5 indicii care confirmă că ai nevoie de o aplicație de tip Business Intelligence

02 martie 2015

Aplicațiile informatice de tip Business Intelligence se află, de ceva timp, pe lista de achiziții prioritare ale companiilor medii, nu doar ale organizațiilor foarte mari.

5 indicii care confirmă că ai nevoie de o aplicație de tip Business Intelligence

Aplicațiile informatice de tip Business Intelligence se află, de ceva timp, pe lista de achiziții prioritare ale companiilor medii, nu doar ale organizațiilor foarte mari.

1. Sunt administrate date, dar nu informații reale

Există un obicei tot mai des întâlnit în cadrul companiilor, și anume acela de a colecta cât mai multe cifre, fiind omis un aspect extrem de important: faptul că datele nu înseamnă neapărat informații.

Diferența dintre acestea este că cele din urmă pot fi transformate în situații favorabile companiei, în strategii sau direcții pentru cei care dețin privirea din interior. Cu ajutorul unui instrument de tip BI, abilitatea de a transforma aceste date în tactici este evidentă.

2. Crearea de rapoarte folosind datele relevante

Instrumentele de tip Business Intelligence (BI) oferă posibilitatea de a genera rapoarte complexe despre activități monitorizate, fără a avea nevoie de o persoană instruită special pentru acest lucru, tocmai prin funcționalitățile accesibile și bine optimizate ale aplicației informatice de tip BI.

3. Generarea de rapoarte inteligente, prin natura KPI-urilor oferite.

4. Accesul la date permite transparență, astfel încât echipa de lucru poate colabora eficient pe stabilirea priorităților și a strategiilor ulterioare.

5. Spre deosebire de un document complex de tip Excel, pe care multe dintre companii încă îl mai folosesc pentru a înlocui modulele unei aplicații informatice de tip BI, un tabel nu este scalabil, cu atât mai mult cu cât vorbim despre dezvoltarea unei companii.

Aplicația BI Adviser este una dintre soluțiile extrem de apreciate de pe piață, ce oferă cu succes avantajele reale ale unei aplicații de tip BI.

Utilizăm soluţia de BI oferită de Transart pe platformă QlikView de aproximativ un an de zile. Eu o utilizez zilnic şi pot spune că a devenit un obicei. Peste 60% dintre deciziile pe care le-am luat în această perioadă au pornit de la o informaţie pe care am aflat-o sau căutat-o folosind BI Adviser. Dacă anterior aşteptam după nişte rapoarte de sinteză şi câteva zile, acum multe dintre acestea sunt disponibile practic instantaneu. Per ansamblu, pot spune că timpul de acces la informaţii esenţiale despre afacerea pe care o conduc s-a redus cu peste 50% iar modul de prezentare grafică a acestora este mult mai atractiv şi mai util … Noi lucrăm cu stocuri de marfă în valoare de peste 1 milion de euro, iar pe partea de optimizare stocuri, BI Adviser ne-a ajutat cel mai mult. Aş estima ca investiţia în aplicaţia de BI a fost recuperată doar prin eliminarea stocurilor neperformante şi creşterea vitezei de rotaţie a stocurilor de produse cu randament financiar mai ridicat. Aportul adus de BI pe zona de cashflow - identificarea şi recuperarea banilor din piaţă -  şi pe partea de planificare/stimulare vânzări este şi el destul de consistent.” a declarat Dl Deak Ferenc - General Manager, Wooden Technic Prodimpex.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

Bitdefender a deschis la Târgu Mureș al cincilea birou din România

Producătorul de soluții de securitate cibernetică Bitdefender a deschis un nou birou la Târgu Mureș, al cincilea din România al companiei, pe lângă cele din București, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara....

Citește tot arrow_forward

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

În fiecare zi, în România se lansează peste 50 de magazine online. În 2018, numărul lor s-a dublat până la un record de 15.000 de comercianți.

Citește tot arrow_forward