  • Quality assurance
  • Soluții blockchain
  • DevOps
  • Securitate și protecția datelor
  • Digital marketing
  • UI/UX design
  • Soluții eCommerce 
  • Mentenanță Magento, WordPress, Symfony
  • Servicii Cloud
  • Consultanță în fonduri de inovare

Între clienții locali ai companiei se numără PayU, Sameday, Flanco, eMAG, Arctic, Paravion sau 7card.

Printre clienții internaționali putem număra ST.com, Pegasus Legal Funding, Roche, The Wine Society sau The Fundworks.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

FreyaPos lansează o inițiativă de sprijinire a micilor retaileri din România. Planul Retail Smart: 100 de licențe gratuite

FreyaPos, dezvoltator de soluții software pentru Horeca & Retail, anunță lansarea unei inițiative de susținere a micilor retaileri din România prin furnizarea gratuită a 100 de licențe software de gestionare a...

Citește articolul
Softlead

Digitalizarea caselor de amanet – soluții eCommerce potrivite și module recomandate

Industria caselor de amanet a cunoscut o dezvoltare semnificativă în ultimii ani pe piața din România. Conform datelor, în 2022 cifra de afaceri din acest sector a înregistrat o creștere impresionantă de 23% comparativ cu...

Citește articolul