iBee este aplicația SaaS de management online care oferă o soluție simplă și eficientă pentru organizarea imediată a activității companiei după criterii logice de performanță. Aplicația ajută la organizarea fluxurilor din companie folosind instrumente simple, sigure și ușor de accesat.
Iată care sunt principalele beneficii ale acestei soluții de tip ERP:
- este adaptabilă nevoilor specifice afacerii
- oferă control deplin asupra activității de zi de zi a firmei oricând și din orice locație
- gestionează activități zilnice precum: proceduri de lucru, colaborări online între colegi și parteneri, cereri de oferte pentru achiziții, procese de achiziții și producție, sistem de facturare, monitorizare plăți, baze de date (clienți, contacte, produse, etc.), comenzi interne, comenzi de la clienti, ofertare și servicii vânzari, recuperare creanțe
- oferă rapoarte detaliate de activitate
- datele sunt stocate și arhivate pe servere dedicate, realizându-se back-up-uri în timp real
- Modul financiar contabilitate
- Managementul stocurilor
- Managementul forței de vânzări
- Managementul achizițiilor
- Management producție
Management baze de date entități
- asigură gestionarea articolelor, categoriilor de produse, vehiculelor companiei, șoferilor și utilajelor
- dispune de unități de măsură pentru gestiuni
- oferă funcțiile specifice schițelor de producție, rețetării, producției sau componentelor
Date parteneri
- asigură gestionarea datelor clienților și furnizorilor
- ține evidența contactelor și adreselor de sediu
- realizează întreg procesul de livrare
- realizează verficări online date prin Ministerul Finanțelor
- asigură trimiterea e-mail-uri direct din sistem
Achiziții
- crearea cererilor de ofertă facturilor și avizelor
- gestionarea plăților, restanțelor de plată, recepțiilor de marfă și jurnalelor de cumpărări
Vânzări
- asigură un management controlat de vânzări prin oferte
- gestionarea facturilor, avizelor, proformelor, încasărilor, restanțelor încasărilor și jurnalelor de vânzări
Comercial
- oferă liste de prețuri pentru implementarea politicilor avansate de prețuri
- pune la dispoziție centralizatoare de case(de la nivel de utilizator, magazin până la nivelul caselor centrale) și conturi bancare cu operațiuni avansate de gestionare
Rapoarte
Modulul pune la dispoziție următoarele tipuri de rapoarte și diverse documente:
- rapoarte achiziții
- comenzi
- recepții marfă
- consum materiale
- producție
- statistici vânzări
- ieșiri
- stocuri, evoluție stocuri
- rapoarte speciale de activitate
Producție
- implementarea fluxurilor de producție simple sau complexe pe baza centralizării comenzilor primite de la clienți, prin fișe tehnologice, sarcini realizate de utilizatori individuali, prin schițe tehnologice/rețetare preconfigurate
Gestiune
- gestionarea magazinelor proprii
- generează prețuri de vânzare în magazine
- asigură aprovizionarea în magazine
- generează rapoarte
- oferă vânzări prin module POS în magazine proprii
Module POS
- vânzări în magazine proprii
- gestionarea imprimantelor termice
- case de marcat
- închideri zilnice
- descărcarea stocurilor
Panou de control
- dispune de panou de control configurabil dinamic pe baza widget-urilor disponibile
- pune la dispoziție calendare private și partajate
- oferă mesagerie între colegi
- management de documente și de tag-uri/etichete asociate la orice entitate din sistem
Solicită un demo pentru iBee ERP
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația iBee ERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!