Soluția Charisma CRM se bazează pe tehnologie Microsoft Dynamics CRM și unifică toate informațiile legate de partenerii unei companii, indiferent de industria în care activează. Procesele departamentelor de vânzări, marketing și suport clienţi sunt inter-conectate prin intermediul funcționalităților de tip CRM.
Beneficii:
- Creşte eficienţa angajaţilor datorită utilizării unui mediu informatic integrat
- Charisma CRM powered by Microsoft Dynamics unifică toate informațiile vehiculate în departamentele de vânzări, marketing și suport clienţi,
- Eficientizeaza costurile şi creste eficienţa angajaţilor, toate acestea traducându-se în dezvoltarea loialității clienţilor, creşterii veniturilor, furnizării de servicii consecvente şi de calitate.
Caracteristici:
- Urmărește şi valorifică clienţii potenţiali, dar şi oportunităţile ivite în procesele de business ale companiei
- Reduce timpul alocat procesului de vânzare şi creşte numărul de vânzări
- Eficientizează procesul de marketing şi promovare, segmentează rapid clienţii şi potenţialii
- Instalare pe calculator/server - Windows
- On premises
- Windows
- Prin browser
- Curs
- Webinar
- Prin intermediul documentației
- Permanent (24/7)
- Demo în cadrul unei prezentări
CRM - Vânzări
Optimizează operaţiunile de vânzări cu ajutorul funcţionalităţilor inteligente şi uşor de folosit ale Microsoft Dynamics CRM. Oferă o interfaţă extrem de intuitivă, iar capacităţile integrate ale Microsoft Office permit sporirea timpulului alocat clienţilor, reducerea duratei ciclului de vânzare, creşterea numărului de vânzări finalizate şi creşterea viziblităţii în timp real asupra afacerii.
CRM - Marketing
Microsoft Dynamics CRM oferă o soluţie de management al activităţilor de marketing cu ajutorul unui CRM flexibil, uşor de utilizat şi proiectat pentru a se potrivi afacerii dumneavoastră. Modulul permite transformarea fiecărui punct de contact într-o oportunitate de marketing şi ajută la decoperirea potenţialulului bazei de clienţi.
Funcționalitățile de marketing predefinite şi instrumentele de raportare inteligente din Microsoft Dynamics CRM, permit obţinerea de vânzări mai eficiente, îmbunătăţirea productivităţii şi vizibilităţii asupra rezultatelor activităţilor de marketing.
CRM – Ticketing
Soluția este dedicată activității de Help Desk și oferă utilizatorilor informații despre clienți și activitatea lor. Solicitările sunt gestionate iar fluxul de lucru asigură alocarea solicitării către cea mai potrivită persoană să o rezolve. Aceasta reduce costurile operaționale și crește retenția clienților.
CRM - Legal
Este un modul dezvoltat special pentru a gestiona aspectele legale, care duc la eficientizarea operaţiunilor de recuperare a daunelor morale sau fizice, diminuând prejudiciile şi crescând şansele de profit pentru companiile finaţatoare.
CRM – Contact Center
Dezvoltată pe platformă Microsoft Dynamics CRM, Contact Center este o soluție integrată de management al comunicării, inbound şi outbound, care oferă funcționalități complete pentru orice tip de business. Contact Center oferă companiei utilizatoare un punct unic de contact pentru managementul eficient al relaţiei cu clienţii şi partenerii săi.
Charisma Collection
Este o soluţie extrem de eficientă de colectare a debitelor de la clienţi, gestionând procesele de soluţionare a dosarelor juridice şi reposesie, precum şi orice activitate de remarketing - reselling, renting, refinancing. Aplicaţia administrează optim şi prioritar eforturile de recuperare debite, în paşi simpli dar concreţi: indentifică datornici, crează tichete de delicvenţă, adminstrează conturilor datornicilor, urmăreşte şi finalizează procesul de recuperare.
Customer Support
Modulul Customer Support a fost dezvoltat special pentru membrii departamentelor specializate în gestiunea relațiilor cu clienții. Produsul oferă scenarii adaptate nevoilor oricărui tip de organizație, ușurând activitatea operatorilor, reducând timpul de rãspuns și crescând satisfacția clienților.
Charisma Field Service Management
Charisma FSM (Field Service Management) asigură un suport complex pentru toate tipurile de activități desfășurate în teren prin transmiterea și culegerea de informații în timp real. Charisma FSM rezolvă provocări reale de business asociate unei game extinse de procese precum crearea de cereri de service, programarea şi dispecerizarea personalului din teren, furnizarea vizibilităţii asupra activităţilor operaţionale, urmărirea Service Level Agreements-urilor (SLA), managementul inventarului pieselor de schimb etc.
Solicită un demo pentru Charisma CRM
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Charisma CRM completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!