Suita de soluţii learnIN include aplicaţii integrate de eLearning dezvoltate de specialişti cu o mare experienţă în domeniu. learnIN cuprinde atât o platformă modernă de eLearning (LCMS –Learning and Content Management System) cât şi conţinut educaţional digital (eContent) realizat la cele mai înalte standarde de calitate.
Soluția learnIN se adresează atât sectorului privat cât şi celui public oferind funcționalități specifice pe baza obiectivelor și rezultatelor așteptate de fiecare client.
Conţinutul educaţional interactiv learnIN:
- Include elemente multimedia ce prezintă un grad crescut de interactivitate –tutoriale, filme, animaţii, fotografii, secvențe audio, simulări de laborator sau ale unor fenomene naturale ce nu pot fi reproduse cu ușurință sau presupun costuri foarte ridicate etc.;
- Are un design ce pune accent pe elemente video și animații 2D și 3D și promovează principiul “Learning by Doing”;
- Se bazează pe explorare, descoperire, rezolvarea de probleme, reflecție, colaborare, eliminând sistemul ”învăţării pe de rost”;
- Se dezvoltă și se personalizează pe baza curriculei, a specificului local și a tipologiilor cursanților;
- Este adaptat la stiluri diferite de învățare –vizual, auditiv, tactil-kinestezic;
- Se bazează pe segmentarea temelor complexe de învățare în module simple (obiecte de învățare) ce pot fi reutilizate, partajate, modificate şi adaptate;
- Obiectele de învăţare sunt dezvoltate pe baza celui mai avansat standard în domeniul educaţiei virtuale - SCORM 2004 4th Edition.
Platforma LCMS learnIN:
- Oferă facilităţi multiple de predare şi învăţare;
- Poate fi accesată de pe o multitudine de dispozitive informatice –calculatoare, laptopuri, telefoane inteligente, tablete PC etc.;
- Se adaptează la nivelurile de studiu diferite ale cursanților și este optimizată atât pentru formarea inițială cât și pentru cea continuă;
- Are un sistem flexibil de management al conţinutului educațional, ce nu necesită cunoştinţe tehnice avansate;
- Sprijină luarea unor decizii avizate legate de procesul de instruire și oferă facilități pentru planificarea eficientă a resursele existente (săli de curs, elevi, studenți, angajați, profesori, instructori etc.);
- Contribuie la eficientizarea bugetului alocat instruirii angajaților sau programelor educaționale adresate elevilor și studenților;
- Este compatibilă cu standardele SCORM 2004, SCORM 1.2, AICC, QTI.
Zonă de lucru
Permite vizualizarea cursurilor active, adăugarea de note, setarea de preferințe pentru cursuri sau materiale din bibliotecă, urmărirea progresului înregistrat, vizualizarea mesajelor din căsuța poștală și a calendarului (unde vor apărea atât mesajele de avertizare din sistem cât și activitățile planificate) etc. Spațiul de lucru poate fi personalizat de către fiecare utilizator ce își poate adăuga elemente pe care le consideră necesare, cum ar fi: Bookmark, ce permite setarea de preferințe pentru materiale încărcate în platformă și importul de adrese favorite din alte browsere de Internet sau My tag, ce permite specificarea de atribute pentru materialele educaționale încărcate în platformă. Astfel utilizatorii vor putea căuta cu ușurință printr-un volum mare de date, informații grupate pe o temă stabilită de ei.Cursuri
Secțiunea oferă facilități de integrare a conținutului educațional learnIN cu alte materiale din bibliotecă (documente diverse, prezentări PPT, imagini, filme, fișiere audio etc.);Bibliotecă de materiale
Este o secțiune dedicată stocării și organizării conținutului electronic educațional. Permite căutarea, încărcarea și transferul facil de resurse educaționale, fiind foarte ușor de utilizat. Materialele încărcate în biblioteca virtuală pot fi reutilizate în diferite cursuri în funcție de nevoile specifice și de obiectivele urmărite. Există de asemenea posibilitatea de a publica o selecție de resurse care să fie vizibile și de către persoane care nu sunt înregistrate în sistem.Administrare
Secțiunea foarte complexă permite stabilirea setărilor generale ale sistemului, acordarea permisiunilor în funcție de rolurile utilizatorilor, selectarea stilurilor de prezentare a interfeței, monitorizarea activităților din sistem, definirea testelor sau crearea unora noi, generarea de rapoarte etc.Modul de colaborare
Platforma learnIN oferă facilități multiple de accesare a resurselor web 2.0 (wiki, bloguri, rețele de socializare, etc.). Încurajează partajarea conținutului educațional și crearea unor autentice comunități virtuale. Utilizatorii sistemului pot comunica și prin intermediul chat-ului și al forumului disponibile în platformă. Modulul permite și configurarea unei adrese de poștă electronică, utilizatorii putând transmite mesaje atât către persoanele înregistrate în sistem cât și către adrese externe. Pentru a facilita comunicarea, utilizatorii își pot direcționa mesajele pe care le primesc în contul din platforma learnIN și către adresa de email personală.Modulul de testare și evaluare
Crearea de teste variate cu diferite tipuri de întrebări (variantă unică de răspuns, variante multiple, completare spații libere, ordonare, aranjare secvențe într-o anumită ordine etc.); Crearea de colecții de întrebări şi generarea testelor cu selectarea aleatoare a întrebarilor, în momentul lansării testului; astfel, fiecare participant va avea de rezolvat probleme diferite; Centralizarea automată a rezultatelor și afișarea sau transmiterea lor pe adresele de email ale cursanților; Administrarea rezultatelor testelor și realizarea de analize ale evoluției cursanților; Testele sunt conforme cu standardul IMS QTI, putând fi exportate și utilizate de alte sisteme compatibile.Solicită un demo pentru learnIN
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația learnIN completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!