Un sistem de tip SFA este destinat gestionarii activitatilor desfasurate de agentii de vanzari pe teren, avand rolul de a pune in legatura directa clientul, agentul si compania.

Cu ajutorul acestui addon agentii de vanzari vor putea:

  • sa preia rapid comenzile de la clienti
  • sa incaseze facturile
  • sa le prezinte cea mai noua oferta de produse
  • sa comunice cu managerii de la sediul central si nu numai.

Informații despre soluție

Modalitate de licențiere:

On premises

Modalitate de accesare:

Instalare pe calculator/server

Sistem de operare:

Windows

Limba în care este disponibilă aplicația:

Română

Accesare de pe dispozitive mobile:

Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile

Integrare cu alte sisteme:

Nu

Instruire:

Prin intermediul documentației, Curs

Suport tehnic:

În intervalul orelor lucrătoare

Public țintă

Dimensiunea companiei:

Companie mijlocie, Companie mică, Companie mare

Număr de angajați:

peste 2000, 500-2000, 31-100, 11-30, 100-500, 1-10

Managementul stocurilor

Modulul de SFA este o componenta de baza care asigura preluarea comenzilor de la clienti, prelucrarea si vizualizarea acestora si este direct legata de componenta Info stoc. Comanda se poate prelua in orice valuta, indiferent de tipul valutelor definite pentru produsele din cadrul comenzii.

Managementul comenzilor

Acest modul permite instiintare clientului de momentul probabil al livrarii produselor comandate, si ofera posibilitatea rezervarii cantitilor respective din anumite gestiuni.                                                                                                          

Interesat de această aplicație?

PRODUSE asemĂnĂtoare