Sistemul informatic SICOERP (sistem integrat de conducere operativa) este un program informatic de tip „client-server” din clasa de aplicatii „ERP&CRM”, realizat si implementat in Romania pentru evidenta, gestiunea si managementul resurselor materiale, umane si financiare ale societatilor comerciale si institutiilor publice.
Acesta realizeaza prelucrarea completa a informatiei economice pe tot fluxul informational al acesteia, de la crearea documentelor primare pana la intocmirea rapoartelor finale pentru toate activitatile, obiectivele si structurile organizatorico-functionale dintr-o firma.
SICOERP ofera cateva AVANTAJE greu de egalat de catre orice alt competitor de pe piata:
- Arie maxima de acoperire a sistemului informational-decizional : marketing, comercial, productie, gestiune, financiar-contabilitate, analiza economica, resurse umane, board management s.a.;
- Software romanesc, dezvoltat pentru piata romaneasca (nu are inconvenientele uzuale ale aplicatiilor straine adaptate);
- Toate rapoartele cerute de legislatie si toate rapoartele operative de management : costurile si rezultatele complete pe activitati, obiective, structuri organizatorice s.a.
- Perioada foarte scurta de implementare;
- Raport excelent pret/calitate;
- Usor de utilizat;
- Garantie pentru viitor și o investitie sigura.
Solicită un demo pentru SICO ERP
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul SICO ERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!