Descrierea aplicației
ERP (Enterprise Resource Planning)

 

ERP este o clasa de aplicatii software care isi propun sa integreze toate departamentele unei companii intr-un singur sistem informatic. ERP integreaza intr-un singur sistem urmatoarele departamente :Contabilitate, Vanzari, Achizitii, Marketing, Gestiune, Productie,Resurse Umane.

 

Descriere Modul Contabilitate MyERP:
-Calendarul contabil (Modificari stari luna (Deschi...
Citește tot arrow_forward
ERP (Enterprise Resource Planning)

 

ERP este o clasa de aplicatii software care isi propun sa integreze toate departamentele unei companii intr-un singur sistem informatic. ERP integreaza intr-un singur sistem urmatoarele departamente :Contabilitate, Vanzari, Achizitii, Marketing, Gestiune, Productie,Resurse Umane.

 

Descriere Modul Contabilitate MyERP:
-Calendarul contabil (Modificari stari luna (Deschisa/Blocata/Inchisa), Inchideri de luni, Balante, Juranle TVA, Declaratii). 
-Conturi : Planul de conturi, Centre de profit si pierdere, Bugete, Rapoarte. 
-Casa si Banca : Casierii, Conturi bancare, Plati in RON si valuta, Incasari in RON si valuta, Viramente interne, Registru de casa si banca, Rapoarte. 
-Actionari (conturi, Creditari, Contacte). 
-Valute si Rate de schimb zilnice. 
-Note contabile, Tranzactii contabile ("T"-uri) si Formule Tranzactii contabile. 
-Deconturi personal.

 

Descriere Modul Achizitii MyERP:
-Furnizori, Angajatii Furnizorilor, Contacte, Conturi bancare, Discount-uri, Comentarii, Alerte, Campuri flexibile, Drepturi de tranzactionare, Rapoarte, etc.. 
-Portofoliu de articole (Organizat dupa Familii, Categorii, Articole si Producator). 
-Preturi de achizitie, Import si Export. 
-Comenzi Interne si Externe. 
-Confirmari de comenzi Interne si Externe. 
-Facturi de achizitie din Romania. 
-Facturi de achizitie din afara Romaniei. 
-Declaratie vamala de import. 
-Note de intrare receptie. 
-Plati.

 

Descriere Modul Vanzari MyERP:
-Clienti, Angajatii Clientilor, Contacte, Conturi bancare, Discount-uri, Comentarii, Alerte, Campuri flexibile, Drepturi de tranzactionare, Rapoarte, etc.. 
-Portofoliu de articole (Organizat dupa Familii, Categorii, Articole si Producator). 
-Preturi de vanzare, Import si Export. 
-Oferte tehnice si comerciale. 
-Comenzi Interne si Externe. 
-Confirmari de comenzi Interne si Externe. 
-Facturi de vanzare in Romania. 
-Facturi de vanzare in afara Romaniei. 
-Avize de Expeditie. 
-Incasari.

 

Descriere Modul CRM (Customer Relationship Management) MyERP:
-Clienti, Discount-uri, Comentarii, Alerte, Operatiuni, Campuri extinse, Rapoarte. 
-Angajati Clienti, Date de nastere, Contacte, Comentarii, Campuri extinse, Alerte, Export catre Microsoft Outlook VCF. 
-Lead-uri. 
-Ofete. 
-Comenzi. 
-Facturi.

 

Descriere Modul Gestiune MyERP:
-Definire Magazii (Valorice sau Cantitativ Valorice), organizare magazii pe zone (Randuri, coloane, rafturi), Contacte. 
-Fise de magazie. 
-Rezervari. 
-Avize de expeditie. 
-Note de intrare receptie. 
-Transferuri intre magazii. 
-Inventare. 
-Bonuri de consum intern.

 

Descriere Modul Productie MyERP:
-Definire produse, Lista de materii prime, Rapoarte. 
-Comenzi de productie. 
-Bonuri de consum productiv. 
-Proiecte (unicate).

 

Descriere Modul Resurse Umane MyERP:
-Resurse Umane 
-Departamente. 
-Angajati. 
-Fisa postului. 
-Salarii. 
-Deconturi.

 

Descriere Modul POS MyERP:
-POS (Point of Sale) 
-Interfata proiectata pentru monitoare cu "Full Touch Screen". 
-Autentificare utilizatori pe baza de carduri. 
-Configurare restaurante, Saloane, Mese. 
-Publicare articole. 
-Note de plata procesate "On Line" sau "Off Line". 
-Emitere bonuri fiscale pe echipamente DATECS MP55LD.

 

Beneficile Directorului General in urma implementarii MyERP:
-Fiind un sistem integrat (interconecteaza toate departamentele companiei) implementarea MyERP elimina munca dubla crescand astfel productivitatea companiei. 
-Procesele rapide si precise cresc viteza de procesare a tranzactiilor creand astfel premizele necesare dezvoltarii afacerii. 
-Modulul optional de raportare "Business Intelligence" ofera management-ului de varf rapoarte profesionale de tip lista, grafic si "pie" extrem de utile pentru o rapida intelegere a trendurilor din departamentele de vanzari, achiziti, contabilitate, etc... 
-Interfata si rapoartele in limba romana si engleza ofera posibilitatea comunicarii profesionale cu partenerii din afara Romaniei. 
-Posibilitatea definirii bugetelor companiei ajuta la tinerea cheltuielilor sub control. 
-Aplicatia MyERP, fiind dezvoltata integral in Romania, permite customizarea rapida a proceselor companiei oferind astfel o solutie particularizata la pretul uneia standard. 
-Totalul costurilor de licentiere si implementare a MyERP pentru fiecare utilizator in parte este predictibil si mult mai mic decat cel al altor solutii similare.

 

Beneficiile Departamentului de Vanzari in urma implementarii MyERP
-Procesele de vanzari automatizate transforma documentele (de la oferta -sigt; comanda-sigt; factura-sigt; Aviz de Expeditie -sigt; Incasare) rapid si precis salvand astfel timp pretios. 
-Situatia clientilor actualizata la zi permite departamentului de vanzari sa faca o analiza corecta a clientilor negociind astfel mai bine termenii colaborarii crescand astfel calitatea si cantitatea vanzarilor. 
-Situatia stocurilor actualizata la zi permite o mai buna intelegere a portofoliului de articole precum si o mai buna gestiune a lor evitand astfel deprecierea , lipsa sau supra stocarea anumitor repere. 
-Managementul preturilor articolelor permite rapid accesul la pretul de achizitie si vanzare. Posibilitatea definirii unor formule complexe de calcul a pretului de vanzare pornind de la pretul de lista de achizitie usureaza foarte mult generarea preturilor de vanzare pentru un portofoliu mare de articole salvand astfel timp pretios. 
-Flexibilitatea in implementarea politicilor de discount-uri oferite clientilor permite crearea unei politici de vanzare specifica fiecarui Client si Familie/Categorie/Articol in parte. 
-Posibilitatea Listarii sau a Delistarii a unui Client reduce riscul de a tranzactiona cu Clientii care nu au un comportament comercial corespunzator politicilor companiei. 
-Modulul optional de raportare "Business Intelligence" ofera management-ului de varf rapoarte profesionale de tip lista, grafic si "pie" extrem de utile pentru o rapida intelegere a trendurilor din departamentul de vanzari.

 

Beneficiile Departamentului de Achizitii in urma implementarii MyERP
-Procesele de achizitie automatizate transforma documentele de la comanda-sigt; factura -sigt; NIR -sigt; Plata rapid si precis salvand astfel timp pretios. 
-Situatia furnizorilor actualizata la zi permite departamentului de achizitii sa faca o analiza corecta a furnizorilor negociind astfel mai bine termenii colaborarii crescand astfel calitatea si cantitatea tranzactiilor. 
-Situatia stocurilor actualizata la zi permite o mai buna intelegere a portofoliului de articole precum si o mai buna gestiune a lor evitand astfel deprecierea , lipsa sau supra stocarea anumitor repere. 
-Managementul preturilor articolelor permite rapid accesul la pretul de achizitie. 
-Flexibilitatea in implementarea politicilor de discount-uri primite de la furnizori permite crearea unei politici de achizitie specifica fiecarui furnizor si Familie/Categorie/Articol in parte. 
-Posibilitatea Listarii sau a Delistarii a unui Furnizor reduce riscul de a tranzactiona cu partenerii care nu au un comportament comercial corespunzator politicilor companiei. 
-Modulul optional de raportare "Business Intelligence" ofera management-ului de varf rapoarte profesionale de tip lista, grafic si "pie" extrem de utile pentru o rapida intelegere a trendurilor din departamentul achiziti.

 

Beneficiile departamentului de Marketing in urma implementarii MyERP
-Management-ul Lead-urilor permite departamentului de marketing sa obtina informatii cu privire la eficienta campaniilor publicitare efectuate. 
-Posibilitatea gruparii clientilor pe indrustrii si segmente de industrie face posibila o targetare mult mai precisa a anumitor campanii. 
-Topurile de clienti si furnizori simplifica selectarea partenerilor in functie de contributia lor. 
-Rapoartele vanzari/achizitii grupate dupa client/furnizor si Familie/Categorie/Articole permit o rapida intelegere a zonelor de interes ale fiecarui partener. 
-Modulul optional de raportare "Business Intelligence" ofera management-ului de varf rapoarte profesionale de tip lista, grafic si "pie" extrem de utile pentru o rapida intelegere a trendurilor din departamentele de vanzari si achizitii.

 

Beneficiile Departamentului de Contabilitate in urma implementarii MyERP
-Integrarea cu celelalte departamente degreveaza departamentul de contabilitate de introducerea unui numar foarte mare de documente salvand astfel timp pretios. 
-Organizarea flexibila a planului de conturi pe oricate niveluri permite urmarirea in detaliu a anumitor tranzactii. 
-Definirea Centrelor de Profit si Pierdere permite o alta viziune asupra cheltuielilor si veniturilor companieii grupate dupa directii de activitate. Acest lucru scoate in evidenta profitabilitatea fiecarei directii de activitate lucru extrem de util in cresterea profitabilitatii companiei. 
-Gestionarea ratelor de schimb zilnice a mai multor valute permite o raportare precisa in valuta a oricarui cont prin conversia valorii in RON a tranzactiilor la cursul inregistrat in sistem in data lor pentru valuta selectata. 
-Inchiderea automata a lunilor degreveaza departamentul contabil de inregistrarea manuala a deprecierilor mijloacelor fixe, inchiderea conturilor de venituri si cheltuieli precum si de regularizarea de TVA, salvand astfel timp pretios. 
-Modulul optional de raportare "Business Intelligence" ofera management-ului de varf rapoarte profesionale de tip lista, grafic si "pie" extrem de utile pentru o rapida intelegere a trendurilor din departamentele de vanzari, achiziti, contabilitate, etc...

 

Beneficiile departamentului de Gestiune in urma implementarii MyERP
-Procesele de achizitie automatizate transforma documentele din Factura sau Factura Externa in Nota de Intrare Receptie rapid si precis salvand astfel timp pretios. 
-Procesele de vanzare automatizate transforma documentele din Factura in Aviz de Expeditie rapid si precis salvand astfel timp pretios. 
-Situatia stocurilor actualizata la zi permite o mai buna intelegere a portofoliului de articole precum si o mai buna gestiune a lor evitand astfel deprecierea , lipsa sau supra stocarea anumitor repere. 
-Organizarea Magaziilor pe zone (Randuri, Coloane, Rafturi) permite localizarea rapida a articolelor intr-o magazie mare.
-Cautarea articolelor pe baza codurilor de bare permite identificarea precisa a lor in portofoliul de articole evitand astfel posibile erori.

 

Beneficiile departamentului de Productie in urma implementarii MyERP
-Definirea usoara a listei de materii prime necesare unui produs. 
-Definirea usoara a listei de materii prime necesare unui produs derivat prin clonarea retetei. 
-Estimarea rapida a stocurilor si a costurilor necesare realizarii unui produs. 
-Situatia stocurilor actualizata la zi permite o mai buna intelegere a portofoliului de articole precum si o mai buna gestiune a lor evitand astfel deprecierea , lipsa sau supra stocarea anumitor repere. 
-Realizarea bonurilor de consum Productiv pe baza Comenzilor de Productie existente in sistem. 
-Management-ul Proiectelor (unicate) care nu au o lista de materii prime bine stabilita si care poate evolua in timp prin adaugarea de noi materii prime, sau returnarea celor in surplus.

 

Beneficiile fepartamentului ITsiamp;C in urma implementarii MyERP
-MyERP are o arhitectura Client Server care reduce traficul din retea, imbunatateste securitatea, scalabilitatea si interoperabilitatea. 
-Serverul de date folosit de MyERP este Microsoft SQL Server 2008 R2. 
-In functie de editia Microsoft SQL server aleasa se pot implementa functii automate de back-up, replicare, "Database Mirroring", "Reporting services", "Analisys servicees", "Database Mail", etc. 
-La Microsoft SQL Server se pot conecta si alte servere de date existente in retea (MySQL, Oracle, etc... ) pentru a culege date OnLine sau offline facand astfel conectarea MyERP cu alte aplicatii relativ usor de implementat.
arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare