Zitec recrutează 20 de persoane până la sfârșitul anului

16 iulie 2014

Zitec, unul dintre principalii producători locali de aplicaţii online, a ajuns în primul semestru al acestui an la o echipă de peste 100 de specialiști, cu 20% mai mulți decât la finalul anului 2013. În plus, compania plănuiește să angajeze încă 20 de persoane anul acesta, prin intermediul activităților de recrutare și al programelor de internship.

Zitec, unul dintre principalii producători locali de aplicaţii online, a ajuns în primul semestru al acestui an la o echipă de peste 100 de specialiști, cu 20% mai mulți decât la finalul anului 2013. În plus, compania plănuiește să angajeze încă 20 de persoane anul acesta, prin intermediul activităților de recrutare și al programelor de internship.

Zitec avea la sfârșitul anului trecut peste 90 de membri în echipă, iar de la începutul anului 2014 şi până în prezent, a recrutat deja 18 colegi noi. Jumătate dintre aceștia au ocupat poziții în departamentul de web development (PHP și .NET), 17% s-au alăturat echipei de Online Marketing, iar restul s-au alăturat, în proporții egale, departamentelor de Quality Assurance, SysOps, respectiv HR și Operațiuni.

„În prima jumătate a anului 2014, echipei Zitec i s-au alăturat atât specialiști cu experiență profesională dovedită în domeniu, cât și persoane care se află în primii ani de carieră”, a declarat Florentina Greger, HR Manager Zitec.

În plus, începând cu 1 iulie, în cadrul Zitec au început și programele de internship, având ca durată trei luni, pe zona de programare PHP, Drupal, Magento, Ruby on Rails și Quality Assurance. Participanții selectați beneficiază de o perioadă de training, urmând să lucreze ulterior alături de specialiștii Zitec pe proiecte. În funcție de evoluția lor pe parcursul programelor de internship, au șansa de a se alătura permanent echipei.

Extindere de sediu și planuri de recrutare

În prezent, compania recrutează activ atât pentru poziții de specialiști - PHP Developer, Drupal Developer, Magento Developer, Quality Assurance Engineer, Graphic Designer, Mobile Developer, cât și pentru poziții de management, respectiv: Project Manager, Head of Online Marketing și Head of SysOps. Până la sfârșitul acestui an, Zitec dorește să angajeze încă 20 de persoane.

„Noii colegi trebuie să fie în primul rând pasionați de ceea ce fac, să aibă cunoștinte și competențe tehnice specifice postului, experiență relevantă sau portofoliu de proiecte personale și nu în ultimul rând să-și dorească să se implice în proiecte interesante și să se dezvolte profesional în cadrul echipei noastre”, a precizat Florentina Greger.

Recent, Zitec și-a extins spațiul de birouri cu încă un etaj în clădirea  Phoenix Tower, ocupând în prezent peste 1.750 mp ce permit găzduirea, în total, a peste 150 de colegi, astfel încât spațiul de lucru per angajat să se mențină peste media de 10 metri pătrați oferită în industrie. Similar spațiului ocupat de Zitec încă din vara anului 2012, în amenajarea noului etaj s-a pus accentul pe elemente de stimulare a creativității și a gândirii neconvenționale, astfel încât echipa să se simtă confortabil și să fie orientată către rezultate.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Bitdefender a deschis la Târgu Mureș al cincilea birou din România

Noile spații de birouri ale companiei, din clădirea Multinvest Business Center 2, sunt unele dintre cele mai moderne din oraș, cu acces la o serie de facilităţi și dotări de ultimă generație.Specialiștii Bitdefender de la Târgu Mureș se vor concentra pe dezvoltarea de software de securitate pentru dispozitive conectate, integrat în dispozitivul Bitdefende...

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.Solicitările și Condițiile Inițiale.Înaintea introducerii sistemului de management al documentelor (DMS), DocuWare, departamentul de a...

Citește tot arrow_forward

Eșecul AVON în implementarea aplicației de management a comenzilor

Efectele eșecului au fost direct resimțite de agenții de vânzări, precum și la nivelul fluxului general dedicat, inclusiv în pierderile companiei (resurse de timp, costuri de achiziție, implementare, training angajați etc.).Aceasta nu a fost singura problemă de acest fel a companiei AVON, cu 2 ani în urmă, subsiduara din Brazilia a gigantului având parte de un eșe...

Citește tot arrow_forward