Realitatea iminentei integrari a tarii noastre in Uniunea Europeana a adus o serie de schimbari si la nivelul societatilor comerciale. Printre acestea se numara si obligativitatea cetificarii in conformitate cu cerintele managementului calitatii (sistemul ISO).
Se stie ca existenta unui sistem functional de management al calitatii la nivelul unei societati comerciale presupune lucrul cu un mare numar de documente, uneori greu de gestionat. Acesta este motivul care a generat aparitia modulului eDoc.
Principalele operatii ale modulului sunt:
- Ierarhie
- eDocumente
- Revizii
- Proces verbal distribuire eDocumente
- Proces verbal primire/returnare eDocumente
- Proces verbal de avizare
- Lista de distributie
- Flux de avizare pentru eDocumente.
Programul permite stocarea documentelor intr-o structura de directoare si fisiere creata dupa necesitatile societatii.
In cadrul sau pot fi adaugate sau modificate documentele specifice. Un eDocument se caracterizeaza prin: numar, partener, tip document, proiectul pentru care a fost creat, locatia in care este arhivat, faza in care se afla elaborarea documentului, directorul in care este stocat in sistem, descriere si caracteristici document.
- Arhivare
- Controlul versiunilor
- Drepturi multiple de acces
- Indexare documente
- Partajare documente
- On premises
- Instalare pe calculator/server
- Windows
- Română
- Nu
- Nu
- Curs
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
Solicită un demo pentru Manager Financiar eDOC
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul Manager Financiar eDOC completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!