A touch of Innovation – un eveniment al inovației în business

25 noiembrie 2015

Publicația BIZ a fost gazda conferinței cu tema inovației și creativității, A touch of Innovation, ce a reușit să îmbine idei, perspective și viziuni eficiente, venite din partea unor oameni a căror deschidere și experiență au contribuit la îmbunătățirea business-ului propriu. 

A touch of Innovation – un eveniment al inovației în business

Publicația BIZ a fost gazda conferinței cu tema inovației și creativității, A touch of Innovation, ce a reușit să îmbine idei, perspective și viziuni eficiente, venite din partea unor oameni a căror deschidere și experiență au contribuit la îmbunătățirea business-ului propriu. 

Evenimentul a avut loc în data de 24 octombrie 2015, la Hotel Novotel București, și a cuprins două sesiuni: Orice evoluție începe cu o revoluție și Care sunt resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivul. 

Astfel, speakeri precum Iulian Stanciu – CEO eMAG, Cătălin Năstăsoiu – Ronativ, Nicolai Tand – Fondator La Cantine de Nicolai, Angela Galeța – Director Fundația Vodafone, Anca Rarău – Director de Marketing BCR, Viorel Spînu – fondator Robofun, Joseph Hadad – Fondator Restaurant Joseph, Iulian Angheluță – Fondator Free Miorița și Lorand Balint – Director de Marketing Federația Română de Handbal și-au împărtășit poveștile de viață, obstacolele pe care au trebuit să le depășească, perseverența de care au avut nevoie la fiecare pas, obiectivele pe care și le-au propus, diferite modalități de atingere a acestora, astfel încât, îmbinate cu un strop de creativitate, au dus la inovații și au ridicat piața românească la un nou nivel.

„Oamenii care se vor diferenția sunt cei care inovează”, a susținut Iulian Stanciu, CEO eMAg, omul care a dat naștere unei culturi organizaționale bazată pe stimularea acțiunii și pe acceptarea greșelii, care i-a ajutat pe oameni să experimenteze, având ca efect creativitatea și inovarea aduse atât în acțiunile lor de zi cu zi, precum și în campanii precum recenta Black Friday. 

De ce o astfel de conferință?

Mediul de afaceri local este unul din ce în ce mai dinamic și poate fi considerat un punct de reper la nivel global (prin investițiile ridicate de start-up-uri, prin incubările afacerilor sau prin includerea lor în acceleratoare extrem de reprezentative). În acest sens, echipa Biz și speakerii evenimentului au încercat un transfer de know-how cu rol motivațional, bazat pe propriile reușite în contextul business-ului reprezentat.

Conferința A touch of Innovation a fost organizată de către Biz (http://www.revistabiz.ro/), o revistă de afaceri lansată în anul 2000, care încearcă să combine într-un conținut original și propice cititorului, informații despre mediul local și internațional de afaceri. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward

Nu te lăsa îngropat în hârtii, utilizează o soluţie inteligentă de document management

Auzim și discutăm tot mai frecvent de transformarea digitală a mediului de afaceri și de necesitatea digitalizării administrației publice. Dar nu băgăm de seamă faptul că în România business-urile se derulează încă preponderent pe bază de hârtie și că documentele în format fizic sunt prezente în orice birou, chiar și după ce ștampila a fost eli...

Citește tot arrow_forward