Această soluție software de tip ERP se bazează pe noile aplicații moderne și modulare, ce are drept scop dezvoltarea companiilor mici și mijlocii prin diversele module puse la dispoziție. Este găzduită în cloud, flexibilă și scalabilă, oferă functionalități precum: management financiar, operațiuni, vânzări și service pentru clienti; acestea pot fi adăugate și pe parcursul evoluției companiei.
Principalele avantaje ale utilizării acestei aplicații sunt:
- capabilități analitice extinse și Artificial Intelligence (AI)
- conferă automatizarea proceselor, de exemplu securizarea lanțului de aprovizionare
- Cloud și securitate Microsoft de încredere
- unificarea afacerii și impulsionarea eficienței cu taskuri și fluxuri automatizate, toate cu ajutorul intrumentelor familiare Office 365, ca Outlook, Word și Excel
- eficientizarea rezultatelor și dobândirea unei viziuni complete asupra afacerii prin intermediul datelor conectate, analize de afaceri și recomandări furnizate cu ajutorul Business Intelligence Power BI.
- oferă disponibilitate on-premises sau în Cloud, având implementare rapidă, integrare și timp mai rapid de valorificare
- Modul financiar contabilitate
- Managementul relației cu clienții
- Managementul resurselor umane
- Management de proiect
- Managementul forței de vânzări
- Management producție
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Cloud, SaaS, Web
- On premises
- Windows
- Prin browser
- Da, prin standarde
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
- Demo individual
Management Financiar
- asigură gestionarea eficientă a registrului general, a fluxurilor de lucru și a traseelor de audit
- conferă gestionarea băncilor, a bugetelor, amânările, reconcilierea cu bancile, dimensiunile, activele fixe și monedele
Managementul relațiilor
- utilizatorii pot înregistra și gestiona informațiile de contact pentru toate relațiile lor de afaceri
- posibilitatea de segmentare și folosire în diferite campanii de marketing a informațiilor
- poate fi integrat cu Dynamics 365 for Sales în doar câțiva pași
- permite utilizatorilor să sincronizeze informații cum ar fi nivelul de inventar și comenzile de vânzări cu operațiunile cu clientii
Managementul lanțului de aprovizionare
- soluția ajută organizațiile să urmărească ciclul lanțului de aprovizionare, de la gestionarea comenzilor și supravegherea inventarului, la expedierea produselor către locurile unde acestea trebuie să ajungă
- oferă capabilitatea de procesare a comenzilor de vanzare și gestionarea tranzacțiile și a creanțelor
Resurse umane
- asigură stocarea datelor angajatilor, cum ar fi contactele, calificările și informațiile contractuale
- pot fi atribuite coduri angajaților pentru a permite managerilor să grupeze și să urmărească informațiile despre angajați în funcție de anumiți factori precum experiență, seturile de calificări sau training
- ajută la gestionarea cheltuielilor
Management de proiect
- soluția permite managerilor de proiect să înregistreze, să grupeze și să vândă resurse
- monitorizează și analizează utilizarea pentru a ajuta la estimări
- asigură gestionarea costurilor și planificarea proiectelor pe baza disponibilității resurselor
Managementul comenzilor de service
- permite companiilor să furnizeze servicii de calitate clienților, ajutând la creșterea satisfacției clienților și a loialității față de marcă
- permite companiilor să supravegheze operațiunile de gestionare a serviciilor, de la comenzile de procesare, până la derularea contractelor și gestionarea tehnicienilor
Producție
- ajută la planificarea și gestionarea cererii prin intermediul programelor de productie și a instrumentelor de planificare a cerințelor de materiale
- pune la dispoziție comenzi de producție și de achiziție pe baza prognozelor cererii și nivelurilor de inventariere
- utilizatorii pot crea ordine de producție, pot produce și gestiona versiuni alternative ale materialelor de producție și pot externaliza anumite operațiuni din cadrul unei comenzi de productie către alți subcontractanți
Solicită un demo pentru Dynamics 365 Business Central
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Dynamics 365 Business Central completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!