MANAGER FINANCIAR ERP este un sistem integrat, ce se adresează companiilor medii și mari, care ajută la optimzarea informațiilor legate de vânzare, contabilitate, gestiune, producție și acoperă 100% toate procesele și activitățiile de business în vederea gestiunii eficiente a tuturor resurselor: materiale, furnizori, clienți, produse și servicii, locații, gestiuni, trezorerii, etc.
Acestea sunt principalele aracteristicii ale acestei aplicații software de tip ERP:
- prezintă structură modulară: există module specifice fiecărui departament în parte
- dispune de interfață prietenoasă și ușor de folosit
- conferă securizare la nivel de aplicație și la nivel de bază de date
- oferă controlul perioadei de lucru pentru fiecare document in parte
- prelucrarea este mai rapidă și sigură la un volum mare de date
- timpul de dezvoltare și implementare este scurt
- oferă flexibilitate și tranșabilitate
Iată care sunt avantajele utilizării acestei aplicații:
- menținerea relațiilor cu clienții și furnizorii și eficientizarea activității companiei
- planificarea și gestionarea resurselor companiei într-un mod eficient și rapid
- îmbunătățirea productivității prin reducerea costurilor producției și optimizarea stocurilor
- extinderea oportunităților de afaceri cu ajutorul unui proces contabil flexibil și beneficierea de suport multi-valută
- instrumente automatizate de raportare și capabilități BI în timp real
- reducerea costurilor operaționale și eliminarea erorillor prin automatizarea proceselor de business
- îmbunatățirea controlului financiar-contabil prin corelarea rapidă a fluxului de oferte - comenzi - gestiune - facturi - încasare
- generează rapoarte complete și complexe care permit realizarea unor previziuni și evaluări asupra evoluției companiei și a planului de afaceri
- permite flexibilitate fără a crește costurile IT și ajută la imbunătațirea cash flow-ului
- ajută la optimizarea și integrarea proceselor din cadrul companiei
- Modul financiar contabilitate
- Administrare depozit
- Managementul relației cu clienții
- Managementul resurselor umane
- Managementul stocurilor
- Managementul forței de vânzări
- Managementul achizițiilor
- Managementul depozitelor
- Magazin on-line
- Sistem de BI
- Instalare pe calculator/server - Windows
- On premises
- Windows
- Prin browser
- Nu
- Curs
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
Ofertare
Modulul Ofertare gestionează activitatea unui agent de vănzare. Prin intermediul acestui modul un agent de vânzare poate întocmi rapoarte pentru vizitele efectuate, poate genera oferte pentru clienți, etc.
Operatțile specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- înregistrarea cursurilor valutare zilnice
- înregistrarea vizitelor efectuate la clienți
- înregistrarea/generarea ofertelor
Rapoartele specifice acestui modul sunt pentru agenții de vânzări și gestionează:
- calificativele obținute de un agent în urma vizitelor efectuate la un client
- vizitele care au fost efectuate sau care trebuie efectuate la un anumit client de către un anumit agent sau pe o anumită perioadă
- informații despre discount-urile acordate, parteneri și stocul de produse
Comenzi
Modulul Comenzi permite urmărirea întregului proces desfășurat cu furnizorii/clienții, de la comenzi până la distribuirea acestora.
- se pot stabili prețuri în mod automat, chiar în timp ce le introduceți
- permite introducerea de informații implicite în comenzi dintr-o varietate de surse, cum ar fi: clienți, acorduri și liste de preturi, astfel încât comenzile să fie introduse rapid și precis
- se poate verifica disponibilitatea unui produs la data promisă și rezerva linii de comenzi pentru a satisface cerințele clientului
- valorile implicite ale comenzilor sunt definite de utilizator, oferind astfel un control complet asupra sursei și priorității valorilor implicite introduse; aceste valori implicite pot fi modificate de utilizatori
Operațiile specifice acestui modul sunt următoarele:
- prezentarea comenzilor confirmate de către clienți și de către furnizori
- evidențierea comenzilor emise și primite
- emiterea cursurilor valutare zilnice
- distribuirea comenzilor
- emiterea facturilor proforme
Rapoartele specifice acestui modul sunt următoarele:
- comenzi confirmate emise nefacturate și primite nefacturate
- comenzi emise nefacturate/neconfirmate
- comenzi primite nefacturate/neconfirmate/neemise
- distribuire comenzi primite
- situație rezervări, cât și a celor din gestiunea centrală
- vechime stocuri
- informații despre discount-urile acordate, parteneri și stocul de produse
- extras a soldului clienților
- listă de prețuri
- necesar de distribuit
Gestiune
Modulul Gestiune permite controlul și evidența stocurilor, asigurând aprovizionarea la timp și conform necesităților, precum și creșterea productivității depozitelor printr-o gestiune eficientă a stocurilor. Acest modul este proiectat pentru a facilita operarea stocurilor și mișcărilor de stocuri rapid și eficient, astfel incât să permită dezvoltarea bazei strategice de aprovizionare și imbunătățirea procesului de aprovizionare.
Iată care sunt caracteristicile principale ale modulului:
- pune la dispoziția utilizatorilor instrumentele necesare creării propriei structuri de organizare a gestiunilor
- asigură evidențierea automată în contabilitate a notelor contabile proprii fiecărei tranzacții specifice acestui modul
- permite emiterea de documente primare de evidență a recepțiilor de marfă de la furnizori (NIR) și alte tipuri de documente de intrare sau iesire (bon de intrare, bon de iesire, bon de transfer) cu actualizarea automată a stocului
- permite emiterea avizelor de expediție aferente stocurilor ieșite fară factură
- se pot vizualiza informații privind disponibilitatea unui articol sau grup de articole
- permite alocarea tranzacțiilor pe centrele de cost pentru care au fost generate prin intermediul notelor contabile
Prin funcțiile sale, modulul crează:
- avize de expediție emise/ primite
- bonuri de intrare, de consum și de transfer
- comenzi de producție
- NRCD (Nota de recepție și constatare a diferențelor)
- certificate a garanțiilor emise și a garanțiilor primite
- fișe de reparații și foi de livrare
- proces verbal de inventariere
- descarcarea gestiunii
- compensări ale facturilor emise - avize de expediție emise
- compensări ale facturilor primite - avize de expediție primite
Rapoartele specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- supra-alocare și sub-alocare de stocuri
- gestiuni și stocuri
- informații despre stoc și despre parteneri
- scopurile consumului
- situația achizițiilor, alocării stocurilor, diferențelor NRCD, a documentelor cu regim special, a loturilor, a reglărilor interne
- ieșiri și intrări ale produselor
Facturare
Modulul Facturare este cel în care se înregistrează facturile primite și emise, respectiv facturile fiscale, facturile proforme, chitanțe fiscale și facturi primite de la parteneri externi. Balanța clientilui permite utilizatorului urmărirea valorii unei facturi emise către client împreună cu toate încasările ce s-au înregistrat la această factură, dar și totalizate pe client.
Iată care sunt caracteristicile principale ale modulului:
- respectă legislația în vigoare
- generează automat notele contabile specifice fiecărei tranzacții
- permite emiterea facturilor fiscale cu urmărirea detaliată a pozițiilor pe facturi
- permite asocierea centrului de cost de unde se realizează facturarea
- vânzarea presupune descărcarea automată a stocului de marfă
- permite emiterea facturilor proforme
- prezintă o opțiune prin care nu permite vânzarea cu un preț mai mic decât valoarea de gestiune a mărfii
- poate calcula automat prețurile de vânzare, pe baza discount-urilor disponibile
- se pot introduce manual prețurile de vânzare
- se poate opri facturarea dacă stocurile sunt rezervate prin comenzile emise
- prețurile de vânzare se pot stabili centralizat, astfel încat orice utilizator va putea beneficia de aceleași prețuri
- selectarea facturilor prin folosirea unei game variate de criterii
- posibilitatea de stornare totală sau parțială a unei facturi
Operațiile specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- emiterea cursurilor valutare zilnice
- emiterea facturilor, incluzându-le și pe cele proforme sau primite
- primirea invoice -ului
- prezența funcției de service (certificate de garanție)
Rapoartele specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- contabilitate
- informații despre discount partener, stoc
- listă de prețuri
- raportări la stat (declarația 394, 394 consolidată, 390 )
- situația de predare a facturilor
Casa
Modulul Casa ține evidența incasărilor și plăților efectuate cu chitanțe, oferindu-vă posibilitatea obținerii Registrului de casa. Permite acordarea de avansuri spre decontare angajaților cu diferite ocazii: deplasări, acțiuni de protocol, reclamă și publicitate, transport de bunuri sau de persoane, cumparări de marfă, etc.
Acestea sunt caracteristicile principale ale modulului:
- asigură concordanța strictă a rezultatului prelucrărilor informatice cu prevederile actelor normative care le reglementează
- asigură un grad ridicat al productivității activității de gestionare a informațiilor financiare ale organizației
- asigură confidențialitatea și protecția informațiilor
- realizează o evidență financiar - contabilă completă, la nivel sintetic și analitic
- permite obținerea rapidă și într-o formă ușor de analizat a informațiilor financiar-contabile complete și complexe
- asigură respectarea conținutului de informații prevăzut de machetele formularelor aprobate de Ministerul Finanțelor
- nu permite inserări, modificări sau eliminări de date pentru o perioadă inchisă
- asigură o organizare flexibila pe centre de cost
- permite efectuarea automată a notelor contabile
- permite urmărirea operativă a incasărilor și plaților la nivel de documente
- permite adăugarea, modificarea, ștergerea de tranzacții și generarea automată a notelor contabile până la închiderea lunii
- permite introducerea tranzacțiilor în diferite valute
- urmărește rata de schimb valutar, folosind rata zilnică de schimb
- calculează câștigurile sau pierderile reale din diferențe de curs valutar la efectuarea încasărilor sau plăților
Operațiile specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- emiterea chitanțelor (diverse), emise extern, primite (diverse), primite externe
- decontări de cheltuieli
- efecte comerciale emise și primite
Rapoartele specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- avansuri acordate (justificate)
- registru de casa
- borderou de vânzări
- proces verbal de schimbare de preț
- situația încasărilor - plăți în numerar
- situația documentelor cu regim special (sinteză)
Bancă
Modulul Bancă este soluția pentru managementul încasărilor/ plăților și asigură realizarea operațiunilor prin ordine de plată, efecte comerciale sau pe bază de compensări. Acesta se integrează perfect cu toate celelalte module ale aplicației și oferă o imagine globală și completă a situației financiare a companiei. Din acest modul se obține registrul de bancă.
Enumerăm caracteristicile principale ale modulului:
- asigură concordanța strictă a rezultatului prelucrărilor informatice cu prevederile actelor normative care le reglementează
- asigură un grad ridicat al productivității activității de gestionare a informațiilor financiare ale organizației
- asigură confidențialitatea și protecția informațiilor
- realizează o evidență financiar - contabilă completă, la nivel sintetic și analitic
- permite obținerea rapidă și intr-o formă ușor de analizat a informațiilor financiar - contabile complete și complexe
- asigură respectarea conținutului de informații prevăzut de machetele formularelor aprobate de Ministerul Finanțelor
- nu permite inserări, modificări sau eliminări de date pentru o perioadă inchisă
- asigură o organizare flexibilă pe centre de cost
- permite efectuarea automată a notelor contabile
- permite urmărirea operativă a încasărilor și plăților la nivel de documente
- permite adăugarea, modificarea, ștergerea de tranzacții și generarea automată a notelor contabile pâna la închiderea lunii
- permite introducerea tranzacțiilor în diferite valute
- urmărește rata de schimb valutar, folosind rata zilnică de schimb
- calculează câștigurile sau pierderile reale din diferențe de curs valutar la efectuarea încasărilor sau plăților
Operațiile specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- compensări
- efecte comerciale emise și primite
- OP încasare (diverse), extern, plată (diverse), plată extern
Rapoartele specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- registru de bancă
- situația compensărilor, cât și a celor externe
- situație scontare efecte comerciale
- registru OP
- situația efectelor comerciale (încasari/ plăți)
- situația facturilor (încasari/ plăți)
- situația invoice-urilor (încasari/ plăți)
Contabilitate
Modulul Contabilitate asigură controlul financiar, introducerea datelor și obținerea raportărilor financiare. Modulul este perfect integrat, beneficiind de informațiile inregistrate în celelalte module. El oferă o privire analitică și sintetică, de repartizare pe conturi a tuturor documentelor și activităților introduse în program.
Caracteristicile principale ale modulului:
- flexibilitate - poate fi configurat pentru a raspunde cerințelor actuale ale societății sau ale legislației și mai târziu poate fi configurat pentru a răspunde noilor cerințe ale afacerii
- integrare - contabilitatea se integrează cu toate celelalte module ale programului pentru a asigura o imagine completă a situației financiare a societății
- productivitate - prin folosirea notelor contabile repetitive, bazate pe formule
- raportare - generarea de rapoarte la cererea utilizatorului
- asigură concordanță strictă rezultatului prelucrărilor informatice cu prevederile actelor normative pe care le reglementează
- asigură confidențialitatea și protecția informațiilor
- realizează o evidență financiar-contabilă completă, la nivel sintetic și analitic
- permite obținerea rapidă și intr-o forma ușor de analizat a informatiilor financiar-contabile complete și complexe
- asigură respectarea conținutului de informații prevăzut în machetele formularelor aprobate de Ministerul Finanțelor
- asigură o organizare flexibilă pe centre de cost
- permite adăugarea, modificarea, ștergerea de tranzacții și generarea automată a notelor contabile până la închiderea lunii
Operațiile specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- calcularea bugetelor, diferențelor de curs, creanțe și datorii sau diferențelor de gestiune
- descărcarea de gestiune/ preț cu amânuntul
- inchiderea conturilor de TVA și a celor de venituri și cheltuieli
- emiterea notelor contabile
Rapoartele specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- balanța de verificare analitică și sintetică, consolidată sau în valută
- bilanț și gestiuni
- cont de profit și pierdere
- decont TVA, de acordare (justificate)
- extrasul soldului clienților sau al furnizorilor
- situația centrelor de cost
- jurnaull de vânzări și de cumpărări
- registru de bancă, de casă și de jurnal
- situația documentelor, clienților restanțieri (ord.77/1999), furnizorilor restanțieri (ord 77/1999)
Imobilizări
Modulul Imobilizări este dedicat evidenței mijloacelor fixe. Programul calculează amortizarea (liniar, degresiv, accelerat), furnizează fișele imobilizărilor, centralizatorul amortizărilor, planul de amortizare, situația imobilizărilor casate, situația imobilizărilor ieșite și situația imobilizărilor scoase din funcțiune.
Operațiile specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- bonuri de ieșire, de intrare și de transfer
- NRCD imobilizări
- contabilizarea imobilizărilor
- evidența cursurilor valutare
- întreruperea fucționării sau modernizarea acestora
- proces verbal de casare, de punere în funcțiune, de scoatere din funcțiune
- reevaluare și certificate de garanții primite
Rapoartele specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- centralizator al amortizărilor
- fișa evidenței tuturor imobilizărilor, cât și a celor în folosință
- plan de amortizare
- registrul numerelor de inventar
- situația imobilizărilor casate, ieșite sau scoase din funcțiune
Salarii
Modulul Salarii nu este numai o aplicație de calcul a salariilor, ci un instrument de gestiune a resurselor umane, perfect integrat cu restul programului.
Acestea sunt caracteristicile principale ale modulului:
- coordonarea eficientă a activității de personal și salarizare prin intermediul sistemului informatic
- management eficient al datelor personale
- asigură rapiditate și elimină erorile datorate factorului uman prin implementarea unor algoritmi de calcul performanți
- urmărirea eficientă și consistentă a activităților de personal din cadrul companiei
- calculul drepturilor și reținerilor bănești ale salariaților
- asigurarea flexibilitaății prin posibilitatea modificării datelor în vederea adaptării la cerintele legislative și ale companiei
- obținerea situațiilor necesare raportarilor cerute de către organele de control
- oferă posibilitatea introducerii de sporuri și rețineri pe perioade diferite și având procente și baze de calcul parametrizabile
- permite definirea de contribuții, indemnizații și deduceri pentru diferite tipuri de contracte de muncă, grupe de munca, tranșe de aplicabilitate și plătitori
- acceptă stabilirea de impozitare diferite pentru tipuri de contracte diferite, perioada de aplicare lună sau an, baza de calcul care poate fi rotunjită sau trunchiată cu un număr specificat de caractere
- calculează salariul în lei și în valută fie pornind de la o suma netă, fie de la un salariu de încadrare
- arhivarea și păstrarea istoricului datelor și informațiilor în scopul obținerii unor situații informative în timp real
Operațiile specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- avertismente, transferuri și reinițializări către salariați/salariați reactivați
- reinițializarea procentului de realizare
- elimină salariații concediați
- pontaje și finalizare avans
- generarea pontajelor de lichidare, automate
- alocarea bonurilor de masă, cererilor de concediu de odihnă, invoice
- indemnizații sociale
- participarea salariaților la profit
- reținerea temporară
- sporuri temporare
- procent de realizare global și pe locuri de muncă
- zile lucratoare pe lună
- calculul, plata și contabilizarea salariilor
- asigură export date a cardurilor bancare
- alocarea/ retragerae cardurilor de acces
Rapoartele specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- fișe fiscale, fluturași, istoricul salariatului și al statelor de plată
- lista bonurilor de masă, a lichidărilor, a pontajelor
- monitorizarae cheltuielilor
- raportări la stat (consolidate)
- sinteza pontajelor
- situația avertismentelor, concediilor de odihnă/medicale, contribuțiilor (INS), impozitelor, numărului de salariați (INS), orelor suplimentare, preavizelor, recapitulativă, reținerilor (permanente),
- situația salariaților cu contract pe perioadă determinată, a celor sancționați, suspendați, salariului 13, sporurilor, specializărilor
- situația sumelor brute plătite (INS) și a timpului lucrat (INS)
Producție
Modulul Producție este o soluție completă ce permite urmărirea și calcularea costurilor, asigurând stabilirea necesarului de aprovizionat conform necesităților determinate de nivelul producției la un moment dat, precum și creșterea productivității utilizării materiilor prime și auxiliare printr-o gestiune eficientă a stocurilor.
Operațiile specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- actualizarea costurilor la materiile prime din rețete
- retete și comenzi de producție
- bonuri de ieșire pentru consumurile intermediare
- pontaj pentru imobilizări
- alocare cheltuielilor și veniturilor
- distribuirea cheltuielilor
- deviz de lucrări (devizele din modulul Service Roți)
- fise reparații
- ierarhia produselor finite.
Rapoartele specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- cost unitar
- necesar de consum și de producție
- producția echivalentă
- raport de producție
- scopuri consum
- situația comenzilor de producție, de consumuri, încadrare în rețete, cheltuielilor pe comenzi, facturilor de comenzi, realizării de producție
- situația repartizării cheltuielilor de producție și a celor neproductive
- structura cheltuielilor nedefinite și a costului complet
Secretariat
Cu ajutorul acestui modul se poate ține evidența corespondenței (intrări și ieșiri) prin întocmirea registrului de intrări / ieșiri, precum și evidența vizelor de control financiar preventiv prin întocmirea registrului de control financiar preventiv, avându-se în vedere toate implicațiile acestora în cadrul unui proces economic complet și complex.
Acest modul asigură intrările și ieșirile documentelor.
Rapoartele specifice acestui modul sunt urmatoarele:
- registrul de control financiar preventiv
- registrul de intrări - ieșiri
Tablou de bord
Este destinat obținerii de situații și analize care nu sunt cuprinse în modulele bancă, casă sau contabilitate. Aceste rapoarte sunt rezultatele modulelor de gestiune, facturi, bancă sau casă.
Modulul Tablou de bord este un modul de analiză și se pot obține rapoarte precum:
- analiza fluxului comercial pentru clienti şi furnizori (situația facturilor încasate/plătite, diferențele determinate de variația cursului de schimb)
- analiza vânzărilor (pe agenti, județe, localități, luni, parteneri, produse, regiuni, stocuri sau produse)
- evoluții ale fluxurilor de trezorerie, cursurilor valutare, stocurilor
- situația comenzilor
- analize pe agenți de vânzare (calificative, vizite ale clientilor, vizite efectuate în funcție de orar, vizite viitoare)
- analiza statusului contabilității (balanță, jurnal de cumpărări, jurnal de vânzări, registru jurnal, situația documentelor)
- analiza pe gestiuni si situație stocuri (comenzi confirmate emise nefacturate/primite nefacturate, comenzi emise nefacturate, comenzi emise neconfirmate, comenzi primite nefacturate, comenzi primite neconfirmate, comenzi primite neemise, distribuire comenzi primite)
- analiza fluxului comercial (clienți, furnizori)
- analiza balanței (clienți, furnizori, incasări, plăți, cumpărpări, stocuri, vânzări)
- situația facturilor (situația incasărilor/plăților facturilor și a invoice-urilor)
- comparație a metodelor de descărcare de gestiune
- obținerea de rapoarte a contului de profit şi pierdere
- evoluția cashflow-ului
- scadentar al facturilor (emise, primite, invoice)
- situația centrelor de cost (pe toate conturile, pe cheltuieli, pe incasări, pe plăți, pe venituri)
- analiza contractelelor și a bonusurilor pe fiecare angajat
- situația creditelor comerciale
- analiza bugetelor
- prezentarea situației de vânzări/cumpărări
- registrul de bancă/casă
- top vânzări/cumpărări
Solicită un demo pentru Manager Financiar ERP
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Manager Financiar ERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!