A mai rămas o zi până la TeCOMM Bucureşti

06 May 2015

Joi, 7 mai, se dă startul primei ediţii din Bucureşti a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM. Peste 30 de specialişti internaţionali şi naţionali ai celor mai importanţi jucători de pe piaţa de comerţ online din UK, Polonia, Rusia, Germania si România vor discuta despre cele mai recente tendinţe și evoluții în acest domeniu, dar şi pe subiecte despre oportunitățile și provocările întâlnite în eCommerce.

A mai rămas o zi până la TeCOMM Bucureşti

Joi, 7 mai, se dă startul primei ediţii din Bucureşti a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM. Peste 30 de specialişti internaţionali şi naţionali ai celor mai importanţi jucători de pe piaţa de comerţ online din UK, Polonia, Rusia, Germania si România vor discuta despre cele mai recente tendinţe și evoluții în acest domeniu, dar şi pe subiecte despre oportunitățile și provocările întâlnite în eCommerce.

În prima zi a evenimentului, 7 mai, reprezentanţi ai companiilor Mobilpay, Mastercard, Avon, AnyMedia, Silkweb, Delazero vor vorbi despre „Cele mai importante 8 provocări ale ecommerce-ului”, cat si despre „Optimizarea magazinelor online”. In primul debate, Horia Grozea, Andreea Catu si Gabriel Ghiţă vor dezbate câteva provocări din comerţul online, situaţii cu care s-au confruntat şi pe care au reuşit să le depăşească si vor oferi soluţii pentru cazuri practice. În plus, participanţii la dezbatere vor avea posibilitatea să lanseze la rândul lor provocări, astfel încât speakerii să le ofere soluţii.

Tot în prima zi, speakeri internaţionali vor prezenta online noile tendinţe mondiale în acest domeniu. Unul dintre vorbitorii de calibru internaţional este Martin Newman, CEO Practicology, care va discuta despre cele mai noi tendinţe în ecommerce la nivel mondial. Martin Newman este un britanic cu o experiență de peste 25 de ani în multichannel, care călătoreşte în jurul lumii pentru a vorbi despre situaţia curentă, dar şi despre viitorul comerţului online.

Ziua 2 a evenimentului, 8 mai, va fi împărţită în 3 săli paralele din care: 6 workshopuri pentru specialişti în marketing digital în cadrul MarkDay, şi alte 12 workshopuri pentru cei interesati de optimizare, SEO, analytics, conversii, logistica, trademarks, email marketing etc. Printre speakerii internaţionali care vor susţine workshopuri în ziua a doua se află Russell Sutton din Marea Britanie. El este managerul ConversionWorks, o academie specializată în website analytics. Rusell va aduce informaţii valoroase despre cum pot magazinele online să îşi măsoare şi să îşi îmbunătăţească performanţa site-urilor folosind website analytics.

De la Bogdan Colceriu, CEO Frisbo, cofondator în Trilulilu.ro şi asociat in Okian.ro, veti afla “Cum modifică soluţiile logistice eCommerce-ul”, mai exact el va dezvolta conceptul de e-fulfillment, iar Sergiu Drăgănuş, Co-fondator şi CEO GeoRanker şi deţinător LocalSEOBoard.com, vă va  învăţa cum să creaţi strategii Local SEO pentru ierarhizarea competitorilor internaţionali şi nationali în Google SERPs, prin definirea locaţiilor targetate şi a publicului ţintă, prin identificarea competitorilor şi prin optimizare continuă.

Mai multe informaţii despre această conferinţă de comerţ online, dar şi despre speakerii prezenţi, puteţi afla de pe site-ul oficial al evenimentului:  www.bucharest.tecomm.ro

TeCOMM va avea loc în capitală în perioada 7-8 mai la Hotel Crowne Plaza. Vor fi două zile intense în care specialişti în comerţ online vor veni cu soluţii pentru afacerea ta de pe internet. Prin prima ediţie din Bucureşti, TeCOMM ajunge acum în patru oraşe importante din ţară: Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi.

TeCOMM is Powered by Mastercard.

Susţinut de MobilPay, Champollion, ProfitShare, Free Wifi, Mediatic, MxHOST, CityLimo, Toyota.

Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul