Nexus ERP este un soft de vânzari ideal pentru restaurante, baruri, cafenele, cluburi, pizzerii, etc. Acesta acoperă un spectru larg de funcții special concepute pentru a contribui la evoluția afacerii tale. Controlezi atât sistemul financiar-contabil, distribuirea resurselor firmei, vânzările B2B și retail, cât și comenzile și vânzările online venite de pe site-ul firmei.
Acestea sunt principalele caracteristici ale acestei soluții software de tip ERP:
- permite integrarea tuturor informațiilor în cadrul unei singure baze de date, găzduită pe un server local sau în Cloud
- oferă funcții avansate de organizare şi gestionare a punctelor de lucru aflate la distanță, inclusiv replicarea automată a datelor între servere
- este modern și inteligent - timp de implementare redus, este intuitiv, fiind ușor de învățat și utilizat
- este ușor de personalizat - permite configurare facilă a modului de afișare a informațiilor, atât în cadrul modulelor, a editării de noi înregistrări cât și în cadrul rapoartelor
- crește eficiența angajaților - facilitează comunicarea și schimbul de date
- este comunicativ și integrabil - comunică automat cu utilizatorii, cu diverse aplicații externe sau cu partenerii
Iată care sunt principalele avantaje ale acestei aplicații:
- sistemul informatic este scalabil, cu posibilitatea înglobării ulterioare a altor module si licențe şi uşor de actualizat la versiuni noi
- este intuitiv, simplu de învățat și utilizat, cu o structură modulară, pentru asocierea rapidă în cadrul departamentelor
- oferă posibilitatea gestionarii unui sistem complex, cu un număr nelimitat de societăți, filiale și puncte de lucru
- dispune de un sistem eficient și modern de colaborare între punctele de lucru cu flexibilitatea replicării datelor între servere: online, deconectat, automat, manual și mixt
- oferă posibilitatea gestionării şi partajării drepturilor utilizatorilor asupra modulelor, societăţilor și a rapoartelor
- securitatea și siguranța datelor sunt garantate de unul din cele mai performante servere de baze de date existente pe piaţă
- operațiile repetitive sunt automatizate
- generează atât rapoarte standard, cât și adaptate nevoilor fiecărui utilizator si societăți prin intermediul rapoartelor configurabile
- permite integrarea nativă a NexusERP cu alte sisteme de tipul: SFA, e-commerce, POS-uri sau oferirea de suport pentru interfațarea și automatizarea cu soluțiile clienților
- este actualizat în permanență la legislație și la cele mai avansate tehnologii IT, orice modificare apărută fiind integrată rapid
- Modul financiar contabilitate
- Administrare depozit
- Managementul relației cu clienții
- Managementul resurselor umane
- Managementul stocurilor
- Management de proiect
- Managementul forței de vânzări
- Managementul achizițiilor
- Managementul depozitelor
- Portal web
- Magazin on-line
- Sistem de BI
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Cloud, SaaS, Web
- On premises
- Windows
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Da, prin standarde
- Curs
- Webinar
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
Generare rapoarte
- oferă peste 500 de rapoarte standard care se pot personaliza, inclusiv se poate seta gradul de confidențialitate al fiecărui raport în parte
- se poate personaliza interfața
- se pun la dispoziție rapoartele salvate ca model, creează o colecție de modele de rapoarte disponibile pe toate bazele de date ale serverului
- se poate face disponibil un raport configurat/personalizat pe toate bazele de date ale unui server, accesând opțiunea de salvare ca raport global
- se pot transmite rapoarte definite de tine unui coleg utilizând opțiunea de salvare a structurii raportului în format Excel
- la validarea unui document pot fi automat create unul sau mai multe rapoarte, care apoi pot fi trimise prin email către o anumită destinație sau pot fi salvate ca fișier PDF atașat în arhivă
- generarea unui raport rapid, o copie fidelă a ferestrei de lucru, poate înlocui cu succes elaborarea și executarea unui raport configurabil
- oferă rapoarte mobile online pe platformă Web sau Android
BI - Business Intelligence
- oferă acces la rapoarte de tip Cube, pentru a analiza datele tale în orice mod (clienți, furnizori, consumuri, stocuri, salarii, centre de profit)
- urmărește încasările și plățile unui partener, agenții sau a unor produse
Contabilitate
- pune la dispoziție funcțiile financiare și de de gestiune
- asigură ordinea şi evidenţa prin generarea execuţiilor bugetare, a declaraţiilor fiscale și a bilanţului
Financiar
- asigură funcțiile pentru casă, conturi bancare, linii de credit, decontare carduri şi tichete valorice
- dispune de efecte comerciale, compensări și devize multiple
Intrări și ieșiri
- partea de intrări gestionează facturi interne şi externe, custodie, contracte, oferte, comenzi și cereri aprovizionare
- partea de ieșiri gestionează facturi interne și externe, oferte, proforme, comenzi, contracte, consumuri, management prețuri vânzare, PrePay, rezervări stocuri, logistică, target și proiecte
eCommerce
- asigură gestionarea site-ului
- gestionarea ofertei pentru produse
Retail
- ține evidența și generează bonuri fiscale sau a vânzărilor
- gestionează cântarele
- asigură gestionarea vânzărilor deconectate
Interne
- conturează funcțiile pentru transferuri, inventare, perisabilităţi, protocol, asamblări, dezasamblări, managementul preţurilor de achiziţie, parc auto, foi de parcurs, mentenanţă parc auto şi utilaje
Stocuri
- asigură monitorizarea stocurilor, mărfurilor, materiilor prime, materialelor consumabile, obiectelor de inventar, ambalajelor, produselor și semifabricatelor, mărfurilor cu amănuntul, stocurilor de la și la terți
Imobilizări
- pune în funcțiune vânzările, transferurile, încasările, stocul, inventarul, reevaluările, asamblările și dezasamblările
Solicită un demo pentru Nexus ERP
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Nexus ERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!