Informații suplimentare despre MyERP Enterprise Edition R3
ERP (Enterprise Resource Planning)

 

ERP este o clasa de aplicatii software care isi propun sa integreze toate departamentele unei companii intr-un singur sistem informatic. ERP integreaza intr-un singur sistem urmatoarele departamente :Contabilitate, Vanzari, Achizitii, Marketing, Gestiune, Productie,Resurse Umane.

 

Descriere Modul Contabilitate MyERP:
-Calendarul contabil (Modificari stari luna (Deschisa/Blocata/Inchisa), Inchideri de luni, Balante, Juranle TVA, Declaratii). 
-Conturi : Planul de conturi, Centre de profit si pierdere, Bugete, Rapoarte. 
-Casa si Banca : Casierii, Conturi bancare, Plati in RON si valuta, Incasari in RON si valuta, Viramente interne, Registru de casa si banca, Rapoarte. 
-Actionari (conturi, Creditari, Contacte). 
-Valute si Rate de schimb zilnice. 
-Note contabile, Tranzactii contabile ("T"-uri) si Formule Tranzactii contabile. 
-Deconturi personal.

 

Descriere Modul Achizitii MyERP:
-Furnizori, Angajatii Furnizorilor, Contacte, Conturi bancare, Discount-uri, Comentarii, Alerte, Campuri flexibile, Drepturi de tranzactionare, Rapoarte, etc.. 
-Portofoliu de articole (Organizat dupa Familii, Categorii, Articole si Producator). 
-Preturi de achizitie, Import si Export. 
-Comenzi Interne si Externe. 
-Confirmari de comenzi Interne si Externe. 
-Facturi de achizitie din Romania. 
-Facturi de achizitie din afara Romaniei. 
-Declaratie vamala de import. 
-Note de intrare receptie. 
-Plati.

 

Descriere Modul Vanzari MyERP:
-Clienti, Angajatii Clientilor, Contacte, Conturi bancare, Discount-uri, Comentarii, Alerte, Campuri flexibile, Drepturi de tranzactionare, Rapoarte, etc.. 
-Portofoliu de articole (Organizat dupa Familii, Categorii, Articole si Producator). 
-Preturi de vanzare, Import si Export. 
-Oferte tehnice si comerciale. 
-Comenzi Interne si Externe. 
-Confirmari de comenzi Interne si Externe. 
-Facturi de vanzare in Romania. 
-Facturi de vanzare in afara Romaniei. 
-Avize de Expeditie. 
-Incasari.

 

Descriere Modul CRM (Customer Relationship Management) MyERP:
-Clienti, Discount-uri, Comentarii, Alerte, Operatiuni, Campuri extinse, Rapoarte. 
-Angajati Clienti, Date de nastere, Contacte, Comentarii, Campuri extinse, Alerte, Export catre Microsoft Outlook VCF. 
-Lead-uri. 
-Ofete. 
-Comenzi. 
-Facturi.

 

Descriere Modul Gestiune MyERP:
-Definire Magazii (Valorice sau Cantitativ Valorice), organizare magazii pe zone (Randuri, coloane, rafturi), Contacte. 
-Fise de magazie. 
-Rezervari. 
-Avize de expeditie. 
-Note de intrare receptie. 
-Transferuri intre magazii. 
-Inventare. 
-Bonuri de consum intern.

 

Descriere Modul Productie MyERP:
-Definire produse, Lista de materii prime, Rapoarte. 
-Comenzi de productie. 
-Bonuri de consum productiv. 
-Proiecte (unicate).

 

Descriere Modul Resurse Umane MyERP:
-Resurse Umane 
-Departamente. 
-Angajati. 
-Fisa postului. 
-Salarii. 
-Deconturi.

 

Descriere Modul POS MyERP:
-POS (Point of Sale) 
-Interfata proiectata pentru monitoare cu "Full Touch Screen". 
-Autentificare utilizatori pe baza de carduri. 
-Configurare restaurante, Saloane, Mese. 
-Publicare articole. 
-Note de plata procesate "On Line" sau "Off Line". 
-Emitere bonuri fiscale pe echipamente DATECS MP55LD.

 

Beneficile Directorului General in urma implementarii MyERP:
-Fiind un sistem integrat (interconecteaza toate departamentele companiei) implementarea MyERP elimina munca dubla crescand astfel productivitatea companiei. 
-Procesele rapide si precise cresc viteza de procesare a tranzactiilor creand astfel premizele necesare dezvoltarii afacerii. 
-Modulul optional de raportare "Business Intelligence" ofera management-ului de varf rapoarte profesionale de tip lista, grafic si "pie" extrem de utile pentru o rapida intelegere a trendurilor din departamentele de vanzari, achiziti, contabilitate, etc... 
-Interfata si rapoartele in limba romana si engleza ofera posibilitatea comunicarii profesionale cu partenerii din afara Romaniei. 
-Posibilitatea definirii bugetelor companiei ajuta la tinerea cheltuielilor sub control. 
-Aplicatia MyERP, fiind dezvoltata integral in Romania, permite customizarea rapida a proceselor companiei oferind astfel o solutie particularizata la pretul uneia standard. 
-Totalul costurilor de licentiere si implementare a MyERP pentru fiecare utilizator in parte este predictibil si mult mai mic decat cel al altor solutii similare.

 

Beneficiile Departamentului de Vanzari in urma implementarii MyERP
-Procesele de vanzari automatizate transforma documentele (de la oferta -sigt; comanda-sigt; factura-sigt; Aviz de Expeditie -sigt; Incasare) rapid si precis salvand astfel timp pretios. 
-Situatia clientilor actualizata la zi permite departamentului de vanzari sa faca o analiza corecta a clientilor negociind astfel mai bine termenii colaborarii crescand astfel calitatea si cantitatea vanzarilor. 
-Situatia stocurilor actualizata la zi permite o mai buna intelegere a portofoliului de articole precum si o mai buna gestiune a lor evitand astfel deprecierea , lipsa sau supra stocarea anumitor repere. 
-Managementul preturilor articolelor permite rapid accesul la pretul de achizitie si vanzare. Posibilitatea definirii unor formule complexe de calcul a pretului de vanzare pornind de la pretul de lista de achizitie usureaza foarte mult generarea preturilor de vanzare pentru un portofoliu mare de articole salvand astfel timp pretios. 
-Flexibilitatea in implementarea politicilor de discount-uri oferite clientilor permite crearea unei politici de vanzare specifica fiecarui Client si Familie/Categorie/Articol in parte. 
-Posibilitatea Listarii sau a Delistarii a unui Client reduce riscul de a tranzactiona cu Clientii care nu au un comportament comercial corespunzator politicilor companiei. 
-Modulul optional de raportare "Business Intelligence" ofera management-ului de varf rapoarte profesionale de tip lista, grafic si "pie" extrem de utile pentru o rapida intelegere a trendurilor din departamentul de vanzari.

 

Beneficiile Departamentului de Achizitii in urma implementarii MyERP
-Procesele de achizitie automatizate transforma documentele de la comanda-sigt; factura -sigt; NIR -sigt; Plata rapid si precis salvand astfel timp pretios. 
-Situatia furnizorilor actualizata la zi permite departamentului de achizitii sa faca o analiza corecta a furnizorilor negociind astfel mai bine termenii colaborarii crescand astfel calitatea si cantitatea tranzactiilor. 
-Situatia stocurilor actualizata la zi permite o mai buna intelegere a portofoliului de articole precum si o mai buna gestiune a lor evitand astfel deprecierea , lipsa sau supra stocarea anumitor repere. 
-Managementul preturilor articolelor permite rapid accesul la pretul de achizitie. 
-Flexibilitatea in implementarea politicilor de discount-uri primite de la furnizori permite crearea unei politici de achizitie specifica fiecarui furnizor si Familie/Categorie/Articol in parte. 
-Posibilitatea Listarii sau a Delistarii a unui Furnizor reduce riscul de a tranzactiona cu partenerii care nu au un comportament comercial corespunzator politicilor companiei. 
-Modulul optional de raportare "Business Intelligence" ofera management-ului de varf rapoarte profesionale de tip lista, grafic si "pie" extrem de utile pentru o rapida intelegere a trendurilor din departamentul achiziti.

 

Beneficiile departamentului de Marketing in urma implementarii MyERP
-Management-ul Lead-urilor permite departamentului de marketing sa obtina informatii cu privire la eficienta campaniilor publicitare efectuate. 
-Posibilitatea gruparii clientilor pe indrustrii si segmente de industrie face posibila o targetare mult mai precisa a anumitor campanii. 
-Topurile de clienti si furnizori simplifica selectarea partenerilor in functie de contributia lor. 
-Rapoartele vanzari/achizitii grupate dupa client/furnizor si Familie/Categorie/Articole permit o rapida intelegere a zonelor de interes ale fiecarui partener. 
-Modulul optional de raportare "Business Intelligence" ofera management-ului de varf rapoarte profesionale de tip lista, grafic si "pie" extrem de utile pentru o rapida intelegere a trendurilor din departamentele de vanzari si achizitii.

 

Beneficiile Departamentului de Contabilitate in urma implementarii MyERP
-Integrarea cu celelalte departamente degreveaza departamentul de contabilitate de introducerea unui numar foarte mare de documente salvand astfel timp pretios. 
-Organizarea flexibila a planului de conturi pe oricate niveluri permite urmarirea in detaliu a anumitor tranzactii. 
-Definirea Centrelor de Profit si Pierdere permite o alta viziune asupra cheltuielilor si veniturilor companieii grupate dupa directii de activitate. Acest lucru scoate in evidenta profitabilitatea fiecarei directii de activitate lucru extrem de util in cresterea profitabilitatii companiei. 
-Gestionarea ratelor de schimb zilnice a mai multor valute permite o raportare precisa in valuta a oricarui cont prin conversia valorii in RON a tranzactiilor la cursul inregistrat in sistem in data lor pentru valuta selectata. 
-Inchiderea automata a lunilor degreveaza departamentul contabil de inregistrarea manuala a deprecierilor mijloacelor fixe, inchiderea conturilor de venituri si cheltuieli precum si de regularizarea de TVA, salvand astfel timp pretios. 
-Modulul optional de raportare "Business Intelligence" ofera management-ului de varf rapoarte profesionale de tip lista, grafic si "pie" extrem de utile pentru o rapida intelegere a trendurilor din departamentele de vanzari, achiziti, contabilitate, etc...

 

Beneficiile departamentului de Gestiune in urma implementarii MyERP
-Procesele de achizitie automatizate transforma documentele din Factura sau Factura Externa in Nota de Intrare Receptie rapid si precis salvand astfel timp pretios. 
-Procesele de vanzare automatizate transforma documentele din Factura in Aviz de Expeditie rapid si precis salvand astfel timp pretios. 
-Situatia stocurilor actualizata la zi permite o mai buna intelegere a portofoliului de articole precum si o mai buna gestiune a lor evitand astfel deprecierea , lipsa sau supra stocarea anumitor repere. 
-Organizarea Magaziilor pe zone (Randuri, Coloane, Rafturi) permite localizarea rapida a articolelor intr-o magazie mare.
-Cautarea articolelor pe baza codurilor de bare permite identificarea precisa a lor in portofoliul de articole evitand astfel posibile erori.

 

Beneficiile departamentului de Productie in urma implementarii MyERP
-Definirea usoara a listei de materii prime necesare unui produs. 
-Definirea usoara a listei de materii prime necesare unui produs derivat prin clonarea retetei. 
-Estimarea rapida a stocurilor si a costurilor necesare realizarii unui produs. 
-Situatia stocurilor actualizata la zi permite o mai buna intelegere a portofoliului de articole precum si o mai buna gestiune a lor evitand astfel deprecierea , lipsa sau supra stocarea anumitor repere. 
-Realizarea bonurilor de consum Productiv pe baza Comenzilor de Productie existente in sistem. 
-Management-ul Proiectelor (unicate) care nu au o lista de materii prime bine stabilita si care poate evolua in timp prin adaugarea de noi materii prime, sau returnarea celor in surplus.

 

Beneficiile fepartamentului ITsiamp;C in urma implementarii MyERP
-MyERP are o arhitectura Client Server care reduce traficul din retea, imbunatateste securitatea, scalabilitatea si interoperabilitatea. 
-Serverul de date folosit de MyERP este Microsoft SQL Server 2008 R2. 
-In functie de editia Microsoft SQL server aleasa se pot implementa functii automate de back-up, replicare, "Database Mirroring", "Reporting services", "Analisys servicees", "Database Mail", etc. 
-La Microsoft SQL Server se pot conecta si alte servere de date existente in retea (MySQL, Oracle, etc... ) pentru a culege date OnLine sau offline facand astfel conectarea MyERP cu alte aplicatii relativ usor de implementat.
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5

Solicită un demo pentru MyERP Enterprise Edition R3

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul MyERP Enterprise Edition R3 completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!