Imaginea este cea care influenteaza in prezent foarte mult decizia cumparatorului. De aceea, investim si intreprindem actiuni, uneori costisitoare, pentru aceasta.
Insa, unul din cele mai importante tool-uri in care pot sa investesc este calitatea relatiei mele cu clientul: raspunsuri prompte, deservire rapida, inregistrare si rezolvare nemultumiri, etc.
In acest scop, aplicatiile CRM vin sa spijine companiile in realizarea unei fise client care sa fie suport pentru colaborarea mea cu acesta: de la ofertare, negociere, preturi negociate, contract pana la deservire prompta, istoric comenzi, sesizari, promotii, etc.
CRM-ul tine evidenta LEAD-urile (potentialilor clienti) asupra carora pot intreprinde actiuni de convingere in diverse CAMPANII de Marketing.
Stabileste gradul de OPORTUNITATE al vanzarii si unde este necesar sa mai depun eforturi de convingere.
Tine evidenta OFERTELOR si CONTRACTELOR astfel incat sa stiu permanent intelegerea cu fiecare client.
RAPORTEAZA fisa de client, istoric de comenzi, service si suport pentru acesta.
- Managementul clienților
- Support pentru call center
- E-mail marketing
- Managementul tichetelor de suport
- Managementul interacțiunilor
- Managementul ofertelor și propunerilor
- Calendar și reminder
- Rapoarte configurabile
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe calculator/server - Linux
- Nu
- Curs
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
- Demo în cadrul unei prezentări
Solicită un demo pentru WinMENTOR Enterprise CRM
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația WinMENTOR Enterprise CRM completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!