Resurse Umane
- Crează structura organizațională pentru fiecare departament și pentru întreaga companie și oferă transparența totală angajaților.
- Definește pentru fiecare poziție competențele și aptitudinile pentru o evaluare obiectivă.
- Crează și vizualizează un parcurs de evoluție a fiecărui angajat și stabilește obiective noi, personalizate.
- Stabilește și urmărește stadiul de parcurgere al cursurilor recomandate pentru fiecare angajat - personalizat în funcție de profil și competențe.
Personal – Salarizare
-
Informații complete și corecte despre salariați:
- Automatizarea calculului salarial în conformitate cu legislația românească.
- Include date de identificare, persoane în întreținere, deduceri, cursuri, calificări etc.
-
Tipuri de impozitări variate:
- Aplicabile pentru angajați permanenți (pe termen determinat sau nedeterminat), ocazionali, pensionari, persoane cu dizabilități.
- Moduri de plată: TESA (pe baza orelor lucrate) sau acord (în funcție de realizări).
-
Automatizarea calculului fiscal:
- Evidențiază impozitele și taxele aferente salariilor.
- Generează adeverințe standardizate și configurabile (sănătate, șomaj etc.).
-
Configurare flexibilă:
- Permite configurarea tipurilor de ore suplimentare cu procentele corespunzătoare (50%, 100% etc.).
- Introducerea sporurilor pe baza grilelor de vechime și condiții.
-
Integrare cu sisteme de pontaj:
- Pontajul este preluat din diverse sisteme automate (carduri de acces, aplicații de activitate etc.).
- Distribuie costurile pe mai multe centre de profit în funcție de orele lucrate pe diferite proiecte.
-
Managementul concediilor:
- Gestionarea eficientă a concediilor de odihnă și medicale.
- Diferențierea tipurilor de concedii (anual, eveniment, neefectuat etc.).
-
Avansuri și rețineri:
- Posibilitatea acordării avansurilor automat sau prin excepție.
- Reținerile pot fi grupate și eșalonate pe beneficiari.
-
Gestionarea beneficiilor adiționale:
- Administrarea tichetelor de masă.
- Introducerea corecțiilor în sume brute sau nete.
-
Rapoarte și documente:
- Vizualizarea și listarea situațiilor de avans, lichidare, premii, rețineri sau concedii.
- Configurarea și trimiterea fluturașilor de lichidare prin email.
- Generarea automată a fișierului XML pentru declarația 112.
- Management dosar angajați
- Management fișă de post
- Management aplicări
- Salarizare
- Management concedii
- Management fișe de evaluare a performanțelor
- Evaluare angajați (360 Feedback)
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
- În intervalul orelor lucrătoare
- Curs
- Webinar
- Prin intermediul documentației
- Da, prin standarde
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
- Windows
- Ubuntu
- MacOS
- CentOS
- Redhat
- SaaS
- On premises
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe calculator - MacOS
- Instalare pe mobil (Android nativ)
- Instalare pe mobil (iOS nativ)
- Cloud, SaaS, Web
RESURSE UMANE
Oferă transparența completă managementului resurselor umane Gestionează obiectiv performanța angajaților și ajută-i să își atingă potențialul prin evaluarea competențelor, aptitudinilor și crearea planurilor personalizate de dezvoltare. - Crează structura organizațională pentru fiecare departament și pentru întreaga companie și oferă transparența totală angajaților. - Definește pentru fiecare poziție competențele și aptitudinile pentru o evaluare obiectivă. - Crează și vizualizează un parcurs de evoluție a fiecărui angajat și stabilește obiective noi, personalizate. - Stabilește și urmărește stadiul de parcurgere al cursurilor recomandate pentru fiecare angajat - personalizat în funcție de profil și competențe.Personal – Salarizare
Oferă informaţii complete şi corecte despre salariaţi și automatizează calculul salarial din companii în conformitate cu legislația românească în vigoare.Pe lângă datele cu caracter de personal (date de identificare, persoane în întreținere, deduceri) , se pot introduce informații extinse despre un salariat (cursuri, calificări, etc) ce pot fi extrase ulterior în rapoartele specifice.Aplicația cunoaște o multitudine de tipuri de impozitări ce pot fi folosite pentru angajații permanenți (pe perioadă determinată sau nedeterminată), ocazionali, pensionari, pentru persoanele cu dizabilități, etc. Plata angajaților poate fi făcută în regim TESA (după ore lucrate) sau acord (dupa realizări).Asigură automatizarea calculului salarial cu evidențierea impozitelor și taxelor aferente salariilor, conform legislației la zi.Se pot genera automat diverse adeverințe standardizate și configurabile (sănătate, șomaj, etc) în funcţie de cerinţele clienţilor.Aplicația generează un fișier pentru viramentul automat al salariilor prin intermediul băncilor.Permite configurarea mai multor tipuri de ore suplimentare cu procentele aferente (50%, 100%, etc.).Se pot introduce mai multe sporuri pe bază de grile de vechimi (vechime în muncă, vechime în unitate, etc.) și multiple sporuri de condiții.Pentru calculul salariilor în regie, pontajul poate fi preluat din diverse sisteme automate de pontaj (carduri de acces, aplicații pe bază de raport de activitate, etc.) și poate fi dus pe mai multe centre de cost/profit. Spre exemplu, dacă o persoană lucrează în cadrul aceleași luni la două proiecte: 100 de ore la Proiectul 1 și 68 de ore la Proiectul 2, cheltuiala cu salariul persoanei respective va merge proporțional cu orele lucrate pe fiecare proiect în parte, lucru ce va fi evidențiat în aplicația de Postcalcul.Pontajul este preluat automat din luna precedentă și se poate modifica prin excepție. În pontaj se vor introduce orele suplimentare și corecțiile precum, concediile și orele lucrate în anumite condiții (pentru sporurile de condiții).Pentru salariații ce sunt remunerați în acord, realizările pot proveni automat din modulul Managementul Producţiei, detaliate pe comenzi și operații. Realizările pot fi aduse în modulul de Salarizare în funcție de regulile specifice companiei. Spre exemplu, o firmă cu specific comerț calculează salariile agenților în funcție de încasările fiecărui agent în luna respectivă la care aplică un procent în funcție de categoria mărfurilor încasate).Permite gestionarea concediilor, atât a celor de odihnă cât și a celor medicale. Concediile de odihnă pot fi de tip: Anual, Eveniment, Neefectuat (an curent /anterior),etc. Urmărirea planificării și a realizării concediilor de odihnă se realizează cu mare uşurinţă.Concediile medicale sunt evidențiate pe tipuri de diagnostic, zile calendaristice şi lucratoare.Există posibilitatea acordării avansurilor automat sau prin excepție.Reținerile pot fi grupate pe beneficiari de rețineri, ele putând fi eșalonate pe o perioadă de timp (sau de tip continuu în cazul unor contribuții procentuale – de exemplu contribuţiile sindicale).Aplicația permite gestionarea tichetelor de masă.Se pot introduce corecții atât în sume brute cât și în sume nete, caz în care va face calculul invers și se va stabili corecția în sumă brută.Pentru persoanele care sunt plătite în acord și au salariul stabilit în funcție de o monedă străină (chiar și salariul net), aplicația știe să calculeze automat acest fapt.Este posibilă vizualizarea şi listarea situațiilor de avans, lichidare, premii, rețineri sau concedii. Fluturașii de lichidare pot fi configurați pentru a afișa cât mai multe informații utile pentru un salariat (de exemplu: realizările efective în acord) și se trimit pe email.Generează automat fișierul XML al declarației 112.
Solicită un demo pentru Managementul Resurselor Umane si Personal-Salarizare
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Managementul Resurselor Umane si Personal-Salarizare completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!