SoftVenture aduce pe piața din România o soluție unică de document management pentru avocați

29 ianuarie 2014

SoftVenture, în calitate de distribuitor autorizat, pune la dispoziția avocaților soluția inovativă de document management M-Files, care permite gestionarea ușoară a volumelor mari de informații, regăsirea rapidă a documentelor căutate, control asupra accesului la informații, versionare și automatizare a fluxurilor de lucru.

SoftVenture, în calitate de distribuitor autorizat, pune la dispoziția avocaților soluția inovativă de document management M-Files, care permite gestionarea ușoară a volumelor mari de informații, regăsirea rapidă a documentelor căutate, control asupra accesului la informații, versionare și automatizare a fluxurilor de lucru.

Utilizată de companii din peste 100 de țări, M-Files este o soluție foarte prietenoasă pentru managementul documentelor care permite salvarea oricărui tip de informație într-o bază de date unică, indiferent că reprezintă documente în Word și Excel, fișiere PDF, imagini, scanări de documente, atașamente sau e-mailuri. Se integrează perfect în interfața de Windows Explorer ceea ce asigură o utilizare facilă a soluției, fără a mai necesita training suplimentar. În plus, elimină haosul din documente prin asigurarea unor funcționalități puternice de căutare, versionare și fluxuri de lucru.

M-Files se adaptează rapid la nevoile unei firme de avocatură, tipurile de documente sau criteriile de clasificare ale acestora fiind complet configurabile. Totodată, ține cont de politica internă de securitate prin acces controlat la informații și setarea drepturilor de vizualizare, editare și descărcare la nivel de document sau categorie de documente.

„Suntem specializați în soluții de business dedicate avocaților și, de aceea, aplicația de document management nu putea lipsi din portofoliul nostru. Faptul că am integrat M-Files cu propria soluție de pontaj și facturare, ne permite să oferim un pachet complet pentru managementul activității și urmărirea performantei avocaților. Am optat pentru M-Files deoarece se bazează pe experiența numeroaselor implementări în firme de avocatură și pe ani de investiții și dezvoltare. În plus, urmează aceleași principii de bază ca ale aplicației KeyVision: ușurință în utilizare, adaptare la nevoile avocaților și implementare rapidă”, George Barcun, General Manager SoftVenture.

Soluția M-Files este disponibilă atât în varianta de instalare locală, cât și în varianta de instalare Cloud, fiind compatibil cu soluția Windows Azure. Mai multe informații despre soluția M-Files sunt disponibile la adresa www.keyvision.eu/ro/document-management/, un demo al aplicației putând fi descărcat gratuit la adresa http://www.m-files.com/en/try-free-m-files.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Kaspersky Lab securizează tehnologiile bionice pentru persoanele cu dizabilități

Internet of Things nu mai constă doar în smartwatch-uri sau case inteligente, ci include ecosisteme avansate, complexe și din ce în ce mai automatizate, printre care se numără și tehnologiile cibernetice conectate pentru industria medicală. În viitor, astfel de tehnologii nu vor mai fi folosite doar în cazuri extraordinare, ci vor avea rolul de a extinde capacitățil...

Citește tot arrow_forward

Interviurile Softlead – De ce este esențială alegerea unei soluții de Securitate pentru compania ta?

Cu o experiență validată de clienți recunoscuți la nivel local și internațional, Sandline (compania care a dezvoltat aplicația Centraleyezer)  este un vector reprezentativ pentru industria securității datelor, anul acesta celebrând 12 ani de existență pe piața de profil. Sandline este o companie de consultanță full-service în domeniul securității, oferin...

Citește tot arrow_forward

Implementare abas ERP la SC Apulum SA Alba Iulia

Situatia initiala Aplicatii dezvoltate intern pentru Vânzari, Achizitii, Gestiune stocuri, Normare/Salarizare.Aplicatie separate (dezvoltata de furnizor local) pentru ContabilitateCele doua aplicatii nu erau conectate între ele, astfel ca datele se operau de doua ori.Situatia initiala Punct forte: se utiliza scanare etichete cu coduri de bara la intrarea în stoc a produselor fini...

Citește tot arrow_forward