Documenta DMS este o aplicație web-based pentru controlul și managementul documentelor. Este o aplicație matură și completă care integrează toate procesele și funcționalitățile necesare pentru a eficientiza și îmbunătăți timpul de lucru.
Sistemul utilizează tehnologie modernă și performantă pentru stocarea și gestionarea sigură a volumelor mari de date - Oracle&Java.
Aceste sunt principalele roluri ale acestei soluții software:
- crește productivitatea organizaţiei în timpul lucrului cu documentele, textele şi fişierele
- se elimină timpul necesar regăsirii modelelor / template-urilor de documente, căutării documentelor aferente clienţilor şi furnizorilor (contracte, facturi, acte adiţionale, procese verbale, acorduri s.a.m.d.) sau a documentelor interne (adeverinţe, cereri etc)
- se elimină timpul necesar cu reconstituirea documentelor pierdute
- Drepturi multiple de acces
- Arhivare electronică
- Partajare documente
- OCR
- Indexare documente
- Căutare avansate în text
- Interfață cu echipamente hardware
- Instalare pe calculator/server - Windows
- SaaS
- On premises
- Windows
- MacOS
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Prin aplicație dedicată pentru Blackberry
- Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Webinar
- Prin intermediul documentației
- Permanent (24/7)
eRegistratura.ro
Modulul de registratură electronică transformă hârtiile în documente electronice. Asigură procese precum înregistrarea, oferirea rezoluţiei, repartizarea, procesarea, căutarea sau urmărirea statusului, acestea devinind acţiuni automate pentru eficienţă, rapiditate, transparenţă.
Acest modul oferă:
- organizarea şi salvarea registrelor şi documentelor în format electronic pe servere securizate
- registru electronic de petiţii şi cereri de acces către informaţii publice
- crearea numărului dorit de registre electronice (de intrări - ieşiri, de contracte, etc)
- acces la registre în funcţie de drepturile de utilizare acordate
- regăsirea rapidă a documentelor datorită sistemului complex de căutare după criterii multiple
- număr de înregistrare alocat automat + etichetă/cod de bare autoadeziv
- tehnologie OCR pentru posibilitatea de editare a textului sursă-original, sosit în format tipărit
- completare rezoluţie în mod automat şi salvare în sistem
- direcţionare automată a documentelor către persoanele din departamente, cu notificare pe e-mail
- urmărirea statusului unui document pentru detectarea blocajelor şi decizii imediate
- implementarea nomenclatorului arhivistic în conformitate cu legislaţia Arhivelor Naţionale
- interacţiune online a publicului cu organizaţia
Solicită un demo pentru Documenta DMS
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Documenta DMS completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!