Această soluție de tip ERP reprezintă un suport software pe care se bazează companiile de toate dimensiunile pentru a implementa cea mai bună strategie de afaceri și pentru a permite excelența operațională și financiară. Folosind această aplicație, puteți crea procese de afaceri flexibile, atât de necesare astăzi și pentru viitor.
SAP ERP pune la dispoziție module precum: resurse financiare, managementul resurselor materiale, a celor umane, contabilitate, managementul vânzărilor, etc.
Iat care sunt principalele avantaje și caracteristici ale acestui aplicații software:
- oferă suport tehnic permanent - 24/7
- modalitatea de accesare este prin intermediul rețelei companiei, prin internet sau instalarea pe calculator/sever
- conferă disponibilitate on-premises sau în cloud
- oferă posibilitatea de extindere cu caracteristici opționale în funcție de nevoile companiei
- Modul financiar contabilitate
- Managementul relației cu clienții
- Managementul resurselor umane
- Managementul stocurilor
- Management de proiect
- Managementul achizițiilor
- Managementul depozitelor
- Sistem de BI
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Windows
- Nu
- Prin browser
- Da, prin standarde
- Curs
- Webinar
- Prin intermediul documentației
- Permanent (24/7)
Resurse Financiare
- asigură procesele de contabilitate financiară (cerințe legale de contabilitate, registru general, jurnale, bilanț, bilanț, alte rapoarte)
- acest modul poate funcționa cu planul de conturi specific domeniului (comercial sau sector public), respectând regulile sectorului
- permite urmărirea simultană a activităților speciale (fără taxe, TVA etc.) și a activităților comerciale regulate
- detaliează activele contabilitate în termeni financiari, amortizarea prin diferite metode, achiziție, transfer, pensionare, active în construcție, reevaluare
- conferă controlul lanțului valoric organizațional (centru de cost, centru de profit, comenzi, proiecte, rapoarte de management)
- implică urmărirea activităților corecte legate de buget (planificarea și aprobarea bugetului, execuția bugetului), inclusiv întreaga complexitate a problemelor juridice specifice
- pot fi adăugate funcții ale fluxurilor financiare, inclusiv gestionarea schimbului de date cu un procesor de plată cu card bancar și o componentă de tip portal pentru plata prin internet
Managementul Resurselor Materiale
- asigură managementul materialelor și a achizițiilor
- monitorizează contractele (furnizori, scăderea cotizațiilor, avantaje comerciale, diverse detalii) și stocurile (prețuri, consum, amortizare, inventar, bugetare, planificare și circumstanțe speciale relevante legate de materiale, materiale cu regim special)
Managementul Vânzărilor
- asigură managementul pentru bunuri sau servicii, cu urmărirea clienților (contracte, condiții comerciale specifice, scăderea cotizațiilor, penalități, beneficii comerciale), prețurilor și facturărillor ocazionale sau regulate
- conferă planuri complexe de tarifare
- poate gestiona toate sarcinile operaționale (notificări, aprobări, autorizații etc)
Mijloace Fixe
- poate urma din punct de vedere logistic, costul și consumul resurselor umane pentru întreținerea și repararea mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar și a altor categorii de bunuri întreținute
- poate gestiona operațiuni de întreținere preventivă și corectivă, planuri de întreținere, evaluări ale intrărilor specifice (ex. Flotă)
- permite planificarea aferentă și constituirea de active fixe noi sau articole de inventar în cadrul organizației
Management Proiect
- completează procesele clasice cu caracteristici puternice legate de alocarea costurilor și a resurselor umane și analiza relevantă
- permite gestionarea corectă a proiectelor finanțate din diverse fonduri bugetare, finanțări externe sau parțial din fonduri interne, pentru a fi contabilizate separat în conformitate cu legea
Managementul Resurselor Materiale
- permite urmărirea ușoară a întregului ciclu de gestionare a personalului, inclusiv angajarea, repartizarea și repartizarea organizațională, instruirea și planificarea evenimentelor, evaluări, planuri de carieră, urmărirea posturilor și funcțiilor, identificarea angajaților care îndeplinesc anumite criterii profesionale , părăsirea organizației
Salarizare
- caută cerințe legale specifice pentru calcularea salarizării în toată complexitatea acestora, inclusiv contracte colective, avansuri și lichidări, diverși factori, gratuități, indemnizații, zile de concediu, indemnizații, bonusuri, scheme de lucru cu normă întreagă sau programe cu normă parțială, aranjamente pentru ore suplimentare , lucrare specială
- obține rapoartele necesare (rapoarte de salarizare, cote de plată, rapoarte de declarații pentru instituțiile de stat, evidența impozitului pe venit)
Solicită un demo pentru SAP
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația SAP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!