Asos - povestea retailerului care vinde haine online. Cum a reușit?
ASOS este un retailer de e-Commerce, poziționat strict în mediul online, renumit în întreaga lume pentru modul de expunere a tendințelor în îmbrăcăminte atât pentru femei, cât și pentru bărbați și...
Citește articolulSoft Net Consulting şi Postis - parteneriat pentru a simplifica transformarea digitală a comerțului
SoftNet Consulting, cel mai mare dezvoltator de servicii IT pentru afaceri din regiunea de vest a României și Postis, primul start-up LogTech din România anunță un parteneriat strategic pentru simplificarea transformării digitale a...
Citește articolulAplicațiile software RPA: Ce sunt și cum influențează creșterea pieței?
Conform unei analize marca Forrester Research, se preconizează că sectorul RPA (Robotic Process Automation) va ajunge la aproximativ 3 miliarde de dolari în acest an. Peste 200 de furnizori, inclusiv giganți precum Microsoft, concurează...
Citește articolulSoftlead: Cererea de aplicații software dedicate fabricilor a explodat în luna august
Companiile de producție au indicat în lunile de vară un interes crescut pentru digitalizare, aplicațiile software de profil fiind în topul cererilor de oferte prin platforma Softlead.
Citește articolulSite-uri web de top din Europa au erori de bază în procesul de checkout
94% dintre principalele site-uri de comerț electronic comit cinci sau mai multe erori de bază în procesul de checkout
Citește articolulServiciile financiare digitale pot crește vânzările cu peste 50% prin folosirea tehnologiilor avansate de verificare a utilizatorilor
Soluția de KYC complet automatizată creată de Qoobiss reduce timpul de verificare a identității utilizatorilor de la 5 min. la 3 sec.
Citește articolulTechcelerator dă startul celei de-a treia ediții a Scale Match, eveniment de matchmaking regional dedicat start-up-urilor high-tech
Programul targetează 30- 40 de start-up-uri de Fintech, AI, SaaS și HealthTech din 16 țări
Citește articolulStudiu CIEL România: 52% dintre clienții cu magazine fizice și-au lansat magazine online în pandemie
Mai mult de jumătate (52%) dintre antreprenorii români care dețineau magazine fizice au lansat magazine online în pandemie, considerând că este o afacere mult mai sigură în contextul actual, arată o analiză CIEL...
Citește articolulGartner: Cât de mult a crescut nevoia de a lucra cu tool-uri de colaborare post pandemie?
Conform unui studiu realizat de Gartner, de la începutul pandemiei, s-a înregistrat o creștere de 44% a utilizării instrumentelor de colaborare în rândul...
Citește articolul