4 sugestii pentru productivitate

09 septembrie 2013

În ciuda folclorului, simpla bifare a sarcinilor de pe o listă nu este un indicator al productivității.Oamenii cu adevărat productivi nu aleg să facă mai multe lucruri; aleg să facă mai puține lucruri.

Adaptare după Ilya Pozin

În ciuda folclorului, simpla bifare a sarcinilor de pe o listă nu este un indicator al productivității.Oamenii cu adevărat productivi nu aleg să facă mai multe lucruri; aleg să facă mai puține lucruri.

Deci:

  1. Fă-ți o listă de sarcini mai scurtă. 20% dintre sarcinile pe care le îndeplinim asigură 80% din rezultatele așteptate de la noi. Alege corect ce vei face.
  2. Stabilește-ți dinainte și ia pauze.  Te doare capul după câteva ore de efort intelectual? E lipsa de glucoză din creier. E momentul unei plimbări sau al unei gustări, sau al unor exerciții fizice. Reîncarcă-te.
  3. Începe ziua concentrându-te pe tine însuți. Dacă vei începe ziua citindu-ți mail-urile, permiți altora să-ți dicteze ce ai de făcut. Ignoră pentru moment mail-urile și stabilește-ți singur prioritățile. Ia micul dejun, meditează sau citește știrile. Apoi treci la treabă.
  4. Începe cu ce e mai greu. Dimineața suntem în stare de eforturi mai mari, creierul e odihnit. E ca atunci când îți umpli portbagajul: întâi așezi bagajele de mari dimensiuni.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward