Descrierea aplicației

Aplicatia a fost dezvoltata pentru a oferi managerilor de Hotel, proprietarilor de Pensiuni si personalului acestora un mai bun control asupra rezervarilor in primul rand, dar si asupra altor componente din activitatea acestora. De asemenea, pentru a creste randamentul locatiei, am avut in vedere si sporirea confortului clientilor, prin crearea unor modalitati simple si rapide de efectuare a tuturor formalitatilor legate de sedere...

Citește tot arrow_forward

Aplicatia a fost dezvoltata pentru a oferi managerilor de Hotel, proprietarilor de Pensiuni si personalului acestora un mai bun control asupra rezervarilor in primul rand, dar si asupra altor componente din activitatea acestora. De asemenea, pentru a creste randamentul locatiei, am avut in vedere si sporirea confortului clientilor, prin crearea unor modalitati simple si rapide de efectuare a tuturor formalitatilor legate de sederea intr-un hotel sau pensiune. Preturi incepand de la 700,00 lei. Asiguram mentenanta in conditii avantajoase.

Avantaje:

  • instalare si configurare rapida
  • poate fi accesat de la distanta, de pe dispozitive diverse (inclusiv telefon), oferind administratorului si managerului un control sporit asupra activitatii din Hotel / Pensiune, in orice moment
  • este gandita ca un tot unitar, acoperind impreuna cu modulele disponibile toate aspectele legate de procesul de cazare, gazduire si decazare a oaspetilor unui hotel sau pensiune
  • interconectata cu aplicatia Unity POS poate gestiona consumul fiecarui client sau fiecarei camere (inclusiv pachetul de mese oferit), urmand ca toate cheltuielile sa fie facturate la finalul sederii, in momentul check-out-ului
  • poate prelua rezervari prin intermediului modulului "Direct Online Booking" fara a necesita interventia receptionerului, pentru camerele pe care administratorul decide sa le faca disponibile online
  • are la baza un algoritm care asigura ocuparea eficienta a camerelor
  • in cazul aparitiei unei eventuale erori programul o va semnala, dar va continua sa functioneze, astfel incat activitatea hotelului / pensiunii sa nu fie blocata
  • deoarece este dezvoltat complet de catre echipa noastra, posibilele erori aparute pot fi identificate si corectate rapid, in cele mai multe cazuri operatiunile fiind posibile de la distanta
  • adaptabilitate la suportul hardware (poate rula pe monitoare obisnuite, monitoare touchscreen, tablete, etc.)
  • securitatea informatica a sistemului este asigurata prin cele mai noi tehnologii din domeniu, folosind ultimele standarde si protocoale
  • functioneaza rapid si eficient chiar si pe sisteme hardware mai vechi, nefiind mare consumatoare de resurse

​Se poate conecta cu aplicatia "Unity POS":

  • in cazul in care hotelul / pensiunea beneficiaza de un restaurant propriu cele doua aplicatii pot fi interconectate, fapt ce permite comasarea cheltuielilor pe care oaspetii le fac in timpul sejurului, atat petntru cazare cat si pentru masa, urmand a se efectua o singura plata (doua plati in cazul in care tariful de cazare se achita in avans sau la check-in), la check-out
  • de asemenea prin conectarea celor doua aplicatii, ospatarul poate vizualiza pachetul de mese de care beneficiaza clientul, si poate deduce cheltuielile cu mesele respective in momentul in care acestea sunt consumate in incinta restaurantului

Demo-uri video pe site sau pe YouTube.

arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review
Modalitate de licențiere
  • On premises
Modalitate de accesare
  • Accesare prin intermediul rețelei companiei
  • Accesare prin internet
  • Instalare pe calculator/server
Sistem de operare
  • MacOS
  • Ubuntu
  • Windows
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Română
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
  • Prin browser
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin standarde
Instruire
  • Curs
Suport tehnic
  • Permanent (24/7)

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
Resource Navigator

Resource Navigator nu este un program de contabilitate, ci este un set de instrumente informatice moderne care rezolvă nevoile de evidență si urmărire procese in cadrul organizației. Poți crea, modifica documente singur sau cu ajutorul consultantului tău fără să ai nevoie de programatori. Ai la dispoziție tipuri de documente simple, complexe, tip gant sau calendar, grid ....

InnoPlanner

InnoPlanner ofera posibilitatea de a planifica in 2D si 3D interioare, accesa cataloage si vizualiza produse pe dimensiuni de camera preferentiale si oferind in acelasi timp si estimari de pret. Aplicatia ofera 4 planuri pentru diferiti utilizatori: - Contul "Designer" este destinat companiilor care distribuie mobila fiind perfect adaptat in versiunea standard la planifi....

Freya Restaurant

De ce Freya Restaurant? Este un produs premium, realizat cu multă atenţie la detalii şi cu elemente inovative Este o soluţie vie, echipa noastră îmbunătăţeşte constant funcţionalităţile soluţiei Freya promite uşurinţă în preluarea comenzilor şi, implicit, un timp de servire mai scurt pentru clienţi Este o soluţie orientată către client, cu mai multe sis....