Acqua Development. O aplicatie, doua posibilitati de utilizare

31 ianuarie 2014

Esti patronul unui restaurant sau al unei cafenele si doresti sa optimizezi la maxim serviciile prestate, astfel incat clientii tai sa fie super multumiti?

Esti patronul unui restaurant sau al unei cafenele si doresti sa optimizezi la maxim serviciile prestate, astfel incat clientii tai sa fie super multumiti? Sau poate ca tu te afli in pielea clientului si te-ai saturat de eterna asteptare prin localuri pana cand reusesti, intr-un final, sa servesti si tu masa sau sa te bucuri de o cafea fierbinte. Indiferent in care dintre aceste doua situatii te-ai afla, fie ca esti prestatorul de servicii, fie ca esti clientul, Acqua Development iti propune o aplicatie ce te va ajuta sa gestionezi mult mai repede si mai usor situatia.

Vorbim despre aplicatia Q Rest, care este utilizata, in special, de catre restaurante, cafenele, ceainarii sau alte localuri unde se vand sau se servesc produse alimentare. Scopul ei este de a eficientiza serviciul prestat. Practic, daca clientul are un telefon mobil de tipul IPhone sau Android, el isi poate comanda berea direct de pe telefon, fara sa mai astepte ca un chelner sa-i aduca meniul si abia apoi sa-i preia comanda. Suna fantastic, nu-i asa?

Pentru cei ce nu sunt familiarizati cu aceasta aplicatie, Acqua Development prezinta, in cateva cuvinte, cu mare mandrie, aplicatia Q Rest, care este un real ajutor pentru toata lumea.

Q Rest – tehnologia care-ti face viata mai usoara

Asa cum am spus si in prezentarea acestui articol, aplicatia Q Rest are doua posibilitati de utilizare:

De catre patron in propria-i locatie. Probabil ca te intrebi tu, ca si patron, de ce sa-ti cumperi si sa-ti instalezi o astfel de aplicatie? Nimic mai simplu! Deoarece Q Rest  prezinta o serie de avantaje pentru tine, dupa cum urmeaza:

  • Meniul digital.  Acum nu mai trebuie sa-ti bati capul pentru a tipari meniurile pe hartie si sa te chinui cu o noua serie de fiecare data cand se schimba cate ceva in lisa de produse oferite. Cu ajutorul aplicatiei Q Rest, toti clientii tai pot citi meniul online, iar tu il actualizezi doar cu cateva click-uri.
  • Personal mai putin. Nu mai ai nevoie de multi chelneri, Q Rest te ajuta sa gestionezi mult mai bine situatia!
  • Servire mai buna. Faptul ca nu mai trebuie sa astepte si totul se misca mult mai rapid, reprezinta o servire impecabila, iar clientul va fi multumit.
  • Cresterea vanzarilor. Daca clientul este multumit de servirea rapida, este clar ca el va deveni un client fidel si, deci, iti vor creste si vanzarile.
  • Sugestii si reclamatii din partea clientilor lasate mult mai usor, online.
  • Baza de date. Cu ajutorul aplicatiei iti faci si o baza de date cu profilele clientilor, afli care le sunt preferintele culinare si, in viitor, te poti orienta mult mai bine.
  • Pretul de achizitie este avantajos.

De catre clientul ce doreste sa se simta bine. Ca si client ce utilizeaza aplicatia Q Rest, pe care o poti descarca foarte usor din App Store sau Google Play, ai parte de numeroase avantaje:

  • Timp mai putin de asteptare. Acum poti comanda mancarea sau bautura preferata fara sa mai astepti chelnerul. Ai meniul actualizat la zi, direct pe telefon.
  • Daca doresti sa platesti, poti chema chelnerul tot cu telefonul. Acum nu mai conteaza daca in local este galagie si acesta nu te aude.
  • Chiar daca sunteti mai multi prieteni la aceeasi masa, consumatia se poate plati separat.
  • Afli detalii, descrieri si poze exacte despre produsele pe care ti le doresti. In plus, aplicatia iti face si sugestii potrivite in functie de alegerile tale. Daca vrei o anumita friptura, Q Rest iti recomanda si vinul potrivit.

Cu Aqua Development si Q Rest toata lumea, patron sau client, este multumita!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește tot arrow_forward

Nu te lăsa îngropat în hârtii, utilizează o soluţie inteligentă de document management

Auzim și discutăm tot mai frecvent de transformarea digitală a mediului de afaceri și de necesitatea digitalizării administrației publice. Dar nu băgăm de seamă faptul că în România business-urile se derulează încă preponderent pe bază de hârtie și că documentele în format fizic sunt prezente în orice birou, chiar și după ce ștampila a fost eli...

Citește tot arrow_forward