Informații suplimentare despre Sedona Retail

DINTRE AVANTAJELE SEDONA RETAIL:

  • Interfete de vanzare intuitive, optimizate pentru viteza crescuta de raspuns.
  • Interfata optionala pentru self-checkout.
  • Toate documentele de contabilitate primară: registru de casa, jurnale cumparari/vanzari, fisa de magazie, fisa de inventariere, s.a.
  • Conectare la gama completa de echipamente, precum terminale de plata, cantare cu etichetare, imprimanta de etichete, terminale de inventariere, afisaje client, etc.
  • Conectare la magazin online, dezvoltat de Sedona sau de alt furnizor.
  • NOU: Import automat de facturi Metro Cash & Carry ceea ce reduce la doar cateva secunde timpul necesar intocmirii de NIR-uri.
  • Integrare cu programe de contabilitate, precum Saga C, WinMentor, altele.
  • Integrare cu programe ERP, precum Socrate Cloud ERP, Microsoft Dynamics, Senior Soft, SAP, altele.
  • NOU: Conectare eMag. Optional, alte markplace-uri.
  • Dashboard cu reprezentare grafica a celor mai importante rapoarte.
  • Tiparire etichete de raft si etichete pentru produse, pe imprimante desktop A4 sau pe imprimante de etichete.
  • Inventariere cu terminal mobil sau cititor coduri.
  • Gestiuni multiple, cu transfer de stocuri intre gestiuni sau intre puncte de lucru.
  • Skinuri diferite pentru Front-office, selectabile in functie de tipul afacerii sau dupa preferinte.
  • Alarme stoc minim si epuizare stoc.
  • Retur produse, cu selectarea unui anumit produs de pe bon sau a intregului bon.
  • Efectuare monetar, atat din Front-office cat si din Back-office
  • Carduri de fidelitate, gift card-uri si alte functionalitati de fidelizare clienti.
  • Rapoarte pe mobil cu ajutorul aplicatiei Gratuite Sedona Eye.
  • Centralizare rapoarte din mai multe magazine cu aplicatia web optionala Sedona BI.
  • Functie de « bon in asteptare » ce permite deschiderea mai multor bonuri in paralel pentru fluidizarea cozii.
  • Personalizare formate de etichete, facturi, avize si alte documente.
  • Tiparire facturi si cupoane de reducere la imprimanta fiscala sau la imprimante dedicate.
  • Back-up automat al bazei de date in serverul Sedona.

      

Specialistii Sedona stiu cat de important este suportul pentru un program de gestiune. De aceea, sunt alaturi de dumneavoastra atunci cand aveti cea mai mare nevoie, oferind in prima luna de la instalare asistenta remote Gratuita. Ulterior puteti alege un contract de asistenta avantajos, pentru linistea functionarii magazinului fara intreruperi.

          

SISTEM DE OPERARE COMPATIBIL SI BAZA DE DATE:

  • Programul Sedona Retail este impartit in modul front-office si modul back-office, ce se pot instala pe acelasi computer sau in retea. Ambele module functioneaza cu sistemul de operare Windows
  • Optional, pentru operatiunile de vanzare se poate folosi aplicatia Sedona POS ce functioneaza pe tablete si telefoane AndroidSedona POS se poate instala in locul modulului front-office sau in paralel. Pentru operatiunile de gestiune si administrare este necesara instalarea modulului back-office pe un computer Windows.
  • Baza de date este SQL Express si se instaleaza pe un computer Windows. Optional, baza de date poate fi gazduita in server cloud Sedona, in baza unui abonament.
  • Back-up bazei de date se face automat in serverul Sedona, inclusiv pentru clientii fara abonament. Aceasta facilitate poate fi dezactivata la cerere.

  

Sedona Retail - Pentru un magazin mai eficient incepand de AZI!

  

PRETUL INCLUDE:

  • 1 licenta modul front-office + 2 licente modul back-office.
  • Functionalitati complete de vanzare si gestiune, cu exceptia aplicatiilor optionale Sedona Inventory si Sedona BI, precum si a modulului de conectare terminale de plata.
  • Aplicatie pentru rapoarte Sedona Eye, ce cuprinde un set de rapoarte standard. Optional se pot comanda rapoarte personalizate. In cazul lanturilor de magazine se poate achizitiona aplicatia centralizatoare Sedona BI.
  • Instalare de la distanta. Optional, se poate comanda instalare la sediul clientului.
  • Asistenta gratuita remote 30 de zile.
  • Personalizare format etichete in primele 30 de zile, iar ulterior in baza contractului de asistenta.
  • Back-up automat al bazei de date in serverul Sedona.

     

Stabileste acum o prezentare gratuita, telefonica sau la sediul tau, apeland 021-3278727.

General rating
Ușurința în utilizare
5/5
Funcționalități
5/5
Suport tehnic
5/5
Raport calitate / preț
5/5
Principalele funcționalități
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server - Windows
  • Instalare pe mobil (Android nativ)
  • Cloud, SaaS, Web
Modalitate de licențiere
  • SaaS
  • On premises
Sistem de operare
  • Windows
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Română
  • Engleză
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin standarde
Instruire
  • Curs
  • Webinar
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • Permanent (24/7)
Demo/trial
  • Versiune de trial
  • Demo individual
  • Demo video
  • Demo în cadrul unei prezentări

Solicită un demo pentru Sedona Retail

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii
Recomand acest produs dezvoltat de Sedona.
Retail 29-05-2020

Pro :
Este creat de o echipa ambitioasa cu contact direct la piata din Romania. Interfata este intuitiva si croita pentru nevoile consumatorului.

Contra :
Intotdeauna este loc de mai bine, de aceea aplicatia este actualizata si imbunatatita constant.

5/5

Nota

Ușurința în utilizare
5/5
Funcționalități
5/5
Suport tehnic
5/5
Raport calitate / preț
5/5
Mărimea companiei : 2-10 angajați
Timp de utlizare software : peste 2 ani

Scris de : R. A.
Contabilitate

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul Sedona Retail completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!