Pachetul de programe de gestiune este conceput pentru a respecta cerintele pietei actuale, oferind un acces prompt si simplu la toate resursele disponibile. WinMENTOR cuprinde instrumente integrate pentru stocarea, analiza si raportarea rapida a informatiilor
Interconectivitatea modulelor WinMENTOR si conectivitatea aplicatiei cu periferice de gestiune (case de marcat, cititoare de coduri de bare, cântare electronice, terminale de culegere de date, etc.) aduce in prim plan simplitatea culegerii datelor initiale si usurinta in transmiterea informatiilor si in manevrarea datelor contabile si de gestiune.
MENTOR este destinat utilizarii de catre firme cu profil de comert en-gros si en-detail, productie industriala si agricola, constructii, audit financiar-contabil, alimentatie publica, servicii, etc.
Avantajele WinMENTOR:
- este un sistem integrat de gestiune-contabilitate care permite generarea în timp real a situaţiilor financiar-contabile şi a informaţiilor necesare managementului în procesul decizional;
- aplicaţia generează automat înregistrările contabile, aferente documentelor primare operate;
-
rapoarte configurabile asemanătoare cu Microsoft Excel, ce permit personalizarea acestora conform cerinţelor venite din partea beneficiarilor;
-
existenta unui numar de peste 200 de rapoarte, configurabile, realizate pentru a vă fundamenta deciziile activitaţii curente si viitoare;
-
aplicaţia este implementata la un numar de peste 12.000 de clienţi în toată ţara şi beneficiează de maturitatea unei dezvoltari continue a aplicaţiei, de peste 20 ani;
- Modul financiar contabilitate
- Administrare depozit
- Managementul resurselor umane
- Managementul stocurilor
- Managementul achizițiilor
- Managementul depozitelor
- On premises
- Instalare pe calculator/server
- Accesare prin intermediul rețelei companiei
- Accesare prin internet
- Windows
- Română
- Nu
- Da, prin standarde
- Curs
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
MODUL GESTIUNE ȘI CONTABILITATE
WinMENTOR asigură posibilitatea introducerii planului de conturi specific firmei Dvs. Cu aceste adaptari puteti folosi analitice pe un numar nelimitat de nivele. Programul calculeaza automat coeficientul diferentelor de pret la marfuri, închide automat conturile de venituri si cele de cheltuieli, conturile de TVA.
Întrucât înregistrarile contabile sunt efectuate automat, programul compune si explicatiile acestora, detaliate conform optiunii utilizatorului.
Aplicaţia generează inventarul la data precizată de utilizator, pe baza documentelor de intrare/ieşire, afisând stocul scriptic. Se poate introduce stocul faptic, determinat în urma inventarierii şi cu ajutorul proceselor verbale de diminuare/marire stoc, se realizeaza ajustarea stocului scriptic la cel faptic. Aplicaţia permite listarea tuturor documentelor primare care evidenţiază mişcarea produselor în cadrul firmei Dvs (transferuri, bonuri de consum, note de predare, procese verbale, etc.).
Programul permite evidenţierea vânzărilor/încasărilor, distinct pe fiecare agent în parte. În WinMENTOR se poate ţine evidenţa comenzilor emise către furnizori si a comenzilor de la clienţi, cu tipărire de facturi proforme.
O parte din documentel care pot sa fie înregistrate în aplicație:
-
furnizori interni;
-
avize de expediție;
-
facture la aviz - evidenţa facturilor nesosite
-
achiziţii de la persoane fizice;
-
transferuri între gestiuni (nota transfer);
-
modificări de pret ;
-
bonuri de consum ;
-
note de predare
-
inventar;
-
facturi de vânzare in lei și valută;
- ieșiri pe avize de expediție
Stocuri
WinMENTOR rezolva integral problema stocurilor, în strânsa legatura cu aspectul contabil. Iata câteva caracteristici:
-
evidenta multi-gestiune cantitativ-valorica sau global-valorica;
-
descarcarea automata din stoc FIFO, LIFO, CMP, identificare specifica;
-
Evidența pe serii, termene de garantie si date de expirare;
-
identificarea rapida a articolelor din stoc prin folosirea claselor de încadrare si a atributelor de caracterizare;
-
folosirea de unitaţi de măsură multiple, cu transformarea automata a cantităţii si a pretului pe baza paritatilor specificate;
WinMENTOR înregistreaza orice tip de discount, cu posibilitatea de distribuire pe preturi a discounturilor de la furnizori si generarea automata de discounturi pentru vânzari în functie de valoarea facturii, volumul tranzactiilor încheiate cu clientul, cantitatea facturata catre un client sau termenul de plata a facturii. Pentru toate tipurile de documente de vânzare se pot urmari termene de plata si majorari de întârziere la plata
Furnizori şi clienţi
WinMENTOR dă posibilitatea împarţirii în clase de încadrare, în functie de necesitatile curente de operare, pentru identificarea rapida a partenerilor. Pachetul de programe pastreaza în nomenclatorul de parteneri o singura înregistrare, indiferent de moneda tranzactiei sau de tipul contabil al partenerilor (furnizori, furnizori de imobilizari, furnizori platiti în avans
-
Pe baza creditelor acordate clientilor, WinMENTOR semnaleaza situatiile în care pe un document de iesire este depasit plafonul de creditare acordat unui client.
-
Programul permite acordarea de discounturi automate pentru fiecare articol din stoc sau serviciu vândut în functie de volumul tranzactiilor
-
Se pot consulta în orice moment fise lunare sau anuale de clienti si furnizori în lei sau valuta, balante de furnizori sau clienti, situatia furnizorilor neachitati sau a clientilor datornici
-
Stingerea obligatiilor de plata sau încasare pentru parteneri poate fi facuta si într-o moneda diferita de cea care a generat obligatia respectiva
Solicită un demo pentru WinMENTOR
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul WinMENTOR completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!